Tanıtım

92 12 17
                                    

1395- Hanseong




"Plens! Plens! "

"Ne oldu Jennie?"

"Oynayalım! "

"Dersimiz var, oynayamam. "

"Gitme deyse benle oyna. "

Küçük prens derin bir nefes vererek küçük kıza baktı. Ona cevap verecekken abisinin yanlarına geldiğini gördü.

"Jennie, neden prensi bırakmıyor musun? Derse girecek şimdi. Haydi gidip kendine başka bir oyun arkadaşı bul."

Küçük kız mızmızlandı. "Banane! Ben Taeyunk istiyoyum! "

"Benim adım Taehyung! "

"Bende öyle dedim biy keye! "

"Hayır öyle demedin! "

Küçük kızın abisi kavgalarını böldü. "Üçüncü prens siz sınıfa geçin. Ben kardeşimi teyzemin yanına bırakıp geleceğim. "

"Tamam." dedi daha dokuz yaşında olan üçüncü prens.

Sınıflarına, abileri ve kardeşlerinin yanına gidip küçük kızın abisini, aynı zamanda tüm prenslerin hocası olan Kim hocayı beklemeye başladı.

"Plens benle oyna! "

"Kılıç çalışmaya gideceğiz Jennie! Meşgulüm görmüyor musun? "

"Sen çocuksun biy keye. Bıçak zaraylı. Keseysin kendini. "

"Kesmem ben kızım. Çok iyi kullanıyorum kılıcı."

"Hayıy, keseysin. "

"Kesmiyorum diyorum. "

"Bakıyım."

Küçük prens kılıcı kabzasından çıkarıp elinde sallamaya başladı. Birkaç hareket yapıp Jennie'yi etkilemeye çalışacaktı ancak küçük kızın ne kadar hareketli olduğunu hesaba katmadı.

Jennie yerinde zıplayarak ellerini çırpmaya başlarken elinde olmadan prense doğru yaklaştı. Tam o sırada etrafında dönen küçük prens küçük kızın göğsünde derin bir kesik açtı.

Jennie ne olduğunu kavrayamadan birkaç kez gözünü kırpıştırdı. Kan sızmaya başlayan elbisesini görünce ise çığlık atarak ağlamaya başladı.

Abisi koşarak yanına gelirken her ne kadar geçmesi için uğraşsalar da üçüncü prens tarafından açılmış, göğsünde ömrü boyunca onunla kalacak derin bir yarık izi vardı.

1402- Hanseong


"Bunun intikamını alacağım. "

"Aradan  yedi sene geçmişken mi? Çocuk musun Jennie? "

"Bebekken sana karşı gelemiyordum ama büyüdüm ben. "

"On iki yaşındasın Jennie. Bu mu büyümüş halin? "

"Sende on yedi yaşındasın ne olmuş yani? "

Healing of Love| TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin