Bölümün şarkısı - Sana saklandı ruhum-Ekin Ekinci
2. Kitabıma hoşgeldiniz şuan bu kitabın sonu ile herşeyi gerçek hayattan benim yaşadıklarımıdır.Benim yaşadıklarım bitti arkadaşlar suan bu kitabı yazıyorum çünkü ben sonuna geldim bile suan ağlıyorum.Desteklerinizi bekliyorum iyi okumalar dilerim-gecemavisi
"Kanka sana birşey dicem" diyen Damla'a döndüm bugün Nisa gelmemişti biz ikimiz şuan okul çıkışındaydık eve dogru yürüyorduk.
"De" diye kısa bir yanıt verdim."Bugün Apo bana birşey dedi ya sen gittin."dedi eve bugün ben yanlarına gittiğimde Apo beni kovmuş , Damla'a fısıldıyarak birşeyler demişti.
"Apo ile Enes'i biliyorsun yakın arkadaşlar" ah Enes mi şu herkesin aşık olduğu Enes çocuk benle dalga geçiyor resmen.
Basenlerim var diye balina diyor bende ona çubuk kraker sırf bu yüzden Snapchatte bende çubuk kraker diye kayıtlı.
"Eeeee ne olmuş "
"Apo diyor ki Enes ile Derin'i mi yapsak"
Dediği anda ikimizde yüzümüzü buruşturduk "nee ıy""Yok kanka zaten kamer ona aşık ben yapmam öyle birşey"
"Aferim lan hem çocuk seni üzer amcı o""Evet"
Eve hızlıca gelmiş yatıyordum oruç olduğum için uyudum ve kalktığımda ezanın okunmasından 9 dakika geçmişti hızlıca noodle yapıp yedim.
Snapten karışık fotoraflar atıyordum.Sevgilimden ayrılmıştım 2 gün önce onun acısı hâlâ geçmedi geçmiyordu olmuyordu.
Gece 3 gibi yattım anca okulum vardı.Sabah 7 de kalktım ve hızlıca düzleştiriciyi fişe taktım o sırada tuvalete gidip yüzümü yıkadım.Saçlarımı düzleştirmeye başladım saçlarım 5 dakikaya zaten düzleşti bende hızlıca kapatıcıyı yüzüme sürdüm ve sünger ile dağıttım,allık sürdüm ve son olarak tint sürdüm dudağıma işim bittiğinde 7yi 35 geçiyordu üstümü giyinmeye başladım.
Kargo pantolon ile crop giydim üstünede siyah ceket aldım.Nisa beni aramaya başladıktan sonra hızlıca kapıya çıkıp ayakkabılarımı giymeye başladım telefonumu cebime koydum ve çantamı alıp Nisaları beklemeye başladım.Onlarda zaten gözükmeye başladılar yanıma geldiklerinde birlikte okula doğru yürümeye başladık.
"Nisa dün ne olduğunu biliyor mu?" Diye soru yönelttim Damla'ya "anlattım" diye cevap verince yola devam ettik sabahın köründe kahkaha ata ata okula gidiyorduk.7 yi 54 geçe okula gelmiştik telefonumu çekmeceye koymuştum sınıfıma yöneldim. Sınıfa geçince sırama geçtim ve hocanın gelmesine daha 5 dakika vardı.Firdevs ile konuşmaya başladım "ilk ders ne firitos?" Diye soru yöneltince neşeli bir şekilde bana döndü zaten enerjik bir kızdı"ingilizce" dedi en sevdiğim dersti "ödevi yaptın mı?" Diye sorunca dondum "ödev mi vardı?"
"Evet hoca dedi ya 98-99 yapılacak diye"
"Hassiktir" diye küfür savurunca bana güldü
"Sen yaptın mi firitoscum?" Diyince
"Bende yapmadım gel Ayşe Ela'dan alalım hızlıca yapalım" diyince Ayşe Ela'a seslenip kitabını aldık ve birlikte yapmaya başladık hızlıca bitirince hocanın geldiğini gördük.Diğer boş derslerden sonra eve doğru gitmeye başladık Nisa ve Damla ile yokuş çıkmaktan bıkmıştım her gün Aynı şey için söverken Enes'in arkamdan "balina!"
diye bağırdığını duydum.Sabır çekerek arkami döndüğümde yüzüme gelen bir kaç damla su ile karşılaştım gözümü hızlıca kapattım ve aynı şeyi Nisa ve Damla'a ve Diğer Nisa'ya da yaptı.Sinirli bir şekilde gözlerimi açtığımda "ENES!" diye bağırarak onu kovalamaya başladım maalesef ki koşamıyordum parktaki büyük palmiya ağacının yaprağını alınca gözlerim büyüdü ve ben ondan kaçmaya başladım bir çocuğun üstüne doğru gidiyordum ve çocuk bizi görünce "Bismillahirrahmanirrahim anneee" diye ağlamaya başladı büyük ihtimalle 5. Sınıftı çocuğu daha fazla korkutmamak için u dönüşü yaparken Enes bana palmiya ağacının yaprağını ile vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒊𝒏𝒕𝒊𝒌𝒂𝒎 𝒊𝒄̧𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒔̧𝒆𝒚
Não Ficção" çocuk bana bunları dedi işte" "oha " "kanka onunla olup benim intikamımı alır mısın?" "bilmiyorum" "noluuur zaten 2 gune ayrılırsın" "tamam"