17

627 53 21
                                    

Max

Az idegtől szinte nem láttam, amikor Molly-nak sikerült elintéznie, hogy megvalósuljon a randink Kelly-vel. Próbáltam mindenféle kifogást keresni, hogy ne szenvedjem át ezt a borzasztó pár órát, de nem sikerült.

Sikerült még jobban megállapítanom, hogy ez a nő egy önelégült picsa. Csak magáról és a modell karrierjéről tudott beszélni. Nem mondom, hogy nem becsülendő, ahogy egyedül neveli a gyerekét, csak éppen ez engem teljesen hidegen hagy.

Molly is modellkedik, sőt, szerintem még tehetségesebb is mint Kelly, még sem henceg vele sosem. Azt pedig meg sem említem, hogy mennyire helytáll a gyereknevelésben.

-Nagyon gonosz voltál tegnap.

-Neked is jó reggelt, morgó.- Válaszolta vihogva.

Bella közöttünk mocorgott, mi pedig folytattuk a beszélgetést a sötétben. A redőny kapcsolójáért nyúltam, majd résnyire felhúztam, hogy lássam a mellettem fekvő kedvenceimet.

-Ezt nézd Molly!- Kiáltott a lánynak.-Azta kurva! Egyedül átfordult, láttad?

-Miii???- Gyorsan felült és Bellát kezdte nézni.

-Esküszöm, átfordult a hátáról a hasára, egyedül.

Visszaraktuk a hátára és mindketten Bella mellé feküdtünk, hogy hátha újra megpróbálja.

-MAX!!! ÚRISTEN!-Tapsikolni kezdett a kezével, majd felemelte a babát és táncolni kezdett vele.-Gyere azonnal te is, hát milyen kis ügyes babánk van nekünk?

A hangja annyi örömmel volt tele, mint még soha, hatalmasakat kacagott, miközben magához ölelte Bambit.

-Igen, a mi kis ügyes babánk.

Átkaroltam mindkettejüket és együtt örültünk hárman. Mondhatom, hogy hárman, hiszen Bella is nagyokat kacagott a maga kis hangjával.

A szívem azonnal megolvadt, amikor Molly a mellkasomnak támasztotta a fejét és úgy voltunk percekig. Sosem tudom megunni az illatát, ahogy Bella illatát sem.

-Öltözzetek, ünneplünk.- Szólaltam meg hirtelen.-Elviszlek titeket valahova.

-Tényleg?-Hatalmas boci szemekkel nézett rám, majd összedörzsölte az orrát Bambiéval.- Hallod ezt? Ma kirúgunk a hámból.

A telefonomért nyúltam, majd az erkély fele vettem az irányt, hogy anélkül tudjak intézkedni, hogy meghallaná.

-Utazunk, úgyhogy úgy pakolj. A következő futam előtt már nem jövünk haza.- Felém kapta a tekintetét és szó nélkül várta a magyarázatot.- Légyszi, csak tedd amit mondok. 

Bella szekrényéhez léptem és pakolni kezdtem a kis bőröndbe minden olyan ruhát, ami a következő másfél hétben kellhet.

-Aha, szóval meleg helyre megyünk, ahol fürdeni is tudunk?-Mellém lépett és kiemelte a baba fürdőruháját.

Nagyokat bólogattam, majd miután mindent késznek találtam lecipekedtem a kocsimhoz, ami a mélygarázsban parkolt.

-Találgathatok?- Kérdezte izgatottan.

-Nem.

-Max, ne már! Hova viszel? A szállást fizethetem én?- A kérdést meghallva belemarkoltam az előttünk lévő tányér cukorkába és felé hajítottam.- Jó jó jó. Tudom, hogy nem csak kérdeztem.

-Hajolj csak felém.- csak a tenyerem fért volna be kettőnk közé, annyira közel volt egymáshoz a fejünk.- Aha, szóval igaz a mondás. Aki kíváncsi az hamar megöregszik, az pedig ott egy ránc!

Rácsapott a kezemre, amivel felé mutattam, én pedig önelégült mosollyal hátra dőltem.

-Gyökér!

-Hm...

Az út közben végül Molly és a kicsi is elaludt, így mikor megérkeztünk valóban meglepetés volt, hogy hova is megyünk.

-DUBAII??? Dubai!!!!-Dörzsölte össze a kezét, amikor lesétált a gépről.- Napozásra fel. Vagy a programot is megtervezted?

-Ami azt illati igen, de belefér egy kis pihenés az első nap.- Rákacsintottam, majd a ránk várakozó sofőrhöz sétáltam és elmondtam neki a szállás címét.

-Max, ez csodás! Úr isten ez az erkély...- Egyik  szobából a másikba sétált és úgy fedezte fel a lakosztályt, amiben a következő pár napot fogjuk tölteni.- Ez rohadt drága volt, igaz?

-Nekem nem. Ne törődj ilyenekkel, csak élvezzük az ittlétet.- Bólintott, én pedig alig bírtam elnyomni magamban a vágyat, hogy megöleljem, így inkább a kezembe vettem Bellát.- Pakoljunk ki és menjünk napozni meg fürdeni. Majd holnap programozunk.

Átöltöztünk, utána pedig leindultunk a partra, ami a szállodától két percnyi sétára volt. A nap szinte égette a bőrünket, így kölcsönöztünk egy napernyős ágyat, ami a parton volt szintén.

maxverstappen1🌊☀️🏝️charles_leclerc: Már csak Bella hiányzik😊landonorris: látlak a túloldalról😜👀checoperez: kifejezetten jól néztek ki(együtt)👌🏻😁(Instagram)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

maxverstappen1
🌊☀️🏝️
charles_leclerc: Már csak Bella hiányzik😊
landonorris: látlak a túloldalról😜👀
checoperez: kifejezetten jól néztek ki(együtt)👌🏻😁
(Instagram)

Mindkét lány úgy élvezte a sós víz érintését, mintha először járnának itt és most fedeznék fel, hogy milyen benne fürdeni.

-Köszönöm.- Mellém ült a napozóágyon, a combom pedig összeért az övével, amitől egyből a 36 fokot is 46-nak éreztem.- Bellával is irigylésre méltó, ahogy bánsz de az, hogy velem is így viselkedsz... Tényleg köszönöm.

Csuklójánál fogva közelebb húztam magamhoz és egy puszit nyomtam az arcára, majd mikor leesett, hogy mit csináltam, lefagyott arccal néztem rá. A mosolyom egy pillanat alatt eltűnt, a szemeim pedig kikerekedtek. Valószínűleg ezt ő is észrevette és, hogy ne legyen kellemetlen a helyzet viszonozta az előbbit, felém hajolt és puszit nyomott az arcomra.

-Bemegyek Bellával a vízbe.- Totál vörösödő fejjel besétáltam a vízbe és csak percekkel a történtek után tudtam lehűlni annyira, hogy ne érezzem magam zavarba.

-Szeretnél ma vacsorázni menni?- Azt akartam, hogy ő döntsön, nehogy túl nyomulósnak gondoljon.

-Mi lenne, ha rendelnénk pizzát és az erkélyen ennénk meg? Vehetnénk egy üveg bort is mellé.

Bólintottam, majd lassan összekészülve elindultunk fel a szállásra.

Több a sokknál (Max Verstappen)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang