ona dönüş-1

179 12 9
                                    

3 yıldır buraya hiç girmiyordum,bu kitabın tutup tutmayacağınıda bilmiyorum sadece içimden yazmak geliyor. 3 yıl sonra tekrar Baby'e başladığım için yazmak istedim iyi okumalar <3

Ve bu çocuğu kimsenin Niccolo Rossi olarak tanımayıp Theodore Nott olarak tanımasıda ayrı bir ironik..

Dipnot : olayların çoğu benzemiyor sadece karakter ve karakter ilişkileri benziyor bilginize <3

Bu bölüm karakterleri daha iyi anlamanız için 3. kişi tarafından, diğer bölümler Chiara'nın bakış açısından olacaktır.

Niccolo,okul takımının futbol antrenmanı bitişinde soyunma odasında üstünü giyinirken telefonunu kontrol etmeyi de ihmal etmemişti,sevgilisi Virginia yine ona bir sürü mesaj atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niccolo,okul takımının futbol antrenmanı bitişinde soyunma odasında üstünü giyinirken telefonunu kontrol etmeyi de ihmal etmemişti,sevgilisi Virginia yine ona bir sürü mesaj atmıştı.

Niccolo ondan oldukça bunalmıştı,zaten onu Chiara ile yatarak aldatıyordu. Karakteri böyleydi,asla tek bir kızla yetinemiyordu,Chiara onun için çok iyi bir heyecan olmuştu.

Niccolo telefonunu geri çantasına koyarken Brando arkasından gülerek geldi, "Akşam aile evindede Chiara ile bir posta atar mısınız?" dediğinde Niccolo'da gülmeyi ihmal etmedi.

Brando içten içe Chiara'yı beğeniyordu,Niccolo yerine kendisi olmak çok isterdi.

"Annem onu 1 haftalığına misafir etmek istiyor,babasıyla ilgili sorunları olduğundan annesi Chiara ile vakit geçirmemizi istedi."

"Chiara sevgilinden..yani Virginia'dan daha güzel ve seksi. Neden haka Virginia ile beraber olduğunu anlamıyorum." Brando soyunma odasındaki tezgaha oturmuş en yakın arkadaşının düşünce yapısını sorguluyordu.

Niccolo omuz silkti, "Chiara daha çekingen bir kız,Virginia daha popüler ve sevilen bir kız." dedi.

Niccolo kesinlikle Chiara'nın daha güzel olduğunu biliyordu,fakat zaten o Virginia'yı sadece okulda popülerlik için kullanıyordu.

"Chiara'yı koşu antrenmanından alacağım,akşam sana mesaj atarım." Niccolo üstünü düzeltmiş ve çantasına formasını buruşturarak koyduğunda heyecanla çantasının fermuarını kapattı.

Brando onaylayan sesler çıkarttığında çantasını sırtına takıp üzerindeki beyaz okul üniformasıyla koşu antrenmanına doğru yürüdü.

"Chiara,bak istediğin kadar bizde kalabilirsin. Bundan çok mutluluk duyarım."

Camilla en yakın arkadaşının yanına oturmuş onun sırtını sıvazlıyordu,son zamanlarda evde yaşananlar Chiara'yı oldukça bunaltmıştı.

Bir anda soyunma odası açıldığında Niccolo yatak arkadaşının yanında kardeşini görünce duraksadı.

Chiara ile yalnız kalmak için hızlıca bir yalan düşündü, "Camilla koçun seni çağırıyor,çantanı al da sonrasında arabaya geçersin." diyerek hızlıca yalanını söyledi Niccolo.

"Ah tamam,siz Chiara ile gelirsiniz." Camilla son kez Chiara'nın omzunu sıvazlayıp çantasını alarak abisine doğru yöneldi.

"Bu aralar hiç modunda değil,lütfen aptalca şakalar yapıp onu üzme." Camilla son uyarısını yapıp odadan çıkarken Niccolo sadece gülümsedi.

Niccolo yavaşça kapıyı kapatarak Chiara'nın yanına geçti,bu sırada Chiara hayran dolu bakışlarla aşık olduğu adamı izliyordu.

Camilla,Niccolo ve Chiara 3 yaşından beri beraber büyümüşlerdi,Niccolo onlardan 1 yaş büyüktü fakat 10. sınıfta aldığı disiplin cezasından dolayı sınıfta bırakılmıştı. Ailesi bunu parayla halledebilirdi elbet fakat oğullarının ders çıkarması için bu duruma ses çıkartmamışlardı.

Bu cezayı Brando ve Niccolo almıştı.

Chiara'ya gelirsek o Niccolo'yu asla yatak arkadaşı olarak görmüyor ve ona aşıktı. 13 yaşından beri. Ona olan aşkından Camilla'yı hiçe sayıp Niccolo ile yatmıştı.

Niccolo yavaşça Chiara'nın önüne düşen sarı saçlarını parmaklarına dolayıp gözlerini kapattı ve onun yanağına yumuşak bir öpücük bıraktı.

Chiara'nın kulağına eğilip, "Merak etme,bu 1 haftada senin moralini oldukça düzelteceğim." dedi.

Chiara gülümsedi,zaten Niccolo'nun sesini duymak bile onu mutlu etmeye yetiyordu.

Chiara burukça gülümsedi, mavi gözlerinin İtalyan çocuğun mavi gözlerine odaklarken hafifçe çenesine dokundu.

"Şimdi gitsek iyi olur,Camilla şüphelenmesin."

Chiara oturduğu yerden kalktığında çantasını sırtladı,Niccolo'nun kalkmasını beklerken Niccolo kızın poposundan tutup dudaklarını onun açıkta kalan beline dokundururken orayada öpücük kondurdu.

Chiara hissettiği cennet hissi ile gözlerini kapatırken saçlarını Niccolo'nun kumral saçlarında gezdirdi.

"Gidelim."

Niccolo'nun dediği şey ile Chiara gözlerini açtığında boğazını temizledi,bundan sonra hayatının değişeceğinden habersizken soyunma odasından çıktı.

love me harder,lorenzo zurzoloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin