Lee Minho szemszögéből.
Ma van az a nap hogy le kell menyek a földre.
Nem is tudom, nem félek, nem is rettegek. Kíváncsi vagyok milyen a föld teljesen.
De azt viszont tudom, hogy el kell csápitsak valakit. Han Jisung.
Fura fiú. De kell apámnak. És ha kell neki valami, azt meg kell szerezem.
És ezzel a kedves Han Jisunggal családot kell alapítsak. Remélem nem annyira rusnya.Nem vettem annyira szemre a kölyköt, csak hogy fura a haja.
De az tetszik, hogy angyal létére csúnyán beszél...
Nem tudom lehet nem fogót a hajával, vagy nem tudom.
Majd ki derül ki is ő, ma.
Vagyis először meg kell találjam.
Elég nehéz lesz, de apámnak nem lehet nemet mondani.
[Han Jisung]
Ma van az a nap, amikor el kell menni egyedül a földre. Kicsit rettegek.
Remélem nem találkozom ördögökkel, se demonnal. Az roszabb!
De ki tudja mit hoz a jövő.
Szóval már apám le terepoltárt a földre és már itt is vagyok. Az emberekkel teli földön.
Mivel el kell rejtsem az erőm kicsit nehéz.
El kezdtem sétálni az emberek közt. Majd hirtelen valaki ki ránt az emberrekel teli menekvésből.
Sokat olvastam a démonokról, ördögöröl így ha sar a trónon vagy hogy fogalmazzam. Akkor tudom ki.
És hát ki más lehet...
Rövidke rész és nincs sok értelme de nézetek el nem vagyok a legjobb állapotban lelkileg.
KAMU SEDANG MEMBACA
Possible.... (MINSUNG)
RomansaAngyal és van ördög majd a Demon. Han jisung egy igazi Angyal. Viszont Lee Minho Demon.