27 final

125 3 78
                                    

Bölümün sonkarına doğru bir hediyem var size:)
Biraz uzun haberiniz olsun✨

Dimitri Marco'yu yere serdi ve siyah saçlı adam Gabriel'in üzerine çıktı.

Ivan Aleksandra'nın beline kolunu sardı ve silahı ona verdi"Vur gitsin."
Alaskin Ivan'ın ne yaptığını gördü,yerden kalkıp silahın önüne geçti,her şey saliseler içinde olmuştu.
Silahın önüne geçmeseydi Dimitri vurulacaktı.
Kalbinin altına,miğdesine iki tane mermi saplanmıştı.

Aleksandra'nın elinden silah düştü ve gözleri açıldı,dudakları aralandı.
Bir çığlık koparmıştı.

Alaskin'in miğdesi parçalanmıştı.
Üvey ağabeyi onu havada yakaladı ve kanayan yere bastırdı.
Dimitri korku ile feremon salıyordu Marco fırsat bulup Dimitri'nin boğazına yapıştı.
Gabriel göz açıp kapatasıya kadar ortalıktan tozutmuştu.

Marco Dimitri'yi öldürme raddesine getirmişti.
Göz ucu ile bunu gördü,ağına kan kokusu doldu.
Gözlerinden iki yaş döküldü ve ağabeyine baktı nefesi kesilince ağabeyi ona daha da sıkı sarıldı ve Ivan ambulansı arayıp Aleksandra'ya telefonu verdi.
Düşman olsalar bile kardeşinin eşiydi ve birbirlerine saygı göstermek zorundaydılar.
Silahı Marco'nun kollarına nişan aldı ve sol kolunu vurdu,acı ile Dimitri'yi bıraktığı anda silahın arkasını ensesine geçirdi.

Dimitri'yi yerden kaldırdı ve teker teker dışarı çıkmaya başladılar Alaskin ve genç adam dışında.

Siyah saçlı adam titriyordu,Alaskin'in saçlarını geriye taradı ve "Lütfen beni bırakma."diyebildi.

Babaları farklıydı fakat ikiside annelerine benziyordu.
Ambulans gelmiş olmalıydıki içeri görevliler geldi ve Alaskin'i sedyeye yatırdılar.

22 Eylül

Alaskin kısa süreli bir felç geçirmişti,eninde sonunda geçmişti fakat hala yan etkileri duruyordu.
Dimitri ruttayken Alaskin'ile iki gün geçirmişti. Çok geçmeden Alaskin'in hamile olduğu ortaya çıkmıştı.
Dimitri ihtişamlı bir düğün yapma planlarındaydı.

Alaskin Fransız örgütünü dağıtmış ve gazinoyu tamamen kapatmıştı.
Otel ise Aleksandra'nın üzerine geçirilmişti.
40 yaşına geliyordu neredeyse ömrünü yarılamıştı.
Dimitri Alaskin'i kucağına aldı ve "seninle iyiki tanışmışım sevgilim."dedi.
Alaskin'in gözleri sulandı ve Dimitri'nin yanağını öptü.

"Çocuğumuz doğunca ismi ne olacak?"
Dimitri gülümsedi ve"Andrei olsun dedi"
Mihail kollarını sıkı sıkıya Dimitri'ye doladı "olsun."

Alaskin dudaklarıma gözünü koymuştu,tam beni öpecekken kapı aniden açıldı ve duvara çarptı.
Aleksandra heyecan ile odaya girdi.

Yere bir test fırlattı ve ellerini beline koyup"Çocuklarımız aynı anda büyüyecek."
diye bağırdı.
Alaskin Dimitri'nin kucağından inip testi eline aldı ve kimden olduğunu sordu.

Aleksandra cevaplayacakken içeri Darian soruya yanıt ekledi"Benden."

Alaskin afallamıştı hatta donmuştu.
Aleksandra gereksiz sesler çıkarıp topuklularının üzerinde zıpladı ve Mihail'e sarıldı.
Hâla kendine gelememişti.

Darian Alaskin'in saçlarını karıştırdı ve Dimitri'nin sert bakışlarına maruz kaldı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akşama doğru saat 17.57'ydi.
Dimitri Aleksandra'nın fikrini alarak bir düğün organizasyonu yapacaktı.
Her şey umduğu gibi çıktı.
Güzel bir katedral vardı milyon dolarlar gidecekti ama onun için her şeyi yapabilirdi.

GUNS OF THE MOSCOW  I [Omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin