Bölüm 2

3.6K 111 54
                                    

Ne demek istediğini anlamayarak yüzüne tip tip baktım. Gerçi bagaja bile kabuldüm artık. Yeterki İzmir'e gideyim.

Yabancı, yaşadığım kafa karışıklığını yüzümden anlamış olacak ki boğazını temizleyerek tekrar konuşmaya başladı.

"Yolcu koltuğu. Bagaj derken arka tarafı kastetmiştim. Arkada gideceksin yani." dedi.

Bunun üzerine bakışlarımı arabanın içine kaydırdım. Yolcu koltuğu tıka basa eşya yüklüydü. Adamın demek istediğini şimdi anlamıştım. Önde yer yoktu. Önemi de yoktu gerçi. Beleş yolculuk sonuçta.

Bakışlarımı tekrar yabancıya çevirdim ve onaylayan bir ifadeyle başımı salladım.

"Sıkıntı yok abi, arkada da gideriz. İsmim Asrın bu arada."

Yabancının gülüşü yerini belli belirsiz bir sırıtışa bırktı.

"Memnun oldum Asrın, ben de Taylan. Soğuk su ister misin? Bekle."

Ellerini yanındaki poşete kaydırıp içinden bir şişe soğuk su çıkardı. Aracın kapısını açıp indiğinde gördüğüm manzara karşısında şaşırdım. Spor yaptığını belli eden bir vücudu vardı. Bana doğru birkaç adım atıp tam karşımda durduğunda yüzüne bakabilmek için kafamı kaldırmak zorunda kalmıştım. 1.68 boyumla adamın omuzlarında kalıyordum resmen.

Adam elinde tuttuğu soğuk su şişesini bana uzatarak tekrar konuşmaya başladı. Diğer eli cebine gitmişti.

"Soğuk soğuk iyi gider. Yolda ihtiyacın olacak, malum havalar sıcak." dedi.

Ayıp olmasın diye suyu aldım. Harbiden su hala buz gibi soğuktu. Mahcup hissederek teşekkür ettim adama.

"Sağ olasın Taylan abi."

"Hadi kana kana iç bakalım, ne demek." dedi. Sanırım suyu içmemi istiyordu.

Bende zaten susamıştım. Suyun kapağını açıp yavaşça içmeye başladım.

Ağazıma gelen garip ama ferah tat ile gözlerimi kısarak suyun yarısına kadar içtim. Herşey şimdilik normaldi.

Adam sanki bunu yapmamı beklemiyormuş gibi şaşırmış bir ifade takındı yüzüne. Sonra yüzündeki ifade alaycı bir sırıtışa dönüştü. Hiçbir şey söylemeden aracın arka tarafına adımlayarak bagajın kapısını açtı binmem için. Araç panelvan olduğundan bagaj epeyce genişti ama boru ve koli yüklüydü biraz. Tek ışık kaynağıysa kapıdaki küçük pencereydi ama bedavaya yolculuk edeceğimden çokta takmadım.

"Atla bakalım." dedi.

Onaylayan bir bakış atarak panelvana doğru adımlamaya başladım.

Yorum ve oylarınız beni çok mutlu ediyorr

YAPMA! | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin