Cedric Diggory

51 2 0
                                    

Y/n ders'ten yeni çıkmıştı proje için kütüpane'ye gitmesi gerekiyordu kütüpane doğru gidiyordu tam o sırada birine çarpar ellindeki kitaplar yere düşer kim olduğuna bakmak için kafasını kaldırır bu cedric'tı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/n ders'ten yeni çıkmıştı proje için kütüpane'ye gitmesi gerekiyordu kütüpane doğru gidiyordu tam o sırada birine çarpar ellindeki kitaplar yere düşer kim olduğuna bakmak için kafasını kaldırır bu cedric'tı.  Cedric y/n çarptı görünce utanmıştı kafasını başka tarafa çevirerek"üzgünüm y/n"diyor y/n sorun olmadığını söyler yere düşen kitapları toplamaya başlar cedric ona yardım etmek istedi ve ona yere çöküp kitapları toplamaya başladı son kitap alırken elli y/n elline diydi ikisi utanarak kafalarını başka tarafa çevirir "neyse teşekkürler cedric"der y/n ordan hızlı birşekil'de uzaklaşır cedric yüzü kıpkırmızı olmuştu aynı şekilde y/n'da ikisi 5 aydır birbirlerinenden hoşlanıyordu ama söylemeye gelince utanıyorlardı.

Y/n kütüpane'ye girer bir boş yere oturur ama ilk önce birkaç kitap alıp yerine döner kitapları açıp hepsini yanyana koyar yavaş'ça hepsine göz gezdirir "offf proje ile alakalı yok'ki burda birşey?"der o sırada ordan bulunan harry y/n dediklerini ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/n kütüpane'ye girer bir boş yere oturur ama ilk önce birkaç kitap alıp yerine döner kitapları açıp hepsini yanyana koyar yavaş'ça hepsine göz gezdirir "offf proje ile alakalı yok'ki burda birşey?"der o sırada ordan bulunan harry y/n dediklerini duyar harry y/n yardım etmek ister ama utanıyordu yanına gider "m-meraba y/n" kekelerek söyledi harry y/n tatlı bir gülümseme ile cevap verdi "sana merhaba harry" kütüpanenin kapısında onları izliyen cedric kıskançlıktan patlıcak'tı "bu çocuk ne yapıyor onu bende olmaz "der cedric yanlarına gitmeye karar verdi .

( CEDRİC BAKIŞ AÇISI 💛)

Y/n harry gülümsedin'de kıskançlık hissetmeye başladım neden yani
y/n kütüpanede bir sürü kız varken onların yanlarına gitmeye karar verdim aslında ikisi hala konuşuyordu o çok güzel gözüküyordu "meraba cedric "dedi ne ara geldim yanlarına düşüncele dalmışım galiba " sana meraba y/n ve harry" dedim bu harry bazen gıcık geliyor bana neyse "harry gel hermione çağırıyor"der ron ne mutlu ben diyene harry y/n'dan özür dileyerek gitti y/n hala benle göz temasından kaçınıyordu nedense kendimi cesaretli hissederek ellimi onun çenesini tutum ve bana bakmasını salladım "lütfen bana bak y/n"dedi y/n yüzü kıpkırmızı olmuştu bir tatlı çilek gibi ama konuşmuyordu bana bakıyordu gözlerimiz birbirine kilitlendi .

(Y/N'NUN BAKIŞ AÇISI ❤️)

Cedric gözlerini kilitlendim çok güzel gözleri var onu öpmek istiyorum ama yapamıyoru-  on şok yemiştim cedric dudağını benim dudağıma bastırdı harika bir hissti ama birkaç dakka sonra bende uzaklaştı yüzü kıpkırmızı olmuştu onu bakamıyordum utanıyordum "seni seviyorum "dedi kalbim daha hızlı atamaya başladı "b-bende s-seni seviyorum " dedim yanıma oturdu kollarını bana doladı ona sokulmak istedim ve yaptımda hupiii allah şükür bugün kütüpanede kişi yok galiba bu güzel anın tadını çıkartmaya başlamalıyım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Harry Potter  İmagıneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin