İyi Geceler Sevgilim

245 19 57
                                    

Ouzou'nun Ağzından"

Polis'in dediğiyle şok olmuştum.Ne yapacağımı bilmiyordum.Beynim durmuştu bir şey düşünemiyordum artık. Polis "sorgu bitti çıkabilirsin" dediğinde zar zor ayağa kalkıp dışarı çıkmaya başladım. Tam çıkacakken kapının dibinde durup "lütfen onları bulun"diyip çıktım.

Göz yaşlarım istemsiz akıyordu.Dışarı çıkmadan önce koridorda kendimi toparladım. Okulda ölüm sessizliği vardı resmen.

Dışarı çıktığımda bütün sınıfı tek tek sorguya çektiler.

Shou; Tanrı aşkına kimse görmedi mi onları? Kimse bir şey bilmiyor mu?Nerde bu kızlar?

Ryuuji; Bilmiyorum Shou ama umarım iyilerdir yoksa...

Aouto; Yoksa falan yok Ryuuji onları bulacaklar.Hem Reika'yı bilmem ama benim bildiğim Erika kendi hakkından gelir.Bunu hepiniz biliyosunuz.

Kota; Aouto doğru söylüyor.Erika kendi hakkından gelebilir ama Reika?
Şu an nerde ne yapıyor bilmiyorum kafayı yemek üzereyim onları kim neden kaçırdı tanrı aşkına?

Sinirliydim gözlerim kıpkırmızı olmuştu.Okul bahçesindeki herkesi gözlerimle tarıyordum.Kim yapmış olabilir kimin Erika'yla sorunu var diyip duruyordum kendime.

Polis bizde bir şey bulamayınca bütün okulu sorguya çekmişti. O sırada Tagi yanımıza gelmişti.

Tagi; Çocuklar okula gelmeyen öğrencilerin evlerine gidip tek tek sorguya çekeceklermiş.Kızları kaçıranların bu okuldan olduklarından şüpheleniyorlar.

Shou; Kim kaçırabilir ki?

Ryuuji; Aklıma kimse gelmiyor

Shou; Benimde.Ama bu okuldan kimsenin kızlarla bir problemi yoktu.

Ryuuji; Bir dakika..

Tagi; Ne oldu Ryuuji aklına biri mi geldi?

Ryuuji; Hayır ama ya kızları kaçıran ya da kaçıranların problemi kızlarla değilse?

Shou; Kızlarla değilse kiminle olacak?

Ryuuji; Bizimle.Yani ya kızları biz üçümüzle problemi olan ya da olanlar kaçırdıysa ya bizden intikam almak için onları kaçıracaklarsa?

Hemen ayaklanmıştım Ryuuji'nin ne demeye çalıştığını anlamak istiyordum.Ama beynim sadece Erika'ya odaklandığı için doğru dürüst düşünemiyordum.

Ouzou; Ryuuji daha açık konuş.

Ryuuji; Erika ve Reika'yı kaçıranlar bizden intikam almak için kaçırmış olabilir.Yani demek istediğim şu Reika ve Erika'nın bu okulda aralarının bozuk oldukları kişileri değilde bizim aramızın bozuk olduğu kişilere bakmamız lazım.
Bir düşünün bizim kiminle problemimiz var?

Kota; Yanımıza sürekli gelen üç kızın yeni sevgilileri bizi salmıyordu.Sürekli tehdit edip duruyorlardı.Acaba onlar mı?

Ryuuji; Bilmiyorum Kota.Ama eğer o kişinin bizimle sorunu varsa elinde sonunda bizi arayacaktır.Bu durumu polise bildirmemiz lazım.

Ouzou; Bi dakika peki neden bize zarar vermek yerine kızları kaçırdılar?

Ryuuji; Kızları kaçırarak bizlere zararın büyüğünü verdiler zaten Ouzou.Ve eğer hislerimde yanılmıyorsam daha fazla zarar vermek isteyeceklerdir.

Tagi; Tabi ya Ouzou'nun zayıf noktası Erika'ydı ve tabi Kota'nında Reika. Ouzou ve Kotayı böyle alt edecekler.Tabi Ryuuji'yide Kota ve Ouzou'yla vuracaklardı.

Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin