〃Eren Yeager〃

36 6 0
                                    

Trost'u geri alma planı başarılı sonuçlanmıştı. İlk başta deve dönüşen biri olduğunu gözlerimle görünce daha bir garibime gitmişti.

Deve dönüştüğü ilk sırada kendini kontrol edemeyip etrafa saldırmıştı. Armin ise onu kendine getirip devi kontrol etmesini sağlamıştı. -Trost'a girmeden acemiler ile tanışmıştım.-

Kapıdaki büyük deliği kapatınca hepimiz birleşip içeriyi devlerden arındırmıştık. Devlerden kurtulmamız tam bir günümüzü almıştı. Şimdide ölen insanları temizleyecektik.

Hastalık kapmamak için elimize eldiven yüzümüze bez parçası takarak ölen insanları toplamaya başladık.

Köşe sokakta Jean'ı görerek yanına gittim. Bir süredir orada durup bir şeye bakıyordu. Yanına gittiğimde neden uzun süredir baktığını anladım.

Marco yarısı yenmiş bir şekilde eve yaslı duruyordu. Bildiğim kadarıyla aynı birliktendirler.

Jean'ı desteklemek adına omzunu sıktım. Tepki vermeden hala Marco'ya bakıyordu. Bu sırada ölen kişilerin -eğer tanınıyorsa- ismini listeye yazmak için bir kız geldi.

'Ölen kişinin kim olduğunu biliyor musunuz?' diyerek bize baktı. Jean yutkunarak gelen kıza baktı.

'104. Acemi birliğinden 16. Takım lideri Marco Bolt' dedi.

'Demek adı Marco' diyerek elindeki kağıda not aldı ve çekip gitti.

∙•∙⊰∙∘☽❇☾∘∙⊱∙•∙

Levi ve Erwin Eren'in tutulduğu yeraltı hapishanesi gitmişti. -Trost'u geri alınca güvenlik önemli sebebiyle Eren'i hapishaneye götürmüşlerdi- Hepimiz dört gözle gelmelerini bekliyorduk. Özellikle Mikasa ve Armin. Mikasa ve Armin Eren'in çocukluk arkadaşıydılar ve endişelenmeleri doğaldı.

Eren'in yanına onu keşif birliğine girmesi gerektiğini söylemek için gitmişlerdi. Zaten Mikasa'nın dediği kadar çocukluktan beri keşif birliğine katılmak istiyormuş. Bu fikre sıcak bakacağına emindi.

Mikasa ve Armin Hange'nin ofisinde bekliyorlardı. Hange ile aç olabilme ihtimalleri ile mutfağa bir şeyler hazırlamaya gelmiştik.

Tabakları hazırladıktan sonra yukarı çıktık. Kapıyı açtık ve içeri girdik. Aynı bıraktığımız şekilde duruyorlardı. Armin , girmemiz ile bize baktı.

Elimizdeki tabakları görünce gülümsedi. Tabakları onlara verdik ama Mikasa'nın pek yiyecek gibi bi hali yoktu.

'Teşekkür ederiz.' dedi Armin ve yeniden gülümsedi. Armin'e gülümseyerek cevapladım.

'Biz sizi yanlız bırakalım' dedi Hange ve beni kolumdan tutup dışarı çekti. 'Onlar için üzülüyorum umarım Eren bizimle iş birliği sağlar.'

'Kesinlikle bizim birliğimize gelecektir. Mikasa'nın dediğine göre küçüklükten beri katılmak istiyormuş zaten Hange.' dedim.

Biz konuşurken kapıdan Levi ile Erwin geldi. Koşarak yanlarına gittik. 'Eren ne diyor? Bize katılacak mı?' dedim.

'Katılmayı zaten istiyormuş ama mahkeme olacak.' dedi Erwin.

'Ne için mahkeme olacak? Bizim birliğe katılmak istiyor zaten.' dedi Hange kaşlarını çatarak.

'Deve dönüştüğü için Askeri birlik kendi himayesi altına almak istiyor.' dedi Levi.

Savaşcı / AOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin