Jednoho krásného adventního dopoledne seděla Hula na hodině fyziky. Fyziku nesnášela; nejen že jí vůbec nešla, ale ještě to byla nuda k uzoufání. Naštěsí byl ale zjevně fyzikář Sláma ve vánoční náladě a rozhodl se že budou dělat pokusy. Tak projednou Hula dávala pozor. Sláma vytáhl jakýsi plyn a zapalovač, co před chvílí odcizil studentce, a pravil: ,,Tak, teď uděláme raketu :D." Evidentně z toho byl celý pryč. Do plastové lahve (co zřejmě vytáhl z koše) udělal díru a naplnil ji záhadným plynem. Pak ji položil na stůl- když tu najednou někdo zaťukal! Sláma řekl vstupte, dveře se otevřely a stál v nich fyzikář Háro, který když zpozoroval jak Sláma krade flašku a hledá plyn, dal si 2 a 2 dohromady a chtěl se také podívat. Sláma se zašklebil: ,,Prosimtě pozor ať to do tebe neflákne." Háro ustoupil, a Sláma přiblížil zapalovač k lahvi. Celá třída napjatě pozorovala, jak se experiment povede. Tenkrát ještě nikdo nevěděl kam to eskaluje. PRÁSK!💥 Bouchla lahev, a posunula se sotva tak že spadla ze stolu. Celá třída se začala řehtat a Sláma, strachující se o svou reputaci, oznámil Hárovi: ,,Já to umim líp!" Ten se jen pousmál, a odešel zpět do kabinetu. Sláma se poníženě červenal, ale k překvapení celé třídy mu ,,raketa" na druhý pokus opravdu kousek letěla. Hula se stejně jako celá třída culila, všichni byli rádi že měli jednou tak pěknou hodinu.
------------o několik hodin později---------
Sláma seděl v kabinetě fyziky a opravoval testy. Náramně se při tom šklebil a každý papír ozdobil rudou pětkou, sem tam i čtyřkou. V tom do kabinetu přišel Háro a jak zpozoroval šklebícího se Slámu, koukl se mu přes rameno, co to tam píše. ,,Heh.." pousmál se, když si přečetl jak ňáká Hula řešila tuto úlohu. Sláma se trochu lekl, ale když viděl že to je Háro, uklidnil se. ,,Hele," začal Háro najednou. ,,Nechceš... mi ukázat jak umíš tu raketu~?" Zeptal se prazvláštním tónem, který poslal Slámovi mráz po zádech. Háro mu položil ruku na rameno a s úsměvem čekal na odpověď. Sláma zrudl, ale nakonec přikývl, vstal a už vlekl Háro za ruku k prázdnému stolu. Nutno podotknout, že ,,raketu" mu ukazoval asi 2 hodiny.