ᯓ★𝟷.𝙱ö𝚕ü𝚖: 𝙱𝚎𝚢𝚊𝚣 𝚐ö𝚣𝚕𝚎𝚛...

106 6 22
                                    

«Я боюсь выйти из этой комнаты и никогда до конца своей жизни не чувствовать того, что чувствую, когда я с тобой».

🍷~Okazor pov:
O kadar uğraşmadan sonra Konsey'e girmiştim... Karşımda şuan Great Master vardı, beyaz gözleri bana dik dik bakıyordu... Aslında ben öyle hissediyordum. Çünkü yere bakıyordum ama Great Master'ın bana baktığına emindim, neyse...

Great Master:
"Konseye nadir kişiler girebilir biliyosun değilmi?"

Kafamı evet anlamında salladım... Titiz ve emir veren sesi beni her türlü ürpertiyordu... Sonrasında askerler geldi ve beni götürdüler hâlâ o beyaz gözlerin üzerimde olduğunu hissedebiliyordum...

...

Bana bir kıyafet giydirmişlerdi, kafamada bir taç taktım, üzerinde küçük boynuzlar vardı... Garip hissettmiştim. Nedensede kendimi keçi gibi hissediyordum, aman neyse... Biraz sonra askerler beni Great Master'ın yanına götürdüler, ona bakmak için kafamı yukarıya çevirdim, önünde siyah cam vardı. Siyah camın arkasından bana bakıyordu... Gözlerini benden ayırmıyordu, bende gözlerimi ondan ayırmaya cesaret edemiyordum... Kalbim hızlanmaya başladı ve kafamı yere eğdim...

Great Master:
"Bu kalede sadece sen olmayacaksın Okazor, başkalarıda gelicek, ve bu gelenleri senin değerlendirmeni istiyorum..."

Okazor:
"Nasıl isterseniz Great Master..."

Dedikten sonra bana çıkmam için emir verdi... Oradan ayrılsamda o parlayan beyaz gözlerini üzerimde hissediyordum.. Askerler bana odamı gösterdiler ve bende odama girdim, nedense oda bana "biraz" büyük gelmişti. Eşyalarımı falan yerleştirdim ve üstümü değiştirip Konsey kıyafetini dolaba koydum, taçıda yatağın yanında ki masaya koydum. Yatağa yattım ve boş boş duvara bakmaya başladım...

...

Yarım saat falan sonra kapı çaldı...

Okazor:
"Girebilirsin."

Odaya Konsey askeri girdi, benden "Toplantı yerine" gelmemi istiyordu, geleceğimi dedim be odadan çıktı. Bende Konsey kıyafetimi giydim ve o toplantı yerine geldim, yerime geçtim, geçtiğim yer biraz yüksekti ama neyse... Odaya gri saçlı ve kırmızı-siyah gözlü birisi girdi. Ayağa kalktım ve bir yere geçip oturması için işaret yaptım.

Okazor:
"Bana kendini tanıtabilirmisin?"

Harkos:
"Adım Harkos, bu gibi işleri önceden yaptım ve tecrübem var başka bilgi istiyormusunuz?"

Okazor:
"Gerek yok..."

İçeri bir kaç kişi daha girdi ve onlardanda kendilerini tanıtmalarını istedim. Sırayla isimleri, Raxxan, Kajaros ve Miskel'di, ötekide Harkos. Great Master'a baktım ve bana "evet" dermişçesine kafasını salladı ve askerlere onlara odalarını tanıtmalarını ve Konsey kıyafetlerinide vermelerini istedim. Onları götürdüler... Great Master'a tekrar baktığımda bana sakin bir şekilde bakıyordu... Bazı dosyalar falan alıp odama gittim ve dosyalara baktım.

...

Bayadır dosyalara baktığımdan gözlerim ağrımaya başladı, bende gözlerimi ovuşturup esnedim, saatte baktığımda 02:48'di. Sanırım biraz fazla geç olmuştu... Yatağıma yattım, tam uyuyacakken kapı çaldı..

Okazor:
"Gir."

İçeriye görünüşünden hatırladığım kadarıyla Raxxan gelmişti... Üzerinde bol bir kazak ve açık mavi bir renk tonunda pantolon giyiyordu, biraz tedirgin gözüküyordu. N'olmuştu ki?

ᯓ★⌞С тех пор, как я впервые увидел тебя...⌝  ⨾ "Okazor × Great Master"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin