abimden hoşlanıyorsun değil mi?

18 3 3
                                    

Rüyalarım artık canımı sıkmaya başlıyordu.

Dün gece nerdeyse hiç içmemiştim, başımın ağrısının sebebi gördüğüm rüyadan kaynaklanıyor olmalıydı. Ellerim saçlarımı bulduğunda sertçe çekiştirdim ve yorganın içine gömüldüm. O sırada kapımın aralandığını duydum.

'Annem, ben ve Çınar pedagoga gidiyoruz. Ne yapacaksın bugün kuzum?'

Kafamı hiç yorganın altından çıkartmak istemesem de hafifçe çekiştirdim.

'Ders çalışmak için kütüphaneye gideceğim.'

'Tamam annecim, paraya ihtiyacın olursa masanın üstünde.'

Yorganın altından üşengeç bir şekilde elimi çıkartım ve onayladım. Birkaç dakika sonra kapının sesi geldi. Telefonumda takılarak vakit öldürdüm, acıkmaya başladığımı hissettiğimde yerimden kalktım ve güzel bir duş alıp sonrasında kahvaltımı ettim. Sınava az bir vakit kalmıştı. Bayramdan dolayı bu hafta okulumuz yoktu. Bugünleri iyi değerlendirmem gerekiyordu. Berke belki biraz mızıkçılık yapacaktı ama onu kandırmanın bir yolunu illa bulurdum.

Berke
gune acan cicekler gibiyimmm amann amannn oyle saff ki sevgilimm amannn

Erdem'im
o şarkının öyle olduğuna emin misin?

Berke
en az senin benden birseylee sakladigina emin okdugum kadar hmwde
Görüldü

Mesajı hafif alay içeriyordu ama Berke'nin artık bir şeyleri görmezden gelmediğini anlıyordum. İçimi kocaman bir korku sardı. Babamdan sonra evin içi ve etrafımız o kadar yalnızlaşmıştı ki onu kaybetme hissi yüreğime oturdu. Kafamın içerisinde madalyonun iki yüzünü yansıtan gerçekler dönüyordu. Ya işi uzatabileceğim kadar uzatıp inceldiği yerden kopacaktı, ya da gerçekleri söyleyip yanımdan uzaklaşmasını izleyecektim. Mesajına görüldü kalmasın diye konuyu değiştirmeye çalıştım.

Erdem'im
Bugün kütüphaneye gideceğim gelmek ister misin?

Berke
Offf kank ne yapacagiz orda yaa

Erdem'im
Ders?

Berke
Sanki calisip elon muskiye olacakgiz amk

Erdem'im
Saat 2'de parkın orda ol canım arkadaşım 💓 🧸
Görüldü

Onu sinirlendirmenin verdiği keyifle üstümü değiştirip kütüphanenin yolunu tuttum.

...

Kütüphaneye geleli bir saat bile dolmamıştı fakat Berke'nin oflayıp puflamaları çoktan başlamıştı bile. Gözlerimi kısarak alttan bir tekme savurdum.

'Abimi de arayamıyorum ki bizi kurtarsın burdan!'

Gözlerim gerisin geri ona döndü.

'Neden ki?'

'Kendisi bayramı tatilde geçirmek istedi. Ahhh bir işimi elime alayım bende her yeri gezeceğim onun gibi!'

Bayramda onu göremeyecek olmak beni biraz üzmüştü. Gideceğinden haberim yoktu ve lafı bile geçmemişti.

Bu bayramda her türlü yalnız hissediyordum. En azından onu görebilecek olmak yükümü hafifletmişti ama şimdi katbekat omuzlarım ağırlaşmış gibi hissediyordum. Önümdeki test kitabı artık iticileşmeye başlamıştı.

ERDEM (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin