Anne
- Biztos,hogy nem!- Mondta Vaggie.
- De hisz az óra mutatja az időt.- Mondta,mire Vox vette át a szót.
- Láttad,hogy visszaszámol az előző népírtás óta?- Kérdezte unottan,mire Charlie és Vaggie összenéztek.
- Megtudjuk oldani így is.- Mondta Vaggi,mire Charlie elélépett.
- És ti honnan tudjátok,hogy mikor lesz?- Kérdezte,mire Vox bólintott,hogy mondjam el.
- Az egyik mennyben lévő angyal lelke az enyém,a többit gondolom érted.- Mondtam,mire bólintott.
- Legyen. A népírtás napjáért cserébe egy szívesség.- Mondta,mire kezet fogtunk és a hatalmam ismét megnőtt. Elmondtam neki a dátumot és majd szólok neki,ha változik. Voxxal visszamentünk aludni.Pár héttel később
Már korán reggel dolgoztunk,majd tartottunk egy megbeszélést.
- Szóval Lucifer és a ribanc lánya is tartozik nekünk.- Mondta örömtelien Vox.
- Angelt is visszaszereztem.- Mondta Valentino,iközben Velvet a telefonját nyomkodta.
- Adamtől nem kaptunk infót.- Mondta Velevet,mire Voxxal összenéztünk.
- Ez esetben nem sokára visszajövök.- Mondtam,majd elmentem megkeresni őt. Az egyik szobában volt a hotelben. Bejöttem,majd bezártam az ajtót,mire nyelt egyet.
- Emlékszel,arra,hogy mit parancsoltam neked?- Kérdeztem és megjelent a póráza.
- Sajnálom,én csak....- Kezdett mentegetőzni,mire visszateleportáltam a V toronyba.
- Mi a mentséged?- Kérdeztem.
- Semmi nem történt és kezdtek gyanút fogni.- Mondta.
- Ez esetben itt maradsz és...- Folytattam volna,de ekkor megjelent Lute.
- A menny nem fog támadni.- Mondta Lute,mire a fejemet fogtam és úgy éreztem,hogy kezd minden kicsúszni a kezeim közül.
- Azraelt és Michealt ide küldik.- Mondta,mire a hotelbe teleportáltam és elmondtam nekik az információt. Majd Voxot hívtam,de ebben a percben jelent meg a két angyal a hotel előtt.Michael
Azrael
- Mi a...- Kezdtem volna bele,mire bejöttek. A fekete hajú angyal engem figyelt,még a másik Lucifert kereste,gondolom. Lucifer épp most jelent meg és Charlieval Michael elé állt. Ekkor közelebb lépett hozzám a másik angyal.
- Érdekes,te Roo lánya vagy.- Mondta,mire csak néztem,hogy így felismer.
- Te bizonyára Azrael leszel.- Mondtam,mire a kezet nyújtottam,de ekkor megcsókolta a kezem,azt hittem,hogy kezet fogunk,de igyekeztem nem reagálni.
- Azrael,hagyd...- Kezdett bele Michael,de ekkor látott meg. Érdekes,most senki nem mert lejönni ide,vagy megallították az időt.
- Roo is itt van?- Kérdezte,mire Lucifer megrántotta a vállát. Nem tudtam,hogy mit kéne csinálnom,nem akartam megszólalni,de teljesen bátortalannak sem akartam tűnni. Ekkor Azrael felém suhintott a fegyverével,amit kikerültem,majd az árnyékok kezdtek támadni. Egyedül Charlie akarta leállítani,de Lucifer megrázta a fejét,hogy ne tegye. Most élet halál küzdelem van,vagy ez egy teszt,de még is mi folyik itt???!!!
Azraelel harcoltunk egy darabig,amíg az egyik árnyék el nem kapta és a földhöz nem vágta,én szinte már már lihegve léptem rá a fegyverére.
- Szép volt,eddig senki nem győzött le,erősebb vagy,mint az anyád.- Mondta,mire elléptem tőle.
- Köszönöm.- Mondtam,majd kiakartam menni,de megállítottak.
- Nem mondtuk,hogy elmehetsz.- Mondta Azrael,mire nagyot nyeltem.
YOU ARE READING
Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)
FanfictionAlastor húga szintén felbukkan a pokolban,aki a V-én akar bosszút állni egy megbocsájthatatlan bűnért. De terve közben kiderül,hogy ki az igazi bűnös és további titkok is fényre kerülnek. ( trágár szavakat, káromkodást,18+ os utalásokat és jelenete...