Lise aşkınızla hayatınıza devam etmek çok nadir görülen bir şey ama onunla tanışıp hayatımın geri kalanını onunla yaşama şansına sahip oldum.🥹 Onunla 12 Eylül 2012'de tanıştım ve o andan beri birbirimizin en yakın arkadaşıyız ve biz birbirimizin her şeyiyiz. Onunla tanıştığımda aslında 12 yaşında bir çocuk olarak zor zamanlarımdaydım, o gün beni teselli etmek için bana nasıl yaklaştığını hala hatırlıyorum, unutulmaz. Okul çıkışımızın önünde oturuyordum, ağlıyordum, o da hafifçe omzuma dokunup yanımda kaldı. Daha sonra çok yakın arkadaş olduk, her günümüzü birlikte geçirdik, saatlerce sadece konuşarak ve gülerek geçirdik ve zamanın geçtiğini bile hissetmedik. Zaman geçiyor ve ondan hoşlanmaya başladım, yaklaşık 2 yıldır ondan hoşlanıyorum ve ona söylemeyi hiç düşünmedim bile, sadece onu kaybetmek istemedim.10. sınıfa geldik, işte o zaman duygularımız kendini göstermeye başladı. Meğer o da 9. sınıfta kısa bir süreliğine benden hoşlanmış. Sonunda bunun hakkında konuştuğumuzda artık bir çifttik. Zaman geçiyo, sorun yok liseden mezun olduk aynı üniversiteye gittik.Arizona'da üniversite kampüsüne yakın küçük bir apartman dairesine birlikte taşındık. İkimiz de derslerimiz bittikten sonra çalışmak zorunda kaldık çünkü yardım istemedik ve sadece sorumlu olduk. Her şey yolundaydı, üniversiteyi bitirdik ve çalışmaya başladık.2 hafta önce. Beni küçük bir date olarak yürüyüşe çıkarmak istiyordu ve hem ailemizle hem de arkadaşlarımızla bana kumsalda evlenme teklif edeceğini hiç beklemiyordum ve bu hayatımın en büyülü anıydı. Her zaman evlilik ve çocuklar hakkında konuşuyorduk ve ikimiz de aynı fikirdeydik, çocuk sahibi olmak istiyorduk ve düğün gününe kadar birbirimizi beklemeye hazırdık (sanırım ne demek istediğimi anladınız😉😂). Ve şimdi nihayet aynı hayatı, daha güçlü bir bağla paylaşacağımız günü bekliyorum.
Seni seviyorum J.🤍🥹