Gece fazla yatamadığım için bugün biraz geç kalktım. 13.24'dü saat. İyide herkes bu saatte uyanık olur neden kaldırmadılar beni? Yataktan kalktım ve yüzümü yıkadım. Ardından sırayla herkesin odasına baktım. Sanırım evde kimse yoktu. Neden bana haber vermeyip başı boş bıraktılar ki? Aşağı indim ve etrafa tekrar bakındım. Gerçekten de evde kimse yoktu. Bahçeye çıkmayı planladım. Kapıyı açtım ve dışarıya bir adım attım. Hayır.. Sapnap bahçede ne arıyor? Sandalyeye oturmuştu. Yanında da iki şişe bira vardı. Ona yakalanmadan içeriye girmek istesem de bunu başaramadım.
S:
"Amaya gitme."Sesi değişik geliyordu. Sanki nefes alamyor, ağlıyor gibiydi.
A:
"Ne var?"Ayağa kalktı ve bana döndü. Siktir Sapnap ağlamış. Onu ilk defa böyle görüyorum. Yüzü ve gözleri kızarmıştı.
Hemen yanına gittim.
İki elimle de çenesini tuttum.A:
"Neden ağlıyorsun sen?"S:
"Özür dilerim Amaya lütfen affet beni.."Ağlamaya devam ediyordu. Akan her bir göz damlası kalbimi daha çok yaralıyor ve parçalıyordu.
A:
"Özür dilemeyi kes Sapnap. Neden ağlıyorsun sen?"Gözlerini kaçırıp duruyordu. Fazlası ile içki kokuyordu. Bunun böyle yumuşak olması için illaha içmesi mi gerekiyor?
S:
"Dream'in söyledikleri, ondan sonraki tepkin. Gerçekten hiç birşey hatırlamıyordum öyle birşey yapmış olamam."Bunları bana açıklamak zorunda değildi. Ama gece sanki birşeyi olurmuş gibisinden tepki verdiğim için bana bu açıklamayı yapıyordu. Tabi düşüncem ile böyleydi.
A:
"Bana bunun açıklamasını yapmak zorunda değilsin."S:
"Doğru, haklısın. Seni bu konu için darlayamam."Ellerimi tuttu. Sonra nazik şekilde yüzünden çekti. Daha sonra dışarı çıktı.
A:
"Ben daha önce ne yaşadım amına koyayım?"İçeri geçip telefonumu aldım ve Dream'i aradım. Kısa süre içerisinde aramama cevap verdi.
A:
"Nerdesiniz lan siz?"D:
"Konuştunuz mu?"Ne yani bunlar planlayarak mı yaptılar bunu?
A:
"Ne saçmalıyorsun lan sen? Evde tek kaldım gelin artık ne işiniz var bu saatte?"George Dream'in elinden telefonu çekti.
G:
"Nasıl Sapnap evde değil mi? Sikicem böyle işi kaçtı mı gerçekten korkak bebek gibi?"Derin bir iç çektim ve tekrar konuştum.
A:
"Eve gelicek misiniz?"D:
"Geliyoruz Amaya."Telefonu kapattım ve mutfağa geçtim. Bir sigara yakıp içmeye başladım. Bitirip söndürmem ile kapı açıldı. Yanlarına gittim.
A:
"Nerdesiniz siz?"G:
"Sapnap ile baş başa kal ve konuş diye böyle birşey yaptık."George'un yüzüne bir tokat attım
G:
"AUGH! NİYE SADECE BEN?"A:
"Kimden çıktı bu fikir?"Dream bana baktı
D:
"Sen yatarken öyle diyince konuşmanız gerekir diye düşü-"Bir tokat da Dream'e attım
A:
"Oldu mu George?"