Ne kadar hızlı gittiği mi öğrenmek için gözlerim ibreye kaydı. Yola baktığım anda birden frenleri sıktım. Manevra yapmam gereken bir durum oluştu. Yaşıyor mu yoksa ölümü olduğunu anlayamadığım, yolun ortasında yatmış bir hayvanın, gidonu aniden sola kırarak yanından geçmiştim. Refleks in etkisiyle kazadan kurtulmuştum.
Biraz ilerledikten sonra durdum. Arkaya dönüp baktığımda zifiri karanlıktı. Motosikleti yol kenarına çektim. Endişeli ve korkmuş biçimde yan tarafımda ki ormanın karanlığına hipnoz olmuştum. Birkaç saniye baka kaldım. O sessizliğin rahatsız eden uğultusu tıpkı yavaşça üstüme sinen bir duman gibi beni sarıyordu.
Bakıp bakmama konusunda kararsızdım. Yoluma devam etmeliyim. Ne yapabilirim ki ? Hayvanı taşıyıp bu ıssızlık ta bir yere bırakamazdım. Tam o esnada bir inilti sesi geldi. Hayvan canlıydı ve acı çekiyordu. Bakmam gerekiyordu. Dalların çatırtısı, rüzgarın ağaçların üstünden serptiği dal parçaları ve yapraklar, size seslenen insan kalabalıkları gibi düştükleri yöne bakmanızı sağlıyorlardı.
Motosikleti çalışır durumda bıraktım. Çantamdan el fenerini çıkardım. Uzun süredir arkamdan gelen bir araba yoktu. Sanki yolu gideceğim noktaya kadar kendime özel olarak kiralamış gibi hissediyordum. Feneri açtım yavaş adımlarla yerde yatan hayvana yaklaşmaya başladım. Derin nefesler almam gerekti. Kaskın ön cephesini tekrar kaldırdım. Işığı ileri tutup yaklaştığım da artık yerde yatan hayvanı net bir şekilde görüyordum. Garip olan yolda yatmış olması değildi. Yüzünün yarısı parçalanmış, aldığı sert bir araç darbesiyle iç organlarının bir kısmının dışarı çıkmasıydı. Bir köpeğin ölüsüydü. İlginç olan kısmı yolda ona araba çarpması değil, arkamı dönmüş vaziyetteyken gelen inleme sesiydi. Bu sesin bu hayvandan gelmiş olması imkansızdı. Ölmesinin üstünden çok uzun zaman geçmemişti. Bunu baktığınızda, hala taze duran kan ve çürümeye yakın olmayan cesetten anlaya biliyordunuz. Ayaklarımı hareket ettiremeyeceği mi düşündürten bir soğukluk kapladı. Açıklayamadığım bir olay karşısında dona kalmıştım. Bunu mantığımın hangi noktasına bağlamam gerekiyordu. Nasıl açıklayabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOL ŞEYTANI
HorrorPişmanlık bilmediğin korkuların uçurumunda en karanlık gecede yatar.