1

75 12 89
                                    

Ailem her zaman katı olmuştur ve bunun başında saygın ailelerden biri olmaları geliyor.

Annemin Kore'li babamın Japon olması ile melez oluyordum, bunun yüzünden bile zorbalık yedim ama sesimi çıkaramazdım çünkü sesimi çıkarırsam

-Ailemizin yüz karasısın

-Ailemizi kirletiyorsun pislik

Gibi sözler duymuştum ve o günden sonra birşey söylemedim.

Ama o gün beni zorbalardan koruyan bir çocuk vardı, onu tam hatırlayamıyorum ama beyaz saçları vardı.
Beni koruyarak zorbalık görmemi engellemişti. Daha sonrada okuldan gitmişti.

Babam liseyi başka yerde okumamı istemişti sanırım bana yaptığı tek iyilikte, başka liseye yazıldım peki oradada zorbalık görürsem?

Okula girdiğimde tüm gözlerin üzerimde olduğunu hissediyordum
hissettiğim falan yok çünkü neredeyse herkes bana bakıyor, pek zararlı bir okul gibi gözükmüyor pek.

En iyisi adımlarımı hızlandırıp müdürden sınıfımı öğrenmekti
İyide müdürün odası neredeydi?

Sanırım bulmuştum okul gerçekten büyüktü birden fazla kulüp odaları vardı yanlış hatırlamıyorsam 21 taneydi.

İçeriye girdiğimde müdür beni süzüp direk olarak sınıfımı söylemişti

-Sınıfın 3-1

-Ha teşekkürler

Müdür biraz garipti sanırım. Sınıfa girdiğimde benim dışımda üç kişinin olduğunuda görmüştüm ama onlarla pek arkadaş ola bileceğimi sanmıyorum derslerimden başka şeylere önem verirsem utanç kaynağı olurmuşum.

Rastgele bi sıraya oturduğumda üçünde bana garip baktığını görmüştüm ortadaki kısa kahverengi saçlı kız onlara önünü dönmelerini söylemişti biri uzun saçlara sahipti, diğerininde beyaz saçları vardı.

Beyaz saç yoksa o çocuk bumu?
Eğer oysa vücudunu baya bi geliştiştirmiş ama yinede tatlı görünüyordu, bir dakika bundan banane ki neyse zaten zil çalmıştı herkes sınıfa girmeye başlamıştı
Yanıma beyaz saçlı çocuk gelince duraksadım onun sırasınamı oturmuştum niye başka yere oturmamıştımki?

Yanıma gelip oturduğunda bana bakarak

-Sen yeni gelmiş olmalısın ben Satoru Gojo sen?

-Evet yeni geldim aslında ve ismim
Y/N L/N

-Güzel isimmiş

-Sağoll senin isminde güzel aslında.

-Sağol

Diyip önüne döndü pek korktuğum gibi gitmedi konuşma aslında hoca gelince önüme döndüm.

––––––––

MİSS KOREA (Satoru Gojo x Reader) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin