||𝚔𝚒𝚛𝚒𝚜𝚑𝚒𝚖𝚊 𝚊. 𝚏𝚏.|| - 𝚛𝚎́𝚐𝚒 𝚋𝚊𝚛𝚊́𝚝, 𝚞́𝚓 𝚍𝚘̈𝚗𝚝𝚎́𝚜

124 3 44
                                    

Suzume2Moon 𝚔𝚎́𝚛𝚎́𝚜𝚎́𝚛𝚎 ♥︎

𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎: Tokyo Ghoul (:re)

𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛: Kirishima Ayato

𝚝𝚢𝚙𝚎: character(male!) x OC(fem!)

𝚙𝚎𝚛𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎: E/3

𝙾𝙲: Suzume2Moon OC-je!
név: Kurai Chiyo
nem: nő
faj: ghoul
életkor: 18 éves
magasság: 153 cm
hajszín: fekete
szemszín: türkizkék

𝚗𝚘𝚝𝚎: Még sosem írtam más OC-jéhez sztorit, úgyhogy remélem nem lett olyan rossz! :')

▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


- Jó reggelt! - köszöntötte Arima Kurai Chiyot, ahogy meglátta közeledni.

- Jó reggelt! - mosolygott rá a lány, és kissé idegesen megigazította a szoknyáját. - Miért kellett ilyen hamar bejönnöm?

- Rendkívüli megbeszélést tartunk. Megszaporodtak a ghoulok általi támadások - világosította fel a férfi komor arccal.

Viszont Chiyo ettől csöppet sem lett élénkebb, sőt a rossz hír hallatára méginkább visszakívánkozott az álmok birodalmába. Ghoul létére emberekkel dolgozott, emberként, de attól még nem élevezte azt, hogy a fajtársaira vadászik.

Hisz két évvel ezelőtt még közöttük élt, velük barátkozott, ők jelentettek neki mindent... Különösen egy fiú emléke sajgott neki a legjobban. Egy időben nagyon sokszor találkoztak és sok időt töltöttek együtt, de sajnos, úgy, mint ellenfelek, sokat veszekedtek és harcoltak. Ezeknek a harcoknak sosem lett győztese, Chiyo mégis élvezte őket. Szinte fel sem tűnt neki, hogy egyre jobban kedveli a fiút, hogy szinte már valami mást is érez iránta...de sosem merte neki elmondani az érzéseit.

Aztán ahigy az Aogirit - a régi munkahelyét - lerombolták nem mert visszamenni hozzájuk. Inkább az embereket választotta, mert félt, hogy másképpen őt is levadásszák. Azóta nem látta a fiút.

Hogy is hívták? Ayato Kirishima... Hát hogyan is felejthetné el? A nővérével, Touka-val is szoros barátságban volt akkor, így sok dolgot megtudott róla, amiken sokat gondolkodott.

De azok az idők elmúltak. Megrázta a fejét, hogy ismét koncentrálni tudjon a megbeszélésre.

Jobb oldalán Arima, a balon Haise ült. Chiyo tudta, hogy a fiú hozzá hasonlóan ghoul, viszont mivel elveszítette az emlékezetét neki jóval könnyebb ez az új élet. Legalábbis a lány így gondolta, mivel Haise vidám volt, kedves, kötelességtudó és megbízható. Egy ismerős ismeretlen, akinek inkább nem akarta tudni a titkait.

𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜||𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕 𝚎𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 /ʀᴇǫᴜᴇsᴛs ᴄʟᴏsᴇᴅ/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