~Pető Bruno SZEMSZÖGE~
—Amint meg láttam Fruzsit egyszerűen le vett a lábamrol, egyik lánynál se éreztem még ilyet, nem tudom mi történik velem de látnom kell meg, es valahogy az instáját vagy a telefon számát is el kell kérnem..a nagy gondolkozasba arra lettem figyelmes hogy peti meg laci bögdös, mit akarnak megint.
Peti: haver, itt vagy?
-aha, mit akarsz?
Peti: ennyire bele szerettel percek alatt abba a lányba?
-es ha igen? Mi van ha van valakije? Vagy esetleg van alakuloja... meg kell szereznem ezt a lányt, meg kell szereznem!
Laci: tényleg szerelmes a barátunk -nézet petire majd ram felváltva-
-igen be jön nagyon is.
Peti: meg szerezzük neked az instáját?
-Hát ha nem nagy keres nagyon meg köszönném
Laci: ez alap teso
~BRUNO SZEMSZÖG VÉGE~(noask)
—ki mentem a teremböl, es egyből meg pillantottam baratnőimet a büfébe, gyorsan oda szaladtam hozzájuk kértem egy kávét es le ültem melléjük.
-sziasztok lányok
Dorina: szia fufu, mizujs?
Gyemi: szia elet
-hat lanyok van egy pasi es hat hogy is mondjam, URISTEN, talaljatok ki hogy hivjak?
Gyemi: csak nem az idősebb Pető?
-honnan tudtad?
Gyemi: mert ő jon be annyira hogy sikitani tudnal anyira bejön
-igaz
-de en ugyse jovok be neki szerintem..
—itt el gondolkoztam de valaki meg jelent melletem igy fel néztem, uristen... ez Peti Bruno haverja.. jezusisten, mind a 3-an olyan magasak hogy na...
Peti: szia Fruzsi
- szia? Baj van brunoval vagy keresett csak nem vettem eszre?
Peti: nem dehogy
—perceken belul lacit talaltam a hatam mogott, fel alltam de max a mellkasaig ertem neki... ha en a mellkasaig ertem a 160 centimmel akkor dorina a kis 150cm. Meddig erne neki? A nagy gondolkozas kozbe valaki meg simitotta a vállam, igy hirtelen fel neztem mint aki szellemet latott.
Laci: akkor el kerhetjuk az instad?
-ommm
—baratnoimre neztem de egybol ki szurtam dodot aki laci bamulta de ugy hogy mar a szeme epp hogy nem esett ki mosolyogtam egyett majd lacira neztem.
-persze meg adom az enyem barátnőim-é pedig a biomba meg talaljatok
-horvath.Fruzsina.xy
—el mondtam neki o le irta jegyzetbe es meg koszontek majd el mentek
- vajon miert kellet nekik az instam, na mindegy is.
Dodo: aaaaaaa lanyok laci olyan jol nez kiiiii
Gyemi: petirol ne is beszeljunk....
-itt mindenki szerelmes a munka meg vár, el nevettuk magunkat majd vissza mentunk dolgozni.
—be mentem brunohoz de csak ő volt ott az ágyon ülve, fel öltözbe, furcsaltam ezert kozelebb mentem.
-bruno miert vagy fel öltözve?
Bruno: haza akarok menni
-de meg nem mehetsz..
Bruno: Fruzsi kerlek intezd el
—itt csipogott a telom es meg neztem, Bruno.laci es peti is be kovettet instan, meg nyitottam az instas lany csoportot es azt lattam hogy a lanyok is irtak hogy oket is be kovettek a fiuk, furcsa nekem ez..
Bruno: haho fruzsi
-de nem mehetsz haza
Bruno: kerlek
—ra neztem nagy szemekkel mert ki szurtam a gyönyörű, kékes zöld szemet, kicsit el bambultam es a szemerol a szajara neztem felvaltva, tudom hogy sokszor mondtam mar de hogy lehet valaki ennyire helyes? Egyszeruen minden porcikajaba szerelmes vagyok..
—mikor vissza tertem a foldre eszbe kaptam es azt vettem eszre hogy bruno eleg feltunoen vegig mér es el mosolyodik kisfiusan, nembirom nagyon aranyos, MINDENHOGY!!
-rendben el intezem varj egy kicsit
—ki mentem a terembol oda mentem a recepciora es el inteztem neki a papirokat, mikor vissza mentem ált az ablak mellet es bámult ki, nem értettem ezert oda mentem hozza.
-Bruno mit bamulsz ennyire?
Bruno: A szép erdőt, es a madarakat, de e helyett inkabb bamulnálak teged, a gyonyoru szep barna hajad, a kek szemed, a cuki kek kopenyed alatta pedig a kek egyszeru de megis sexi ruhat, a feher cipod amin egy csillagos lánc lóg, csak teged bámulnálak..
—le fagytam es csak neztem brunora de, ő el kapta a derekamat kozelebb huzott igy a szánk között volt max 1cm, bruno kozelebb hajolt, a kezet a derekamra tette es lágyan megcsokolt, habozás nelkül viszonoztam, vágytam, éheztem rá, egyszeruen nem tudtam mar türtőztetni magam, szerelmes vagyok ebbe az emberbe.
—5percig huzodott a csok majd el hajoltunk egymastol
-Vágyom rád, Pető Bruno
Bruno: en is rad,de ez egy korhaz, nem lehet..
—szám szélére adott meg egy puszit majd el engedett meg fogta a cuccait, es el hagyta a kortermet.______________________
(El felejtettem az elejen mondani hogy ekezettel vagy a nelkul irok neha sorry)
Remelem tetszik💗
Puszi: Fruzsi🫶🏻
ESTÁS LEYENDO
Egy Véletlen Találkozás Kezdete (~pető Bruno ff~)
FanficVeletlen talalkozas? Vagy a sors intezte igy? Tragar szavak, 🔞 tartalalom! Mindenki sajat felelosegee olvassa!!🔞🔞❤️🔥 (Kitalalt story) Intsta: fruzsixbxs.wattpad_.iro itt meg talaltok fejlemenyekért 💗