☆¹

199 7 0
                                    

Ucaktan indigimde kafamda donen
"Outer Banks,dunyadaki cennet.,, sozuyle sapkami duzeltip valizlerimle yurumeye calisiyordum.Beni bekleyen kimsenin olmamasi cokta sasirilacak bir sey degildi.Babamin gelmesini zaten beklemiyordum ama en azindan abim gelebilir diye dusunmustum.Kulakligimi cikartip etrafima baktigimda bir minibus gordum.Kendi kendime sasirirken bunun gercek olmasi icin dua ediyordum.Minibusten inen abim heyecanla yanima geldi.

"Lina burdayim!" diye bagirinca agzim acik kaldi.Yanindaki arkadasi johnb ye bakip bu kiz cok mu buyumus acaba dedigini cok net duymustum.

Ben saskinligimi gizleyemeyerek valizlerimle kosarken jj diye bagirip aglamaya baslamistim.Ve yan yana geldigimizde kocaman sarildik abimle.E tabi 7 yildir gorusmuyorduk sonucta.İkimizde aglarken john b de bize sarilmisti ve minibuse dogru yurumeye basladik.3 valizimi onlara kitleyip gereksiz sessizligi bozarak sordum.

"Kie ve Pope gelmedi mi?"Abim ise "Geldiler merak etme arabadalar." diyince daha da mutlu oldum.

Minibuse geldigimizde abim arka kapiyi acip "Buyrun leydim." diyip elimden tutarak binmeme yardimci oldu.Gulumsememin karsiliginda bana goz kirpmasiyla kapiyi kapattım.

Gulumsememin karsiliginda bana goz kirpmasiyla kapiyi kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pope bana aniden sarilip "Hosgeldin kardesim" dedi.Pope'tan beklemedigim bi hareket oldugu icin bi anlik durup Pope'un omzuna kafami koydum."Hosbuldum pope" diyip daha sıkı sarildim.Kiara'nin "Of yeter bu duygusallik" demesiyle beni cekistirmesi bir oldu.Bana sarilip kulagima "Seni cok ozledim sis, sana anlaticagim cok sey birikti" demesine karsilik "Bende cok ozledim kie ayrica meraktan catliyorum" diyip ondan ayrildim.

7 yildir hicbirini gormememle birazcikda olsa cekiniyordum onlardan.Kendimi suclu hissediyordum.Gittigimde kimsenin haberi yoktu ama suan 4 ude yanimda.

Ortama yine gereksiz sessizlik dusunce abime "Jj biralari nereye sakladin patlatalım birer tane" dememle Kie omzuma vurup goz kirpti.Bu hareketi biz kucukken beni destekleyecegini bildirmek icin yaptigini hatirlayinca ona gulumsedim.Jj' in suan olmaz, senin yasin kucuk,hem sen niye bana abi demiyorsun dirdirina karsi Kie lafa atlayip "Oof hadi jj, sakinles biraz kardesin gelmis sen neler dusunuyosun.Hem sen biralari vermezsen ben alirim." diyip on koltuga uzandi.Abimin Kie'yi yanina cekmesiyle on koltuga dustu.John b'nin "Oda tutun!" diye bagirmasiyla Kie utanip biralari alip arkaya gecmisti abimin hala sirittigini gordugumde aralarinda bir seyler mi var diye dusundum.Dogrulamak icin Kieye bakip gozumle abimi isaret ettim once utanip sonra kafasiyla reddetmesiyle kulagina egilip "Sanirim bana anlatman gereken grrcekten cok sey var." dememle siritmaya baslamistim.Daha fazla Kieyi utandirmak istemedigim icin John b ye patlat bi sarki diye bagirip Kienin getirdigi biralari herkese dagitip yerime oturmustum.Birami icerken hem sarkiya eslik ediyor hem camdaki manzarayi izliyor hem de Kie ve Pope'un inatlasmalarina arada karisiyordum.8 basamagi gormemle "Kie sen burda mi ineceksin?" diye sordum.Kie ise "Aksam senin gelmeni kutlayacagiz.Ama once ustumu degistirmeliyim.Yani ben kacar." demesiyle 2-3 dakika sonra onun evinin onunde durduk ve bana sarilip "Aksam gorusuruz prenses,cok eglenecegiz"deyip arabadan indi.Ona karsilik verip görüsuruz dedim.Ve sasirip abime dondum.Abimse "Hatta partiyi sahilde yapalim" diyince daha da mutlu oldum.

