emotional support 💅

31 1 0
                                    

Swagger nejdřív kissnul Deodoranta na tvář, pak posadil hosty (Slámu s Hárem). A vše Deodorantoj vysvětlil. ,,Awwww!" Rozplýval se Deodorant když se vyventili všichni 3. Byl z nich jednoznačně nejvíc fruity, tak jim mohl dobře poradit. Chytl Swaggera za ruku pro emotional support a začal private terapie session pro naše fav hrdličky.
Háro se přiznal že na staršího vyššího alfu Slámu má kraš od doby co tu začal učit. Nikdy by ho ale nenapadlo, že ho fr sbalí. Říkal ale, že by ho mrzelo kdyby mu ublížil. Když tohle Sláma slyšel bylo mu zas do breku. Když to Háro viděl, chytl ho za ruku a hladil jí. Sláma se smutně usmál.
Pak přišel Slámův vent. Nikdy nikoho takhle moc nemiloval. Byl confused, protože Háro je chlap a on si myslel že je straight. Pak řekl, že mu je u prdele co je, hlavně když bude moct být s Hárem. Už si to v hlavě urovnal. Už věděl, že nezná nic hezčího než Hárovu lásku. Stalo se to všechno tak rychle ale- byl si jistý, že to chce. Potřebuje. Miloval Háro. A Háro miloval jeho. Tak co řešit, že?
Když Sláma domluvil, podíval se na Háro. Tomu zvlhly oči a štastně, možná trochu smutně, nebo spíše dojatě se usmíval. Slámovy oči sjely na Hárovy rty. Hárovy oči zase koukly na Slámovu pusu. Přiblížili se. Sláma položil ruku na Hárovu tvář a opřel si čelo o to jeho. Háro zavřel oči, přitiskl nos na ten Slámův a velice něžně a opatrně se dotkl svými rty rtů Slámových. Ten už to nevydržel a políbil ho. Bylo to mnohem, mnohem víc než všechno předtím. Tiskli se k sobě a brečeli, líbali se něžně a vášnivě, až to skoro bolelo se koukat. Po chvilce se odtáhli a dál si civěli do očí.
,,Vy jste sladký!" Řekl najednou Swagger na kreterého upřímně zapomněli, že tam vlastně jestě s Deodorantem je. ,,Tudy cesta vede." Usmál se ještě Deodorant a šťastně zmáčk Swaggerovu ruku.

Ukaž Mi Svou RaketuKde žijí příběhy. Začni objevovat