karşılaşma(20 haziran)

5 0 0
                                    

Bugün bir çatışmaya girmiştim.Malesef beni vurmuşlardı. Hastaneye kaldırıldım. Uzun bir ameliyat sonrasıgözümü açtığımda güzeller güzeli  bir kadın vardı. Tek görüşte aşka inanıyorsanız beni anlarsınız. Sevdiğim kadının adı alminaymış. Taburcu olduğumda alminanın evini,ne zaman doğduğunu,anne ve baba adını,okuduğu okulları hatta sevgililerinin adını bile öğrendim. Tesadüfen aynı lisede okuduğunuzda öğrendim. Artık her gün onun evinin kapısında uyuyup uyanıyorum. İşe gidene kadar onu arabayla takip ederim.

20 Haziran
Bu akşam hava sıcak olduğu için dışarı çıktım. Saat geç olduğu için tenha sokakta yürürken korkuyordum. Birden 2 genç bana laf attı.
X:bi baksana güzellik
X2:yanımıza gelsene.
Çok korkmuştum sokakta kimse yoktu birden tanıdık bir ses duydum.
Meriç:kızı rahat bırakın.
X1:bak beyaz atlı prensin gelmiş.
X1,X2:hahaha
Korkudan ağlıyordum. Adını yeni öğrendiğim adam ve 2 serseri kavga ediyordu. Birden bağırdım. Serseriler kaçtıktan sonra adam yanıma geldi.
Ona çok teşekkür ettikten sonra tanıştık.
Numaralarımızı aldıktan sonra beni evime bıraktı ve gitti.

Sabah
Sabah uyandıktan sonra rutin işlerimi yapıp evden çıktım. Hastaneye geldiğimde meriçle karşılaştım.
Merabalaştıktan sonra burada ne yaptığını sordum.
Meriç:bu hastane benim
Almina:ama burası başkasına ait
Meriç:bugün satın aldım
Almina:görüşürüz
Görüşürüz

Devam edecek

İmkansız bir aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin