Yirmi İkinci Bölüm: Yaralar?

99 8 12
                                    

Uyarı: Yaralar ve aşırı panikleme.

İzuku'nun bakış açısı:

Yorganın altında gizlice telefonum ile Shigaraki'ye mesaj atıyordum.

'Farem nasıl?'

Shigaraki, 'Bilmem iyidir heralde. Kurogiri senin için besliyor. Her neyse senin iş nasıl gidiyor?'

'Bir buçuk ay geçti. Galiba bana daha çok güveniyorlar. Ancak All For One'nin istediği şeyi bulamadım. Bu gün okulun bodrum katına bakmaya çalışacağım.'

Shigaraki, 'İyi biraz hızlan. Bu şekilde gizlice mesajlaşarak olmuyor. Tuşlu telefon kullanıyorsun zaten 'evet' yazman bir dakika sürüyor. Not alıp araştırma felan yaptığın analiz defterini de burada unutmuşsun zaten.'

'Peki bakarız. Zaten bende memnun değilim. Sadece bu tuşlu telefonu buraya getirebildim. Yakalanınca kahramanlar ilk olarak üzerimdeki eşyaları aldı zaten.'

Tabi getirdiğim tek şey tuşlu telefon değildi ancak yinede kimsenin bunu bilmesine gerek yoktu.

Shigaraki, 'Anneni gördünmü peki?'

Daha önce sorup bir daha lafını açmadığım için merak etmiş olmalı.

'Yok görmedim. Bu noktadan sonra kafamı karıştırmak istemiyorum.'

Shigaraki, 'Sen bilirsin.'

'Her neyse. All Might uyandı mutfaktan sesleri geliyor. Ben daha fazla mesaj atamam. Akşam saatini bekle.'

Tuşlu telefonumu kiyafetlerimin arasına sakladıktan sonra yorganın altından çıkıp oturma odasına gittim.

Elimden geldiğince neşeli bir şekilde, "Günaydın!" Dedim.

All Might ile bir buçuk ayda dahada yakınlaşıp muhabbet etmeye felan başlamıştık. Bu yüzden elimden geldiğince nazik davranmaya çalışıyordum.

All Might ise her zamanki gibiydi. Hiç bir rol yapmamasına rağmen nazikti, "Günaydın Genç Midoriya. Her zamanki gibi yemekten sonra UA'ya gidiyoruz. Daha sonra ise meydanda biraz dolaşacam. Benden uzaklaşman yasak olduğu için sende gelmelisin."

"Peki sorun değil. Afiyet olsun." Deiyerek masaya oturdum ve kahvaltılıkları yemeye başladım. Yemek yemeyi bitirdikten sonra evden çıkıp yürümeye başladık.

Daha sonra ise klasik programa uyarak All Might ile UA'ya gidip bir kaç derse girdim. Derslerim bittikten sonra All Might'ın girdiği dersleri bekledim. All Might'ın girdiği sonuncu ders birinci kattaydı.

All Might'ten uzaklaşınca bu bileklik ötüyordu. Ancak All Might birinci kattayken bodruma inersem bilekliğin ötmesi için gerekli olan uzaklık oluşmaz. Bu şekilde kısıtlı bir süre dahil olsa bodrumda araştırma yapabilirim.

O yüzden All Might'ın birinci katta olduğu ve beni kontrol edemeyeceği ders saatini bekledim. All Might derse girer girmez dikkat çekmeden bodruma giden merdivenlere doğru yürüdüm. Neyseki güvenlik kameralarının nereyi görüp görmediği dahil her şeyi araştırmak için zaman ayırmıştım.

Kameranın görmediği ve aniden kamera açısından çıkıp uzun süre görünmesem bile şüphe uyandırmayacağım bir yere geldim. Burada kiyafet burada değiştirerek yüzümü sakladım.

Bodrum kapısına vardıktan sonra elime bir eldiven geçirip parmak izi bırakmadan bodrum kapısının şifresini girdim. Kapı yavaşça açıldıktan sonra bodruma sessizce girdim.

Bir ders süresi kırk dakika ve beş dakika geçmişti. Otuz dakika içinde burayı araştırıp çıkarsam ve beş dakikada herhangibi bir yerdeki boş bir sandalyeye oturursam muhtamelen benden şüphelenmezlerdi. Hızlı davranıp All For One'nin istediği şeyi bulmalıyım.

Villain Deku (My Hero Academia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin