"𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢, 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘧𝘦, 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘮𝘦?" 𝘛𝘩𝘦8 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘥𝘪𝘢𝘮𝘰𝘯𝘥 𝘳𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘴𝘩𝘢𝘬𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘯𝘦𝘳𝘷𝘰𝘶𝘴𝘯𝘦𝘴𝘴.
"𝘜𝘩... 𝘯𝘰." 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘧𝘢𝘤𝘦.𝘛𝘩𝘦8 𝘴𝘵𝘰𝘰𝘥, 𝘦𝘺𝘦𝘣𝘳𝘰𝘸𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘸𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘪𝘳𝘳𝘪𝘵𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 "𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘦𝘢𝘯 '𝘯𝘰'? 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦!"
"𝘞𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘩𝘦𝘢𝘳𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵 3 𝘩𝘰𝘶𝘳, 𝘐 𝘢𝘮 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥~" 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘩𝘢𝘯 𝘸𝘩𝘪𝘯𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘦8 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘩𝘦𝘢𝘳𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘺 𝘦𝘢𝘴𝘪𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵 1 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘨𝘰 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨.
𝘐𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵. 𝘛𝘰𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 4 𝘺𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘯𝘪𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘳𝘺 𝘴𝘰 𝘪𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘦𝘵; 𝘳𝘰𝘰𝘧𝘵𝘰𝘱, 𝘳𝘰𝘴𝘦 𝘱𝘦𝘵𝘢𝘭𝘴, 𝘤𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘥𝘪𝘯𝘯𝘦𝘳. 𝘈𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘶𝘴𝘪𝘤.
𝘞𝘩𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘺 𝘺𝘦𝘴? 𝘖𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘴𝘩𝘦'𝘥 𝘴𝘢𝘺 𝘺𝘦𝘴. 𝘙𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘙𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘛𝘩𝘦8'𝘴 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘯𝘰.
"𝘔𝘺𝘶𝘯𝘨𝘩𝘰-𝘺𝘢 𝘪𝘵'𝘴 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘦. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘌𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘢𝘺 𝘺𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯 𝘢 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘣𝘦𝘢𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺 𝘨𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘴𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶. 𝘚𝘰 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘳𝘢𝘤𝘵𝘪𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵 1 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩." 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵 𝘵𝘩𝘦8. 𝘛𝘩𝘦8 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘩𝘢𝘯'𝘴 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘮𝘱𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘮 𝘶𝘱."𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵." 𝘛𝘩𝘦8 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘺. 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦8 𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘦𝘯𝘴𝘦𝘥 𝘯𝘰𝘸. "𝘜𝘩𝘩.... 𝘊𝘢𝘯 𝘸𝘦 𝘱𝘳𝘢𝘤𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦𝘦𝘦?" 𝘵𝘩𝘦8 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘣𝘪𝘨 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦. 𝘐𝘯 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴𝘦 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘩𝘢𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦8 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘱𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸, "𝘎𝘖𝘋 𝘕𝘖 𝘭𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱!!" 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘩𝘢𝘯'𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘛𝘩𝘦8 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩 𝘰𝘶𝘵 𝘭𝘰𝘶𝘥.
YOU ARE READING
𝙀𝙍𝙄𝘾𝘼 ; Kpop Soloist
Hayran Kurgu"𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙞𝙨 𝙗𝙚𝙩𝙬𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙚? 𝙄 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙜𝙤𝙤𝙙." ✿︎✿︎✿︎ [𝑚𝑢𝑙𝑡𝑖𝑓𝑎𝑛𝑑𝑜𝑚 + 𝑜𝑐] 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑖𝑚𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑣𝑒 𝑟𝑎𝑛𝑘𝑖𝑛�...