İlk kurguma hoş geldinizz
Bir şans verirseniz çook sevinirimm
Kurgu sağlıksız ilişki, kaçırılma, takıntı, zorlama konulu olacak
Bu arada benim kafa bir milyon o yüzden saçma gelen yerler olabilir sorgulamadan okuyun Ndmdksm
İyi okumalar♡
-
Son hazırlıklarımı tamamladıktan sonra elimde valizim, sırtımda çantamla çıktım evden. İzmir'e neredeyse dört saatlik yolum vardı ve ben otobüse para ödememek için otostop çekerek gidecektim.
Bir elimde telefonumdan dün izleyemediğim dizinin yeni bölümünü pür dikkat izlerken diğer elimde valizimi sürükleye sürükleye ana yola ilerledim. Gözümün önüne gelen siyah tutamları iç çekerek iki yana ayırdım. Hava çok sıcaktı. Üstüne yola tam öğlen vaktinde çıktığımdan güneş ışınları beyaz tenimi yakıyordu. Keşke güneş kremi sürmeyi unutmasaydım.
Öylece dalgın bir halde yürürken işler birden beklediğimden de yolunda gitmeye başladı. Daha ana yola yeni çıkmıştım panelvan tipi bir araç korna çalarak yanımda durdu. Sanırım elimdeki valizden anlamıştı şehir dışına gideceğimi. Umarım İzmir taraflarına gidiyordur.
İçeri baktıpımda sürücü koltuğundaki yabancının yüzünü güneş gözlüğü ve şapkasından tam görememiştim ilk önce. Birkaç saniye sonra arabanın camını indirdiğinde biraz daha net görebildim. Yakışıklıydı. Güneş gözlüğünün kenarıyla oynarken kıvrılan dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.
"Yolculuk nereye aslanım?"
Gülümseyerek sorduğu soruya cevap verdim.
"İzmir'e abi."
"Şanslısın, ben de İzmir'e gidiyorum. Atla bakalım."
Dudaklarım kıvrıldı. Şanslı günümdeydim sanırım.
"Allah razı olsun abi." diye mırıldandıktan sonra araca doğru bir adım attım ki adam eliyle dur işareti yapıp tekrar konuştu.
"Yanlız bagajda gideceksin. Sorun olmaz değil mi?"
Bagaj mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPMA! | BxB
General FictionSağlıksız ilişki, takıntı, zorlama ve kaçırılma konuludur. #bxb #boyxboy BXB BL Boyslove