21.BÖLÜM

7.3K 683 76
                                    













İYİ OKUMALAR

Kitap hakkında alıntı ve bilgi sahibi olmak için
Instagram: ikiyazar_wattpad

Takip etmeyi unutmayın!!



"Niye sende albay kızı sevecek yürek yok mu?"söylediği cümle beynimde yankılandı.

Sevmek. Sahi ben Zümrayı seviyor muydum ya da sevebilir miydim?

Belki.

Yeşil gözlerine tutundu kahvelerim.Ondan bi hayli uzun olduğum için bana alttan bakıyordu.Bu hali bile o küçüklük fotoğrafında ki sıcaklığı veriyordu sol tarafıma.

"Ben-"Duyduğum yavaş ve emin adım sesleriyle kulaklarım dikkat kesildi.Biri buraya doğru yürüyordu ve oldukça yaklaşmıştı.

"Evet sen-"Elim hızla dolgun ve pembeye boyanmış dudaklarına kapandı.

"Sessiz ol.."Dedim.Gözlerini irice açmış şaşkınlıkla bana bakan küçük kadına baktım bir süre.

Yüzünü defalarca kez incelememe rağmen yetmedi tekrar tekrar inceledim.

"Biri buraya doğru geliyor eğer yakalanmak istemiyorsak hızlı olmalıyız."Söylediklerime karşı sadece başını sallamakla yetindi.

Yavaşça elimi yumuşak dudaklarından çektim.Biraz daha öyle dursaydı çok farklı şeyler olabilirdi.O tarafa bakmasam da oldukça belli olan pembelik hafif dağılmıştı.

"Şu dudaklarını da sil."Diyebildim zorlukla.Ardından arkamı dönüp kapıya yaklaştım.Önce dinledim ses yoktu.Kapıyı hafif araladığımda karşımda görmeyi beklediğim kişi kesinlikle yüz siması hafif tanıdık olan genç adam değildi.

Kaşlarım çatılı bir şekilde onunla göz göze geldik.Aklımdan bir bir türlü anı geçerken bana söylediği kelimeyle zihnimde çokta uzak olmayan bir anı belirdi.

"Enişte?"Şaşkınlıkla söylediği kelime beni burada görmeyi beklemediğinin işaretiydi.

Arkamdan gelen sesle hafif yana döndüm.Bakışlarım ilk olarak avucumu kapatan pembeliklere deydi.Az öncekine nazaran silik olsaydı belli oluyordu.Bana yandan kısa bir bakış atmış ardından arkasını dönüp gitmişti.

Öylece gidişini izledim.İstemsizce yumruklarımı sıktım.Çenemi sıvazladığımda sinirle önüme döndüm.Hala bana bakan çocuğa"Gel bakayım sen şöyle konuşalım biz."Kolundan tuttuğum çocuk şaşkınlıkla bana bakarken çıktığımız lavobaya geri girdik.


🫀

"Eksik yok otur hadi."Dedi.Yüzünde büyük bir tebessüm barındırarak annem olan kadın.Az önce girdiğim salonda tüm bakışlar üzerime çevrilse de ben kimseyle göz teması kurmadan boş olan sandalyelerden birine geçtim.Terleyen avuçlarımı üzerimdeki elbisenin eteğine sürttüm.Biraz gerginlik biraz heyecan vardı.

Kayahan ve Can bir kaç dakika sonra salona giriş yaptılar.Genç adamın kendisine baktığını biliyordu kendisi önündeki servisle ilgilenmiş o tarafa bakmamıştı.

DİLZEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin