Primul jurnal

4 2 0
                                    

                        15 Septembrie 2021
Am inceput clasa a V-a .
  Am ajuns in curtea scolii la ora 7:30 cu un trandafir in mană, pentru că auzisem că o să am o dirigintă.
  M-am întâlnit cu cea mai buna prietena a mea, Yuki, in fata scolii de unde am pornit să ne căutăm clasa .
  Am stat în fața școlii cât timp a fost festivitatea aproximativ 2 ore .
  Am crezut că o să mor de cald frate.
  După ce am ajuns in noua mea clasă, am făcut cunoștință cu diriga .
  Ce pot sa zic ? Dânsa este o doamnă de treabă, chiar daca este mai în vârstă.
Păcat totuși cu pandemia asta ...

                         6 Octombrie 2021

Ce pot sa zic ? Până acum totul a fost okay la școală .
Colegul meu de banca este un handicapat !!!
Deci stau bine mersi in banca mea și vine el fără niciun motiv și imi da lucrurile pe jos și rade de mine  și apoi mă lovește !
Dar ce sunt eu ?! Jucăria lui de pluș ?
I-am zis mamei de el , iar mama ia zis mamei lui. Ea la certat și ghici ce ?!?
Ma amenințat că dacă îl mai zic o data nu mai scap așa de ușor .
  

                           7 Octombrie 2021

Okay....Incep sa cred că îmi place de un băiat din clasă pe nume Peter .
Omg!!!!
Oh  apropo!!
Am uitat sa zic că la noi in casa este o fata care a repetat clasa a cincea de 5 ori .
Are aproape 16 ani .
La ora de romana era să o lovească pe doamna profesoară după ce a aruncat cu niste pixuri înspre ea.
Nu înțeleg cum cineva poate sa se comporte așa ...

                         8 Octombrie 2021

  Am inceput sa merg la niste cursuri de Cambridge. ( Ca să intelegi . Sunt bâtă la engleză) .
Datorită acestor cursuri a fost  prima dată când am mers singura cu un autobuz prin Bucuresti . Fain nu?
Ce tare că acum pot sa merg cu Yuki spre casă !
Vorbim atât de mult când sunt singure, încât nici macar cel mai vorbăreț om de pe Pământ nu ne poate întrece .
   
                      10 Octombrie 2021
 
    Am inceput sa facem ore online din cauza Pandemiei.
Ma bucur pentru că în sfârșit scap de colegul meu de banca .
  
    Am realizat că de acum înainte o să fiu într-o lupta continuă pentru viața mea...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 11 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața unei adolescente pierdute Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum