Nikin nk. Time skip
Avasin oven ja päästin Jimin ensin sisälle, jonka jälkeen menin hänen perässän ja suljin oven samalla. Potkimme kengät pois ja lähdimme kävelemään huoneeseeni, mutta törmäsimme pikkusiskooni. "Kuka toi o?" Noora kysyi. Hymyilin tytölle, jolloin tytön ilme kirkastui. "Se!? Toi on se?!" Hän kysyi innoissaan. Nyökkäsin vain ja ohjasin Jimin huoneeseeni. Laitoin huoneeni oven kiinni ja nojasin siihen. "Äiti ja äippä Nikin poikaystävä on tääl!" Kuulin Nooran huutavan. Naurahdin vähän."Sun siskos o aika innoissaa." Jimi sanoi hämillään. "Joo...se on jo aika kaua halunnu nähä sut." Sanoin ja kävelin lähemmäs Jimiä. "Kui?" Hän kysyi ja istui sänkyni reunalle. "Oon puhunu sust jonku verra." Sanoin ja siirsin pojan hiuksia pois hänen silmiltä. "Oot aika suorasanainen." Hän sanoi. Hymähdin. "Ehkä vähä. Haittaaks sua?" Kysyin ja istuin pojan syliin. Otin Jimin käsistä kiinni ja laitoin ne lantiolleni. "Laita sun kädet vaa mun ympäril." Sanoin. "Et vastannu." Sanoin. "H-Häh...mihi?" Hän kysyi. Naurahdin. "Oot söpö." Sanoin.
Kuulimme askeleita jotka tulivat huonettani kohti. Jimi päästi irti minusta, jolloin tipuin lattialle. "Ai saakeli." Sanoin. Huoneeni ovi avautui ja sisälle kurkisti äiti ja äippä. "Moi. Me ollaa Nikin vanhemmat." Äiti sanoi hymyillen. "Niki miks sä oot lattial?" Kuulin siskoni kysyvän. Nousin ylös. "Mä tipuin sängyst." Sanoin. "Mä oon Jimi." Blondi poika sanoi. "Ihana tavata vihdoinki." Äippä sanoi. "Älkää sit tehkö mitää ku me ollaa tääl." Äiti sanoi ennen kuin he lähtivät huoneestani.
Käänsin katseeni Jimiin ja huomasin että hän oli ihan punainen. Aloin nauramaan. Menin makaamaan sängylle ja laitoin pääni pojan syliin. "Mitä haluut tehä?" Kysyin. "En mä tiedä." Hän sanoi hiljaa. "Ei sun tarvii ujostella." Sanoin rohkaisevasti. "Katotaaks elokuvaa?" Hän kysyi. "Joo. Mist leffoist tykkäät?" Kysyin ja nousin ylös. "Kauhuleffoist." Hän vastasi. "Oikeesti?" Kysyin ja Jimi nyökkäsi. "Taisin rakastuu suhun enemmän, koska mäki tykkään kauhuleffoist." Sanoin.
Jimin nk.
Niki laittoi jonkun kauhu elokuvan pyörimään. Menin istumaan kokonaan sängylle ja nojasin sängyn päätyyn. Niki tuli istumaan viereeni ja nojasi minuun. Mietin mihin laitana käteni vai laitanko sitä mihinkään. Lopulta päädyin laittamaan käteni pojan lantiolle.Jonkun ajan päästä
Elokuvassa joku nukke hyppäsi ruudulle, josta vähän säpsähdin ja puristin Nikin lantiota, jonka takia pojan suusta pääsi epämääräinen ääni. Käänsin katseeni Nikiin ja huomasin, että hän oli ihan punainen. "Sori, ei ollu tarkotus toi vaa....toi vaa tuli yllätyksenä." Hän sanoi. "Ei mua haittaa." Sanoin.Noinkin helposti pystyin saamaan äänen lähtemään hänestä ja se kuulosti hyvältä. Mietin vain minkälaisen äänen saan lähtemään kun teen enemmänkin kuin vain puristan lantiosta.
"Mitä mietit?" Niki kysyi, josta säpsähdin. "En mä mitää. Kuin ni?" Kysyin. "No siis ku sulla vähän niinku seisoo." Hän sanoi. Käänsin katseeni haaroihini ja poika puhui totta. Otin käteni pois Nikin lantiolta ja peitin kohouman kädelläni. "A-Anteeks mä en....ei mun ollu t-tarkotus." Sanoin. Hävetti niin paljon, että olisin voinut hypätä vaikka junan alle.
Nousin ylös sängystä. "M-Mun pitää varmaa lähtee." Sanoin. Niki otti kädestäni kiinni. "Eikä tarvii, eikä tos oo mitää anteeks pyydettävää. Ihan normaalii." Niki sanoi. "Voin auttaa sua, jos haluut." Hän jatkoi. "Mä en...en pysty. En oo valmis.." Sanoin. Halusinhan minä sitä Nikin kanssa, mutta en tiedä mitä pitää tehdä, enkä myöskään halua Nikin näkevät viiltojälkiäni. "Ei oo pakko. Sano vaa ku oot valmis tai haluut ainaki kokeilla." Hän sanoi hymyillen. Nyökkäsin vain. Mitä minun pitäisi tehdä, en todellakaan uskalla kävellä ulos tästä huoneesta, sillä Nikin vanhemmat ovat olohuoneessa. Enkä todellakaan ole vetämässä käteen poikaystäväni asunnossa. "Miten ajattelit päästä eroo tost?" Niki kysyi. Kohautin olkapäitäni. Niki vain nyökkäsi.
"Googletetaa." Hän sanoi. "Okei." Sanoin. Niki otti puhelimen käteensä ja alkoi googlettamaan. "No tääl sanotaa et jos tekee jotai lihaskunto liikkeit ni se veri lähtee kiertää ja stondis lähtee pois." Niki sanoi. "Mun pitäis alkaa vetää jotai treenii täs vai?" Kysyin. "Nii. Ei mua haittaa." Niki sanoi. "Tai jos sä et haluu ni aina mä voin sult suihinki ottaa, ihan kumpi vaa käy sul parhaite." Hän sanoi. "Sun vanhemmat on olohuonees." Sanoin. "Entä sitte?" Hän kysyi. Kohautin olkapäitäni.
————————
Sanoja: 648
KAMU SEDANG MEMBACA
Lets be broken together
Fiksi Remaja"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...