Meg Részegített .

304 17 4
                                    


TOM SZEMSZÖGE :

Ruby békésen szuszogott mellettem, én viszont nem bírtam aludni, annyi minden kavargott bennem. Az agyamban csak úgy csattogtak, a rozoga fogaskerekek, részeg vagyok, de nem, az alkoholtól, hanem tőle..... Megrészegített, az illata, az apró termete, a törékeny kis teste. Egy nagyot sóhajtva felültem, az ágyon, s lementem, a konyhába töltöttem magamnak, egy pohár vizet, és leültem, a pulthoz.

- Hát te? - Kérdezte Bill leülve mellém.

- Nem bírok aludni....

- Csak nem Ruby miatt? - Mosolyodott el.

- Mi, a fasz van velem?

- Szerintem bele estél, csak annyi történt veled....

- Az nem lehet....

- Már, miért ne lehetne?  Csinos, fiatal, más mint, a többi, és, ezt te is jól tudod.

- 10 évvel fiatalabb nálam Bill... Szinte még kislány - kortyoltam bele, a vizembe.

- És?  téged, ez mióta érdekel?  - Húzta fel szemöldökét.
- Fogadd el, hogy, a nagy Tom Kaulitz szerelmes lett -  Nevette el magát.

- Kussolj! - Nevettem el magam, én is.

- Két dolgot tehetsz, hogy, hagyod magad, vagy ellököd magadtól, de ha rám hallgatsz, akkor hagyod  magad.

- Baszki Bill pár napja van velem, de már megőrülők érte, teljesen elvette, az eszem -  vettem, egy mély levegőt amit aztán ki is fújtam.

- Te határozottan bele zúgtál -  Veregette meg vállam.

- El gyengített Bill... Ha apa élne ki lenne rám bukva, hogy egy nő irányítani tudja, az érzéseimet.

- Apa kemény ember volt, akár csak te, de az érzéseit sosem titkolta, te se titkold Tom - Állt fel, s hagyott magamra.

A fejem fogva újra, és újra végig gondoltam, de semmire re jutottam... Bekellett látnom érzéseket táplálok, egy jóval fiatalabb lány iránt. Gondolat menetemből, egy vékonyka hang szakított ki.

- Tom nem jössz fel hozzám?  - Állt meg Ruby, a lépcső tetején, s szemét dörzsölte.

- Megyek Baby - Álltam fel, s sétáltam oda hozzá.

Láttam rajta, hogy nagyon álmos, ezért felkaptam, a kezembe menyasszony pózba, s besétáltam vele, a szobába. Lefektettem, az ágyra, majd be bújtam mellé, a takaró alá, és húztam magamhoz.

Egy ideig néztem Rubyt, ahogy alszik és gyönyörködtem benne, aztán nagy nehezen sikerült elaludnom.

Te más vagy ~Tom Kaulitz. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang