~ Eksik Parça 1.Sezon 1.Bölüm ~

146 16 7
                                    

~Annemin ölümünden sonra hayat sanki durmuş gibiydi bu sor zamanımda Yanımda sadece Babam,Pansy ve Astoria durdu onların sayesinde ayaktayım. ~

~Sabah odamın kapsının serçe çalınmasıyla uyandım üstüme bir hırka aldım ve kalkıp kapıyı açtım muhtemelen babamdır~

* Pansy: Ah Yn nasılsın çok özledim seni Baban Hogwartsa başlayacağını söyledi çok mutlu oldum
* Yn: Evet maalesef başlıyorum okula

~Pansy bana göz devirdi ve kolumdan tutup beni dolabıma doğru yönlendirdi beyaz mini etek üstüne siyah sweat verdi banyoya gidip onları giyinip yanına gittim bana bakınca gözleri parladı ~

* Yn: birazdaha öyle bakmaya devam edersen benden hoşlandığını düşüneceğim
* Pansy; o kadar güzelsin'ki bakmamak imkansız

~Ona yastık fırlattım ve " Sapık " diye bağırıp koşarak odamdan çıktım  oda  arkamdan koşmaya başladı merdivenlerden inip babamın arkasına sarıldım ve ona sarıldım ~

* Yn: Baba beni bu sapıktan kurtar
* Pansy: hiç te bile Gellert amca kızın üstüme saldırdı Ben birşey yapmadım

~Babam gülerek ikimizde sarıldı ~

* Grindelwald: Her zamanki gibi hiç değişmiyorsunuz siz değil mi ?
* Pansy: huyumuz kurusun
* Grindelwald: Hadi artık geç kalacaksınız Eminim Yn okulun ilk gününe geç kalmak istemez

~ Göz devirdim ve alayla "Aynen " dedim. Trene doğru yürüyüp bir vagona oturduk vagonda 2 tane erkek çocuk vardı Pansy onları tanıyordu konuşmaya başladılar bende onları izledim~

* Pansy: hey goyle sizin 3.nüz nerde sarışın olan
* Crabbe: Potter'ın yanındadır onu zorbalamaktan başka ne işi olabilir
* Goyle: seni ona söyleyeceğin Ahmak
* Crabbe: Kes sesini Goyle bu arada bu kız kim?
* Pansy: Yn Grindelwald yeni geldi okulumuza

~İkisi bana bakarak ellerini uzattılar ve gülümsediler  onlarla konuştuktan sonra Vagona mor saçlı  Bir çocuk girdi sanırım bu bahsettikleri çocuk olmalıydı ama bunun sarılın olması getekmiyormuydu?~

* Draco: Aptal pottah! Nefret ediyorum o bulanıktan! Ahmağın teki
* Pansy: aman tanrım Draco mor olmuşsun
* Draco: kes sesini ! Pansy Aptal kardeşleri bana sihirli şeker verdi bende yiyince saçlarım mor oldu

~Hafifçe gülünce bana baktı ~

* Draco: Ne gülüyorusn aptal bulanık !
* Pansy: Arkadaşımla düzgün konuş Draco o bir bulanık değil!
* Draco: sana ve saçma arkadaşlarına katlanmıyorum ben gidşyroum !

~Ayağı kalktı ve sinirle vagonu terk etti arkasından iki erkek çocuk da gidince dönüp pansye baktım~

* Yn: Bu çocuğun bir sorunu mu var
* Pansy: boşver sen onu herzamanki hali
* Yn: Ve pottah dediği kişi Harry Potter mı?
* Pansy: evet ta kendisi ama sen nerden tanıyorsun ?

~Nasıl unuturdum zamanında babamda ölüm yiyenlerin tarafındaydı ve o çocuğun hep adı geçerdi ordan biliyorum tabi sonrasında babam masum birini öldürmek  istemeyince olaylar kızışmıştı ve herkes bize düşman olmuştu~

* Yn: boşver tanıyorum işte herneyse ilk günümü aptal bir mor saçlı çocuk yüzünden bozmayacağım
* Pansy: O Draco Malfoy bu arada zorba,Soğuk,kaba ve acımasızdır aramızda kalsın oda ölüm yiyenlerde ve senin soy adını öğrense büyük düşmanın olur
* Yn: ondan ve aptal babasından korkmuyorum

~Zamanında olan olaylardan sonra hepsi bize düşman olmuştu o zaman çok küçüktük muhtemelen beni tanımıyordur ama birazdan tanır.~

~Ortak salona girdiğimizde tüm gözler üzerimdeydi sanırım herkesi büyülemiştim ve o sarılın çocukta bakıyordu sanırım saçını düzelmişti gülerek pansye baktım ve konuşmaya başladım ~

* Yn: Mor saçlı çocuk Sarılına dönüşmüş adam olmuş (gülerek ve alayla dedim)
* Pansy: Bunları onun yanında deme ama evet ben yerime geçiyorum sende seçmen şapkaya doğru git binan belirlensin

~Kafamı salladım ve Öğretmen ismimi okuyunca salon bir anda sessizleşti Yaşlı bir adamın (Dumbledore) gözleri ve siyah saçlı adamın (Snape) gözleri sürekli üzerimdeydi yerime oturdum ~

{Seçmen.Şapka}: Bir Grindelwald karanlık suçlar cesurluk tam gryfindor gibi ama masumluk da ağır basıyor Hufflpuff gibi zekilik de var Ravenclaw gibi fakat hepsinin üstünde büyük bir özellik var KURNAZLIK sanırım seni nereye koyacağımı iyi biliyorum SLYTHERİN!

~Büyğn masalar bana bakarken slytheirn masası alkışlamaya başladı Pansyin yanına doğru giderken masadaki Tüm erkekler bana dikkatlice bakıyordu ~

* Pansy: biliyordum senden olsa olsa bir yılan olur
* Yn: Sana benzemişim canım arkadaşım

~Biz gülerken herkes bize dik dik bakıyordu özellikle bir kişinin yoğun bakışlarını üzerimde hissediyordum ~

{Merhaba umarım bölümü beyenmişsinizdir ilk bölüme özel 600 kelime yazdım Bayramınız kutlu olsun Yorumlarınızı belirtin}

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eksik Parça🪢(Draco Malfoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin