Lucifer pov:
Akşam yatmak için Alastor'un odasına gittim. Geldiğimi bilmiyormuş gibi yatağın ortasına ayı gibi yatmıştı. Üstüme ördek ve elmalı tişörtümü giyip, alastor 'u yatağın öbür tarafına itip ben de diğer tarafına yatmıştım.Hala uyuyamamıştım. Alastor' a baktım. Kulakları geri gitmişti. Oha! Kuyruk mu o? Ellemek istedim ama uyanır diye korktum. Neden sadece şort giymişti? Ve ayrıca geyik gibi kısa tüyleri vardı. Kolları ve bacaklarının ucuna doğru o kahverengi tüyler koyulaşıyordu. Göğsünde daha uzun bir tutam tüy vardı. Şuan ona dokunmayı çok isterdim. Ama uyanırsa bana kızardı. Bir gün izin alabilirdim belki. Bir süre sonra bu düşünceler içinde uyuyakaldım.
Alastor pov:
Sabah uyandığımda göğsümde ve karnımda eller hissettim. Sırtıma bir vücut değiyordu. Hoşuma gitmedi değil. Kimdi bu? Şöyle bir bakıyım dedim. Döner dönmez lucifer'i görünce yataktan düştüm. Meğersem lucifer beni göğsümden ve karnımdan tutup kendine çekmiş, bana sarılmıştı. Onun burada ne işi vardı!? Uyanmış olacak ki "noluyor amk" dedi. Ne kadar da kibar. Aklıma bir şey geldi. Yerden kalktım."Neden buradasın Lucifer?"
"Charlie sana söylemedi mi!?"
"Neyi? "
"Biz... "
"Biz ne? "
"Oda arkadaşıyız"
"Yani sen otelde kalmak için geldin ve Charlie oda arkadaşın olarak beni seçti?"
"Evet. "
Alastor Lucifer'in üstüne doğru yürümeye başlar. Yatakta yatan Lucifer'in üstüne çıkar.
"Neden angel'ı seçmedin?"
"..."
"Beni seviyor musun?"
"Ne? Ha-"
Luci tam cevap verecekken Alastor lucifer'in boynunu ısırır.
"Beni seviyor musun?"
"Hayır"
Alastor bir daha ısırır.
"Beni seviyor musun?"
Lucifer'in boynu zaten acıyordur ve yalan söylediği için kendini kötü hisseder.
"Evet..."
Alastor biliyordum der ve ısırdığı yeri öper. Sonra normal kıyafetlerini giyip aşağı iner. Lucifer odada göt gibi kalmıştır...