Hepinize merhabalar arkadaşlar
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen
İyi okumalar
------
Lara'nın Anlatımından
''Abi! Lütfen gitme!Beni bırakma bu adamla lütfen..''
Abim İzmir'e çalışmak için gidecekti. Bana geri geleceğine dair sözler verse de ben babamla kalmak istemiyordum. Hıçkırıklarım ve ağlamalarım ile onu engellemeye çalışıyordum. En sonunda yanıma eğildi ve sarı saçlarımı okşadı.
''Lara'm.Ben geleceğim..Seni burada bırakır mıyım ben?''
''Ama gidiyorsun..''
''Geleceğim!''
''Gelene kadar ben burada işkence çekeceğim. Bunu mu istiyorsun?''
Abim derin nefes aldı.
''Seni yanıma alsam almaz mıydım?''
Burnumu çektim ve ayaklandım .Tuttuğu ellerim sayesinde o da ayaklanmıştı.
''Gidebilir miyim?''
Yutkundum ve cevap vermedim. Sadece kafamı sallamakla yetindim. Bununla bavuluna uzandı. Yüzüne baktığımda benim gibi gözlerinin dolu olduğunu gördüm.
''Görüşürüz Lara..''
''Görüşürüz abi..''
''Seni seviyorum''
Başımı salladım ve gözlerine baktım.
''Bende seni seviyorum''
Ve gitti.
Yanımda ki tek kişi de gitti.
Yalnızdım.
Bu hayatta hiçbir şeydim.----
Batu'nun Anlatımından
Elif bordo deri koltukta, ince bacaklarını sehpaya uzatmıştı. Elif'in yanına gittim ve kolumu omzuna attım. Elindeki yeşil çayı ile bana dönmüştü.
''Tatilin son günü ha?''
''Mhm..Abi ya! Neden bu kadar kısa bu tatiller''
Kıkırdadım ama cevap vermedim. o da gözlerini devirerek önüne dönmüştü.
''Sikeceğim böyle işi-''
''Elif!''
''Ne ya..''
''Ben sana küfür yok demedim mi?''
''Umrumda değil?''
Derin nefes verdim ve telefonumu elime aldım. Yan gözle Elif'in telefonuma baktığını fark ettim ama çaktırmadım.
''Batu.''
Semih'in sesini duyduğumda ona döndüm.
''Efendim''
''Şu yeni konuştuğumuz adam vardı ya. Yarın seninle konuşmak istiyor.''
Başımı salladım ve konuştum.
''Gelsin''
''İletirim''
Semih dışarı çıktığında Elif hızlı bir şekilde konuştu.
''Kim geliyor? Niye geliyor? Ne zaman geliyor? Ne geliyo-"
''Eliiif''
Elimi onun ağzını kapatarak susturdum.
''Ne çok soru soruyorsun''
''Abi ya!''
Elini elime vurarak ağzını benden kurtardı. Elime baktım ve yüzümü buruşturdum.
''Iyy. Elimi emciklemişsin resmen''
''Elimi dudağıma kapatırsan ruj izi çıkar tabi''
Yanından kalktım.
''Nereye?''
''Dışarı.''
''İyi.''
----
Lara'nın Anlatımından
Abim gittikten sonra odama gitmiştim. Babamın gelmemesi için odamın kapısını kilitlemiştim. Kimsenin yüzünü görmek istemiyordum. En çok sevdiğim birini kaybetmiştim. Abimi.. Abim her ne kadar gelicem dese de ben inanmamıştım. Abim beni bırakmıştı. Tam o sırada babam kapıyı çaldı.
''Aç kapıyı''
Yutkundum ve yatağımdan kalkarak kapıya ilerledim. Kilidi çevirdim ve kapıyı açtım. Bu sırada hızla saçlarıma yapıştı. Bir anda olduğu için çığlık atmıştım. Yine başladık. Bundan nefret ediyordum.
''Sana kapıyı kilitlemeni kim söyledi!? Ha?!''
Saçlarımı bırakması için yalvarsam da bırakmayacağını biliyordum. Gözlerimden yaşlar boşalmaya başladı.
''Abin de gitti. Artık elimdesin küçük hanı-''
''Ne yazık ki değil''
Duyduğum sesle şaşkınca gözlerimi açtım. Kimdi bu? Bu sırada saçımda ki eller gevşemişti.
''B-Batu Bey?''
Ağır ağır başımı kaldırdım ve adama baktım. Yanında iri yarı 3 adam vardı. Arkasında kendi yaşlarında biri daha vardı. Batu denen adam sert sesiyle konuştu.
''Götürün''
Tamamen duvarın kenarına çekildim ve ürkekçe olayları izlemeye başladım. Babamı zorla alışları, bana ettiği küfürler, yalvarışları....Hepsi tekrar gözümün önüne geliyordu. Bu sırada gözlerimin önüne bir el belirdi. Kafamı kaldırdığımda genç bir kız olduğunu gördüm. Gülümseyerek bana bakıyordu.
''Tut''
Tereddütlü bir şekilde elini tuttum ve ayaklandım. Üzerimi silkeledim ve konuştum.
''S-siz kimsiniz?''
Titreyen sesimi kendinden emin ve tok bir sesle karşıladı.
''Patronunum.''
The End
Çok yakında 2.bölümle sizinle olucağız....
🎀🤍
YOU ARE READING
Sexs Sözleşmesi
RandomLara geçimini sağlamak için bir sözleşme imzalar...Bu 1 yıllık sürede Batu ile yalnızca bir sex arkadaşı mı olucak??