Sevgili, kalbimin sahipleri
Nasılsınızzz umarım iyisinizdir
Yenir bir bölümle sizlerleryim
Umarim begenirsiniz
Sizlere bayaram için küçük bir sürpriz yapmak istedimmmmm iyi bayramlaaaarrrr.
Sınır:5 yıldız
Yorum:pek gerek yokAsya LİAM.
Arkamı Döndüğümde, Alejandro'nun soğuk ve sert bakışlarıyla karşılaştım.
Galiba sıçmıştım.
Hayır tam anlamıyla sıçtım.
Yavaşça beni kendine doğru çekip sert sesiyle konuşmaya başladı. "Sana illa kaçmaman kaçarsan sonun kötü olur mu demem gerek!?"diyerek tısladığında korkmuştum.
Ne bekliyordum ki elimi kolumu sallıyarak evden kaçmamımı? Eve bekliyordum ama amele sümüğü gibi kalmamıda beklemiyordum.
Elimi feci derecede sıkıyordu. Kolumun bir an kırıldığını falan sanmıştım.
Bu ne sinir be abim yavaş bir yere gittiğimiz yok.
Beni kolumdan tutarak içeri doğru yürütü yürürken halla barda giydiğim elbisenin üzerimde olduğunu fark ettim ve bir hayli yukarı çıkmıştı.
Hızlıca diğer elimle bu haldeyken elbisemi düzeltmeye çalıştım.
Alejandro'nun eli bileğimi demir gibi sıkıyordu, sanki kaçma ihtimalime karşı önlem alıyormuş gibi.
Zaten kaçmaman için tutuyor seni gerizekalı.
Doğru.
Gözlerindeki soğuk ifade, içimi ürpertti. Beni içeri çekerken, onun bu tutumu karşısında ne yapacağımı bilemez haldeydim.
Oysa ben, sadece biraz özgürlük arzuluyordum. Ama Alejandro'nun gözlerinde özgürlüğe dair en ufak bir ışık bile yoktu.
"Bu konuda son kez uyarıyorum, Asya. Kaçmaya çalışma. Burası senin için en güvenli yer," dedi Alejandro, ses tonu buz gibi ve tehditkar.
Ama ben, 'güvenli' kelimesinin bu durumda ne anlama geldiğini gerçekten sorgulamaya başlamıştım.
Kendimi savunmak için, "Güvenlikten bahsediyorsun, ama beni burada bir esir gibi tutuyorsun. Bu, güvenlik değil, kontrol manyaklığı," dedim, sesimde bir karışık hisler yumağıyla.
Ama Alejandro'nun gözlerindeki ifade değişmedi; sanki söylediklerim ona ulaşmamış gibi.
"Aramızdaki fark," dedi Alejandro, bir adım geri çekilerek ve beni süzerek, "ben neyin ne olduğunu biliyorum, sen ise... Sen sadece bir kafesin içindeki kuşsun, Asya. Ve ben de seni koruyan kafes."
Kelimeleri, beni üzerken, bir yandan da bu durumun karanlık bir gerçekliği olduğunu anlamama sebep oluyordu.
Evet, belki dış dünya tehlikeli olabilirdi, ama Alejandro'nun bu evi benim için bir hapishaneye çevirmesi, kabul edilebilir bir durum değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Dolu Kurşunlar
RomanceCanına gelen sıkıntıyla hem arkadaşının kararıyla gittiği barda bir adamla tanışıp sonrada barda uyuya kalan Asya LİAM'a sonra neler olucak? Eee ne duruyon o zaman oku.