BÖLÜM 1 - SATANİZM NEDİR ?

775 26 59
                                    

Not - " Bu kitapta satanizmin ne olduğu, giyiniş tarzları , yaptıkları ayinler , Satanizm yüzünden intihar edenlerin arkasında bıraktıkları ipuçları ve sır perdeleri , Satanist grupları , ünlüleri , dergileri , kitapları, Satanist gençlerin itirafarı, en önemlisi mason ve illuminati ile bağlantıları anlatılacaktır . "

01-07-2015 tarihinde yayınlanmaya başlanmıştır .

H.F :-)

•••

Satanizm kök olarak " Satan " kelimesinden türetilmiştir . Fransızca bir kelime olan " Satan " ın Türkçede karşılığı " Şeytan " dır . Satan ; Şeytanın , kötü ruhun , baştan çıkaranın ,kötülükler efendisinin , karanlıklar prensinin , Tanrı ve Tanrı ' ya kulluk edecek olan herkesin büyük düşmanı olan varlığın , kişileştirilmiş , şekil veya sembolü olarak tanımlanabilir .

Bu kökten üreyen Satanizm ise genel olarak Şeytana tapma anlamına gelmekle beraber ; Şeytancı ,Şeytanın yolundan giden ,Şeytanın temsil ettiklerini benimseyen ,şeytanı kılavuz eden vb.gibi anlamlar ifade etmektedir . Satanizm, içerik olarak Hıristiyanlığın kurallarının değiştirilmesi ve yeni kurallar eklenmesiyle oluşturulan ,ayrıca Satanist düşünceyi benimseyen kişiler tarafından şekillendirilen zamana ve mekana gore değişebilen felsefi bir anlayıştır .

Diğer bir ifadeyle esasen Hıristiyanlığa karşı bir reaksiyon olarak ortaya çıkan Satanizm , Şeytana veya Hıristiyan demonolijisinin dışında diğer merkezi figürlere tapınmaktır.

Satanizm , 21 Haziran 1998 ' de İstanbul Ataköy ' de iki gencin intiharıyla Türkiye gündemine girmişti . Bu tarihten sonra peş peşe yaşanan intihar ve ölüm olayları kamuoyunu Satanizm konusuna odaklamıştı. 27 Mart 2002 ' de Antalya ' da üçü kız , sekiz gencin intihar teşebbüsleri, bir ihbarı değerlendiren polis tarafından son anda engellenmişti . Bu olay konunun ne denli ciddi boyutlara ulaştığını gizler önüne sermişti.

Satanistler ; Şeytan ' nın Tanrı tarafından yaratıldığını , vaktiyle Tanrının hizmetinde olduğunu kabul etmekle birlikte , sonradan Şeytanın yeteneklerinin ve aklının kendi çabasıyla geliştiğine ve en güçlü varlık haline geldiklerine inanmaktadırlar .

Satanizm öncelikle , toplumun genel kabulleriyle sürekli bir karşı çıkış ve çatışma içerisindedir . Bu husus ,özellikle ahlaki kurallar içerisinde söz konusu olup uyuşturucu , seks ,şiddet gibi konulardaki serbestlik anlayışları , ahlak anlayışına karşı bir protesto niteliği taşımaktadır . Bu yönüyle , içeriğinde birçok özelliği ve çelişkiyi barındıran bu sapık akım ; bünyesinde dinsel özellikler taşımasına rağmen , aslında felsefesini dinsizlik üzerine kurmuş bir harekettir .

SATANİZM VE MASONLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin