Merhabalar dağ çiçeklerim🦋
Nasılsınız?
Uzun zaman oldu🌺
Ama geldum,buradayum.
Maaelesef ki uzun zamandır
yoktum. Hem doluydum hemde diğer kurgularımı yazıyordum. O yüzden. O zaman bölüme geçiyorumm🎀.
İyii okumalarrr dağ çiçeklerimm. Ağlamamanız dileğisiyle🌺🦋🎀."Asena... Adım Asena. Bugün terk etmeyi beceren, sevipte bırakan, travmalarını yenen, sevmeyi bilmeyen..."
§
Hayatım çok değişikti. Küçükken bir çok şey yaşamıştım. Hırsızlık bile yapmışlığım olmuştu. Adam öldürmek, on altı yaş. Hırsızlık, on, on bir, on iki yaş. Adam dövmek, dokuz, on iki, on dört, on beş yaş. Ve intihar etmek, her yaşımda. Her yaşımda intihar ettim. Her doğum günümde intihar etim. Bunlardan da saf bir şekilde kurtuldum. Ama benim için kendisini feda eden birisi vardı. Suçu o üstlenmişti. Bir kadın. Kim olduğunu bilmiyordum. Maskesi vardı. Yanıma gelip, sen hiç bir şey yapmadın, ben yaptım güzel yavrum. Tamam mı? O zaman anlamamıştım. Ama saçlarımı okşayıpta gitmişti. Anne sıcaklığını almıştım. İyi bir kadındı. Daha on altı yaşımda ergendim. Bir şey anlamayıp, korkudan tamam demiştim. Şuan olsa asla tamam demezdim.
İstiparahatçı oldum. Yine adam dövdüm, yine adam öldürdüm. Değişen tek bir şey vardı ki artık hırsızlık yapmıyordum. Yapmazdım da zaten. Nede olsa artık param vardı. Eskiden güçsüzdüm, param yoktu. Ama artık güçlüydüm. Bir çok adamı tek öldürebiliyordum.
Karşımda gölge hissettim, ama aldırmadan adamları dövmeye devam ettim. O gölgeyi tanıyordum. Murattı. Ve arkasında polisler... Görmemiş gibi yapıp, adamları dövmeye devam ettim.
İçlerinden bir adam," tamam abla, tamam. Ne olur bırak." Diye isyan etti.
" Lan göt lalesi." Ellerimi yüzünde salladım her birinin." Bir daha sizi bir kadına sarkaklık yaparsanız, ben bulurum oğlum sizi. Bu sefer dövmekle kalmaz! Öldürürüm." Dedim. " Şimdi siktirin gidin! Bir saniyede uçmazsanız, benden günah gider."
Lafımı bitirmeden koşmaya başladılar. Güldüm. Çok komiktiler. " Nasıl koşuyorlar ama. Oropsu çocukları. Her erkek böyle zaten." Daha fazla orda kalmayıp saçlarımı geriye atıp yürümeye başladım.
Arkadan tanımadığım erkek sesi," Asena hanım, siz nesiniz öyle ya?"
Kafamı arkaya çevirdim." Efendim?" Dedim. " Erkekler güçsüzse ne yapim? Şu yanınızda ki komutanınıza söyleyin." Dedim. " Yak gel bildiğin ne varsa, sat gel gözüm yok para pulda!" Diye bağırdım.