Yaklasik 20 dakika sonra Cut'a yaklastigimizin habercisi yikik dokuk evleri gormemle evimde gibi hissetmeye baslamistim.İkinci birami icip camdan firlatip camlari sonuna kadar acip iceri giren ruzgarla sarkiya eslik etmeye devam ettim.

Pope'un beni durtmesiyle ne ara uyudugumu farketmedigim uykumdan kalkip John bnin evine geldigimizi gordum.Hizlica arabadan inip eve kostum.John b nin evini bile cok ozlemistim.Hemen iceri girip "Ozur dilerim ama cok uykum var" diyip koltuga yattim.Abimden gelen "Anca yat zaten uykucu" demesiyle John b "Sen yat Lina biz seni kaldiririz ,aksam icin hazirlanirsin"diyip abimi odadan cikardi.Bense uykuma geri dondum.

-_-_-_-_-_

"Harita burda olmaliydi Jj nereye soktun"
"Hatirlamiyorun john b sarhostum"
"Susunda aramaya devam edin.Bu arada Linaya ne zaman anlatacagiz"
"Ona suanlik soylemeyecegiz Pope,
kardesim yeni geldi.Kafasini toplasin bir kac gun sonra soyleriz."
"Sen bilirsin Jj ama ona gec soyledigin icin sana cok kizacak bence."
"John b ye katiliyorum ama gec soylemek istiyorsan da zaten suan bir plan yok Lina ogrenince beraber plani dusunuruz."

Uyurken duydugum fisildasmalarla uykum bolunmustu.Yuzum duvardan tarafa donuk oldugu icin uyandigimi gormeyen jj,john b ve pope fisildasmaya devam ediyolardi.Benden bahsettiklerini duymamla hic kipirdamadan onları dinledim.Neyden bahsettiklerini anlayamasamda abim bana soylememekte israrci gozukuyodu.Fisildasmalari bitip odadan cikacaklari sirada dogrulup "Neyi bana soylemiyecekmissiniz" diye sordum.Ucude uyudugumu sandigi icin bi anda soru sormamla sasirmislardi."Sen bizi mi dinledin Lina" " Hayir siz gelip yanimda konustunuz,simdi dokulun" diyince bir kac defa daha simdi degil ısrarlarına karsi ikna etme yontemlerimi kullanmistim.Artik sıkilip abimin "Tamam anlatacagiz ama yarin.Aksam parti var hazirlan guzelce eglenelim.Yarin konsuruz."
demesiyle yanagindan opup tamamdirrr dedim.Hala odada duran ucluye "Cikinda ustumu degistiriyim." diyince sapsallayip he dogru diyip odadan ciktilar.Arkalarindan sapsallar diye guldum.Ve valizlerimi dokup kiyafet secmeye basladim. Asla secemiyordum Kieyi arayip ne giyecegini atmasini istedim.

kie&lina

hey kie
hazirlanabildin mi
ben kiyafet secemedim
giydiklerini atar misin
ona gore bisey seciyim bende

linaa bende hazirlanamadim
secince aticam sana fotograf
bu arada evin önüne gelmeyin
kafenin orda bekliycem

tamammdirr bekliyorum

__

telefonumu kapatip sacimi duzlestirdim ve yaklasik on dakika sonra kieden fotograf geldi.

Fotografta Kienin yolda oldugunu gordugum için extra hizlanip kafamda kendi kombinimi kurup fotogarfini attim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotografta Kienin yolda oldugunu gordugum için extra hizlanip kafamda kendi kombinimi kurup fotogarfini attim

Hemen hizlanip gunes kremi surup makyajima basladim kahve golgeli far,beyaz goz kalemi,rimel ve zaten ucucak diye bolca allik bocalayip kasimi sabitledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen hizlanip gunes kremi surup makyajima basladim kahve golgeli far,beyaz goz kalemi,rimel ve zaten ucucak diye bolca allik bocalayip kasimi sabitledim.Spor ayakkabilarimi giyip parfumumu sıktim ve taddaa hazirim.
JJleri bunaltmak icin barakaya gittim ve onlarda hazirdi biralari hazirlayip minibusle kiarayi aldik ve sahile gectik.

___________________

evvvvvettt ilk bolumumuz haziiirr

left hand freeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin