üç (yaratici başlık)

151 12 8
                                    

Medya olecem 😭😭💕
▪︎▪︎▪︎

Nagi ve Reo yine okula beraber gidiyorlardı. Nagi oyunda kaybedince kendini koltukta geriye attı. Gözleri kitaba odaklanmış mor saçlı gence kaydı.

Kafasını Reo'nun omzuna koydu ve oda onla beraber kitaba baktı. Ama okumak onun icin fazla zahmetliydi. Göz ucuyla hala kitabı okuyan Reo'ya baktı.

"Neden bu kadar dalgınsın Reo." Dedi kafasını hafif bir şekilde Reo'nun boynuna sürterken. Bunun üzerine Reo hafif bir şekilde güldü.

"Sen neden bu kadar yapışkansın peki Nagi?" Nagi çenesini Reo'nun omzuna koydu. Reo'nun yüzüne aşırı yakındı.

"Reo birinin seni öpmesi sana nasıl hissettiriyo." Diye üflemişti Reo'nun kulağına. Reo'nun gözleri tamamen açılmıştı. Kulaklarına kadar kızarmıştı.

"Neden bi anda böyle bir soru soruyorsun Nagi.." Camın dibinde oturduğu için kendine lanet okudu. Eğer camın dibinde olamasaydı biraz gerileyip Nagi'den uzaklaşabilirdi.

"Sadece merak." Reo bir eliyle kitabı bir yere koyarken diğer eli ile Nagi'nin yüzünü ittirdi.

"Fazla merak zarardır Nagi." Nagi, Reo'nun elini tuttu ve yüzünden çekti. Reo ona tepki bile veremeden yanağına minik bir öpücük bıraktı.

"Reo o kızdan farklı mı?" Reo tepki veremiyordu. Donmuştu. Sinyal yoktu.

"Reo?"
(Anlık Nagi: öldümü acaba -x-)

Reo tepki vermediği için Nagi'nin morali bozulmuştu. 'yoksa o kızdan daha mı iticiydi?' Diye içinden geçirmişti. Kafasını Reo'nun bacağına kaydırdı ve orda sırt üstü yatmaya başlamıştı. Cebinden telefonu çıkarıp oyun oynamaya başladı.
Reo ise sessiz bir şekilde camdan dışarıyı izliyordu. Kırmızı yanaklariyla*

Araba durduğunda ikiside arabadan indiler. Reo'nun konuşmaması Nagi'nin daha cok moralini bozuyordu. Reo'ya arkadan sarılıp kafasını omzuna koydu ve öyle yürümeye devam ettiler.

"Bugün fazla sessizsin Reoo~"

"Sende bugün fazla yapışkansın Nagi" dedi ve gülerek Nagi'nin beyaz saçlarını karıştırdı. Yolda dengesiz bir şekilde ilerliyolardi.

"Nagi düşücez."

"Hıhım, yok düşmeyiz." Nagi kafasını Reo'nun boynuna gömdü ve kokusunu içine çekti.

"Nagi net düşücez. Üstüme ayı çöktü resmen ve sen beni mi kokluyorsun!?"

"Düşersek ben seni tutarım ve evet Reo'nun kokusu çok güzel." Reo bugün ikinci kez kıpkırmızı olmuştu. Önüne bakmadığı için birisinin çantasına takılıp Nagi ile beraber yere kapaklandı.

"Agh- Nagi hani tutardın!"

"Kokun başımı döndürdü Reo- bu senin suçun. Halka açık yerlerde bu kadar güzel kokmamalısın."

"Nagi üstümden kalk bari!" Nagi Reo'nun üstünden kalktı ve yanına oturdu.

Reo'da kalkmaya yeltendi ama bileğindeki acı bunu zorlaştırdı. Yinede götünün üstüne oturabildi. Yanında oturan uykulu gence ölümcül bakışlar attı.

"Sana dedim Nagi düşücez diye.. ve bil bakalım noldu! Bileğimi burktum. Tabi üstüme düşen Nagi ise.." derin bir iç çekti ve başka tarafa baktı. Çünkü Nagi çoktan yavru köpek suratını yapmıştı.

"Özür dilerim Reo.. tahmin etmemiştim düşeceğimizi."

"Herneyse Nagi-" sözünü kesen yanlarına gelen 2 kız oldu.

"Reo-kun! iyi misin? Seni revire getirmemizi istermisin?"

Reo tam cevap verecekken ayakları bi anda yerden kesildi. Kendini kucağına alan Nagi'ye baktı. 'Ne yapıyordu bu?'
Arkasını döndü ve revire doğru ilerledi.
Kızlarda napsın garibim arkadan bakakaldılar.

"Iste tam olarak bundan nefret ediyorum." Nagi korkutucu bir aura yaysada... Nagi onu taşıyordu??? Reo şuan buna odaklanmıştı. Yinede kendine geldi.

"Ne yani insanların benle konuşmasından mı nefret ediyorsun Nagi~ Kıskanıyor musun yoksa?"

"Evet. Kıskanıyorum." Pekala Reo bunu duymayı hiç beklemiyordu göğsünün üstünde tuttuğu elleri birbirine kenetledi ve parmakları ile oynamaya başladı.

"Nagi ben yürüyebilirim. Ayağım o kadar acımıyor." Nagi cevap vermek yerine sadece omuz silkti.

Egonun egzozları

Otoya
Allah'ım beni kör et
Ben nasil bir okula dustum
Her yer sarmas dolas gay ve lezlerle kapli
Kismetim kapanacak bu okulda

Karasu
Amk gorende
Hetero sanar

Otoya
Oyleyim cunku?
Yilin amci odulunu kim aldi sanion yarram

Bachira
Yalan atma otoya
Herkes neden chigirinin ablasina sarktigini biliyor👺👺

Otoya
Cunku kiz tas gibi?

Kaiser
Bence chigiri ve ablasi ikiz gibi

Isagi
Hayir kaisere katilmiyorum
Bu fikir benim yuz yillardir aklimda bulunuyordu
Bu yuzden ben deil kaiser bana katiliyo olmali
Ama buda ayni bokun laciverti
O yuzden kaiser lutfen fikrini belirtme bir daha
Senle ayni seyi dusunmek istemiyorum

Kaiser
Tm

Bachira
Konu kaynadi
Dur
Neyse bu chigiri ve ablasi cok benzemiyor mu
Ablasi resmen pipisiz chigiri
Yani chigirininde pek varmi bilmem ama
NEYSE ISTE
BENZEMIYOLARMI???

Otoya
Ananiskm

Karasu
Kunigami gelmio
Neden gelmio
Eglenemiom
@Kunigami

Kunigami
Ne?
NE??
ULAN OTOYA
SIKICEM BELANI
OROSPU COCUGU

Kunigami offline

Karasu
Tamadir
Gorev tamamlandi

Otoya
Lutfen elinde bir salgam sisesi ile bana dogru kosan kisi kunigami olmasin
Valla gotumu acarim o deilse

Karasu
Tuh
Bak
Cok uzildum

Sa gençler naber

Bence Nagi'nin Reo'yu taşıması çok romantik 🥺

Kalktı

Neyse

Sonraki bölümü yazacam
Inaniyorum

GROSURUXZZZZZZZ

708 kelime~

Say you won't let go || Nagireo ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin