"Soruma cevap alamadım Yoon"Anlamaz gibi kaşlarını çattığında pozisyonumu bozup, dirseklerimi dizlerime yaslayıp eğilerek ona bakmaya başladım. Sakin kalmaya çalışıyordum.
"Jungkook'u neden bu kadar önemsiyorsun dedim!"
___________
Yoongi kaşlarını çatarak gözlerini devirdiğinde boynumda kalp atışım gibi gümbür gümbür atan damarı hissettim.
"Sorunlumusun lan sen? O çocuğu sana yem edeceğimi mi düşünüyorsun?"
Alayla gülüp bacaklarını açıp oturduğu koltukta biraz daha yayıldı.
"Ne demek oluyor bu? Dalga mı geçiyorsun benimle!"
Ayağa kalkarak üstünü düzeltip derin iç çekerek oturduğu koltuktan bir kaç adım uzaklaştı.
"O çocuğa zarar verirsen yapacaklarımdan ben sorumlu değilim Taehyung. Diğerlerine benzemez bu! İşin ciddiyetinin farkında değilsin galiba sen!"
Sesini yükselterek konuştuğunda hışımla ayağa kalkıp yakalarından yapışarak kendimi sakin tutmaya çalıştım.
"Jungkook benim Yoon! Onunla ilgili herşey yalnızca beni ilgilendirir. Bu sikik yerden beni bu gün çıkarıyorsun! Duydunmu beni!"
Yoongi yakalarını sertçe karşında duran adamdan kurtararak derin nefes çekip, sinirli olduğu oldukça belli olan adımlarla koridoru adımlayıp kapıyı çarparak evden uzaklaştı.
Sıkmaktan ağrıyan çenemi gevşeterek içimde yanan alevleri söndürmeye, sinirlerimi sakin tutmaya çalıştım. Vampir hızımı kullanarak üst kata, kendi odama çıkarak eşyalarımı hazırlamaya başladım.
____________
Ne zaman geçtiğini bile bilmediğim 2 saatin ardından tavan yüksekliğine yakın olan kitaplıktan bir kaç kitabı çıkararak kendi eşyalarım arasına bıraktım.
Kapının tıklatılma sesi geldiğinde arkamı dönmeden işime devam ederek elime aldığım siyah kapaklı, oldukça ilgi çekici görünen kitabı inceledim.
"Taehyung? Müsaitsen birşey söylemek istiyorum"
Kapının kapatılma sesi ardından adım ve haşırtı sesleri kulaklarımı doldurduğunda, bakışlarımı elimde tuttuğum kitaplardan ayırıp sevimli sesin sahibine çevirdim.
"Söyl-"
Bakışlarım parlak gözleriyle buluştuğunda, baştan aşağıya doğru bedenini süzerek dilim ve damağımın çöl misali kuruduğunu hissettim.
Altına giydiği beline büyük kalan, dizleri yukarılara kadar hafif yırtık pantolonunu incelediğimde sertçe yutkundum. Bembeyaz teni yırtık olan kumaştan açıkça görünüyor, oldukça cazip bir teklifte bulunuyordu adeta.
İnce belinden kayan pantolonunu beyaz bir kemerle sıkılaştırmaya çalışmıştı. Üstünde olan bakışlarımı fark ettiğinde, kızaran yanakları eşliğinde üstündeki giymesi için verdiğim beyaz bol gömleğimin uçlarını çekiştirdi.
"Ben eşyalarımı topladım Taehyung. Ne zaman gideceğiz?"
Çekinceli sesi beni farklı farklı hayallerden çekip çıkardığında kendime gelerek üstümdeki gömleğin ilk iki düğmesini açtım. Sıcak basmıştı...
"Birlikte çıkacağız burdan Jungkook. Bu lanet yerden ikimiz de kurtulacağız"
Jeon Jungkook
Gömleğinin kollarını yukarıya doğru çekiştirerek yavaşça üstüme adımlarken ne yapacağımı bilemeyerek gergince geriye adımladım. Kırmızı gözleri gözlerimi esir almıştı. Gömleğinin açık olan düğmelerinden göğüsleri görünüyor, yüzündeki sırıtışı kalp atışlarımı hızlandırıyordu.
Elimdeki eşyalarımı topladığım bavul gürültüyle elimden yere düşmüş sırtım soğuk duvarın yüzeyiyle buluşmuştu.
Yüzündeki sırıtışı küçük hale gelirken, kendinde olmadığını bile düşünmeye başlamış, daha önce de olduğu gibi kanımı emeceğini düşünerek heyecanımın daha da artmasına sebep olmuştum.
Burun buruna geldiğimizde keskin gözlerini gözlerime dikip sol elini sertçe duvara, başımın üstüne yaslayarak burnunu burnuma sürttü.
Kalbim maraton koşmuşum gibi hızlanırken iki yanımda duran ellerimin, avuç içlerimin terlediğini hissederek burun buruna olduğum adam karşısında sertçe yutkundum.
Sağ elini uzatarak dudağımın altındaki beni okşayıp, kırmızının en koyu tonu olan gözlerini gözlerime dikti. Kasıklarıma balyoz yemiş gibi sarsılırken yakınlığından dolayı konuştuğunda sıcak nefesleri tenimden esip geçti.
"Seninle ilgili düşüncelerim, tehlikeli bir hal almaya başlıyor Jeongguk"
________
Oy sınırı +90
Selamm. Uzun süredir bu fic'e yb gelmiyordu, yazmayı baya özlemişim. Bölümler çerezlik ve umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Oyları ve yorumları unutmayalım lütfen. Okuduğunuz için teşekkür ederimm🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PUREBRED VAMPIRE • TAEKOOK
Fanfiction11. sınıf öğrencisi olan Jeon Jungkook geldikleri okul gezisinde ormanın içinde kaybolup, gece olduğunda eski bir eve sığınır. Ormanın içindeki eve asılardır lanetlenerek kapatılan Kim Taehyung ise taze kana susayan Safkan bir vampirdir. •Semetae/Uk...