Sláma běžel po chodbě na záchod. Bohužel zaslechl gossipující Hulu. BOŽE TO JE KUNDA 🙏. Jak to slyšel tak už nemohl udržet slzy. Jedna se mu kutálela po tváři a hned co jí utřel valila se další. Hula si ho ani ve svém gossipovacím heatu nevšimla. Jakmile doběhl na hajzly, zavřel se v kabince a prostě brečel. Už mu to bylo jedno. Ani nevěděl, co ho tak bolí. To, že Hára miluje? Vždyť ví, že ho má Háro minimálně rád. Jinak by přece nedělali- no, raketu. Citíl fakt divný emoce. V životě neměl chuť aničkovat* (sh*), ale teď to je to první na co pomyslel. Ztratil z toho všeho racionální myšlení. Naštěstí neměl čím si ublížit.
Hárovi chvíli trvalo, než zpracoval co se vlastně stalo. Jakmile mu to docvaklo, vyběhl za Slámou. Bohužel neviděl kam běžel, tak začal prolízat všechno v tom patře školy.
Sláma už neměl víc slz. Jen seděl, smrkal a tak podivně fňukal. Co se to s ním dělo? Uvědomil si. Háro za to nemůže... ne, Háro nikdy. To jsem jako na muže? Přemýšlel. Asi jo. Ukazování rakety byla nejlepší věc co kdy zažil. A Háro byl přece tak nádherný...
Najednou uslyšel kroky. ,,SLÁMO!" slyšel zdrceně křičet Hára. Chtěl být zticha, aby ho neslyšel, ale omylem popotáhl. ,,Slámo." Řekl Háro rázněji. ,,Já- promiň... myslel jsem že- že ty... že já- mam tě rád, víš? Jestli ti to vadí tak-" Sláma mu skočil do řeči: ,,T-taky tě mam rád.." ,,Vylez..." poručil mu Háro něžně. Sláma poníženě otevřel dveře a vylezl. Háro ho pevně objal. Sláma ho objal taky.
V tu chvíli se někdo přisral a chytnul je ve 4k frfr. Byl to swagger. Sláma se lekl, a odstrčil Háro od sebe. ,,WOAH!" vyhrkl užasle Swagger, kterej random přišel. ,,Emm..." bručel Sláma. Háro confused mrkal. ,,Vy ste jakože 💅💅?" Zeptal se Swagger. ,,Protože same pookies!" ,,Erm..." broukl Háro a podíval se na Slámu. Ten přikývl. Jak se na něj Swagger podíval, trochu se lekl. ,,Seš oukej bro?" Zeptal se když viděl jak má červený oči. ,,J-já... nikomu to neřekneš?" Odpověděl otázkou Sláma. ,,Jasný! No teda... Deodorantovi bych moh ne?" ,,Jo to jo..." odpověděl zas Sláma. ,,Víte co? Pojďtě se mnou vy hrdličky angstózní." Navrhl Swagger a už je táhl ke kabinetu Deodoranta. (Ano, Swagger a Deodoramt sou taky učitelé.)