Feride'den:
"Feridee!" Diyerek gözümün önünde elini salladı Ahmet.
İrkildim.
"Efendim Ahmet!?" Dedim refleks olarak.
"Neye daldın gittin ya?" Dedi gülerek ve anlamadan.
Bir dakika bir dakika!.. Allah'ım! Az önceki her şeyi salak gibi hayal etmiştim değil mi!? Salak Feride ya! Ooff!
"Boş ver. Ee kırmızı limon bu işte derken Ahmet? Söyleyecek misin artık!?" Dedim.
O sırada yemeklerimiz geldi, garson gitti.
"Ferideciğim, hepsi bir seferde olmaz ki! Bu şimdilik bir mesaj gibiydi öyle düşün!" Diyerek göz kırptı ve gıcık gıcık sırıtarak yemeğine başladı.
Ben de alttan ayağına tekme attım.
"Gıcıksın ya! Kandırdın beni!" Dedim ben de suratımı asıp yemeğime başlarken.
"A aa! Ne alakası var! Bu gizli bir bilgi bir kere! Öyle kolay kolay herkese söylemem!" Dedi.
Dik bir bakış attım.
"Ha Mert bilince sıkıntı yok ben bilince mi sıkıntı var Ahmet!?" Dedim.
Güldü.
"Feride yemeğin soğuyor hadi ya!" Dedi gülerek.
Göz devirdim ve yemeğime devam ettim.
Ahmet'ten:
Feride, kırmızı limonun anlamını öğrenmek için diretse de ben tabiki bu fırsatı kaçırmadım ve söylemedim. Ne güzel işte insan gibi yemek yiyor, sohbet ediyorduk. Tabii Feride Hanım kırmızı limonluk yapmazsa!
Yemeğiyle oynayan, yemeyen Feride'ye baktım. Yalnızca birkaç çatal yemişti.
"Feride ya! Yesene yemeğini!.." Dedim.
Bakışlarını yemekten ayırmadan konuştu.
"Doydum ben, gidelim." Dedi.
Sıkkınlıkla nefes verdim.
"Ayran söyledin mi sen? Söyleyeyim bekle. Seversin!" Dedim.
Tam garsonu çağıracağımda engel oldu.
"Hayır Ahmet. İştahım yok." Dedi bana bakarak.
Elimdeki çatalı tabağıma bıraktım.
"Tamam, ben de yemiyorum o zaman." Dedim arkama yaslanarak.
O da dikleşti.
"Tamam, gidelim o zaman." Dedi.
Başımı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır, daha kahve içeceğiz." Dedim.
Göz devirsede görmezden geldim, garsonu çağırdım.Yemekleri götürdüler, kahveleri getirdiler.
"İçmezsen restoranda 24 saat çekmek zorunda kalırız haberin olsun Feride! Ben dediysem yaparım bilirsin!" Dedim.
Sonunda gülmüştü..
"Neyse! You tube diyince keyfim yerine geldi hadi!" Dedi kahvesini gülerek eline alarak.
Gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting)
Fanfiction!'Kırmızı Limon' ismindeki ilk ve orijinal kitaptır! Kesit~ Gözlerim dudaklarına kaydı. Aynı şeyin onda da olduğunu fark ettim.. Buradan sonra ya mantıklı düşünecektim ya da şu âna kadar yaptığım gibi hiçbir şey düşünmeden devam edecektim... Aramızd...