Erika'nın Ağzından"Bugün otelde son günümüzdü.Reika ve ben erkeklerden habersiz bulunduğumuz ilin çarşısına çıkıp gezmek istemiştik.
Otelden gizlice çıkıp koşarak uzaklaştık.Reika hala bebek gibi korkuyordu.
Erika; Saçmalıyorsun Reikaa neden bu kadar korkuyorsun?
Reika; Bilmiyorum ya Kota çok kızarsa?
Erika; Uff ne abarttın yiyorsa bir şey desinler hadi tadını çıkaralım son günümüzz.
Reika; Sanırım haklısın hadi gidelim.
Reika ile çarşıyı turlarken çok tedirgindi.Sürekli ona sakinleşmesi konusunda uyarıyordum ama dinlemiyordu.Çarşıda ilerlerken tanımadığım bir adam bize bakmıştı.Biraz rahatsız olmuştum ama muhtemelen japonlara benzemediğim için tursit sanmıştı.Kendimize bir sürü şey almıştık. Reika Kotaya peluş kaktüs almıştı.Bende Ouzou'ya kırmızı kazaklı bir ayıcık.
Eğlenceli geçiyordu ama birden içimde bir sıkıntı oluştu.
Erika; Reika dur
Reika; Nolduu Erikaa korkutma beni
Erika; İçimden bir his biri ya da birilerinin bizi takip ettiğini söylüyor Reika.
Reika; Eyvah bunlar bizimkiler bizi buldular.
Reika hemen etrafına bakmaya başlamıştı ama görünürde ne Ouzou ne de Kota yoktu.Başka bir şey vardı.Bunlar bizimkiler değillerdi.
Biraz daha ilerledikten sonra demin gördüğüm adamı yine gördüm.Bir şeyler dönüyordu.Tam dalmışken bir elin omzuma dokunmasıyla irkildim
Hemen arkamı dönüp elimi yumruk yapmıştım ama Ouzou'yu görünce durdum.Ouzou; Sakin ol Erika benim.
Erika; Ouzou ödümü kopardın ya.
Kota; Reika burda ne yaptığınızı sorabilir miyim sevgilim?
Reika; Dolaşıyorduk sevgilim
Kota; Tek başınıza bilmediğiniz bir şehirde dolaşmak istediniz öyle mi?
Erika; Evet ne olmuş kii.
Ouzou; Yeterince gezdiniz hadi dönüyoruz.
Reika- Erika; hadi ama biraz daha kalalım.
İkiside bunu reddetmişti.Maalesef bizde dönmeyi kabul etmiştik.
Erika; Ouzou yolda siz mi bizi takip ediyordunuz?
Ouzou; Gördün mü Kota sana ilk Erika fark eder demiştim.
Kota; Haklıymışsın.
Erika; Hadi ama aşırı gerilmiştim yaa.Üstelik Reika'da fark edebilirdi ama siz kızarsınız diye gerilmişti o yüzden fark edemedi.
Reika; Aynenn.
Biraz yolda atıştıktan sonra otele giriş yapıp elimizdeki poşetleri odalarımıza bırakıp yemek yemek için aşağı inmiştik.
Birazda lobide takıldıktan sonra yorgun olduğumuz için odalarımıza çıkmıştık.Yarın eve dönecektik o yüzden valizlerimizi hazırlayıp Ouzou'nun yanına kıvrıldım.
Ertesi gün erkenden yola koyulduk. Evin önüne geldiğimizde Reika'ya bizde kalmasını söylemiştim.
Başta istemesede sonradan kabul etti.Ouzou ve Kotayla vedalaştıktan sonra Eve geçip sırayla duşa girdik. Annem öğlen yemeğini hazırlayıp bizi çağırdı. Yemek yedikten sonra film izleyip biraz daha sohbet ettik.Reika bana otelde Kota'yla yaşadıklarını anlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"
Fanfiction6 yıl önce dağılan takım her zaman ki parkta tesadüfen tekrar buluşup maç yapmaya karar verir. Maç yaparken aşırı eğlenen grup hayatlarının kararlarını vermek üzere olduklarının farkında değillerdir.