Arkadaşlarrrr selam nasilsinizzz umarım iyisinizdirrr bu ship için yeni bir kitap yazmak istedim çünkü kimsenin yazmadığını fark ettim bence cok güzel bir hikaye olucam bu arada kurgudur haberiniz olsunn bebeklerim sizleri seviyorum ve oy vermeyi lütfen unutmayın umarım güzel olur🙇🎀
...
Cağlanin anlatımından:
Sinirle alarmı kapatmış ve komidinin üzerinde olan telefonumu almış ve saate bakmıştım saat 8:40 geçiyordu Allah kahretsin 9:00 orda olmam gerektigini hatırlamistim ve hemen yatağımdan fitlamistim
Pofuduklu terleiklerimi giydikten sonra banyoya doğru yönelip cilt bakımımı hemen yapıp üstümü giyinip hemen makyaj masama oturdum ve makyagimi bitirip kalkıp saate baktığımda ise 8:49 geçiyordu Allah'tan hemen daha hızlı olmaya çalışarak arabimin anahtarını alıp çıkmıştım evden
Caglanin giydiği kıyafet
(
Sizce nasilll???)
Tekrar saatime baktigimda ise saat 8:58 geçiyordu umarim zamanında orda olmayı basarabilirdim Allah kahratsin bu trafikleri diye içimden geçirdim çünkü İstanbulun bu trafini gerçekten nefret ediyordum İstanbul'dakiler bilir
Sonunda gelebilmiştir derin bir nefes alarak emin adimlarla yürümüştüm ve arada saate bakıyordum Allah kahretsin saat 9:00 ben napicaktim adımlarımı daha hızlı atmaya başlamıştım ve birinin bana çarpmasiyla durdum.
"Salak mısın dikkat etmeyi bilmezmisin"demistim canım çok acımıştı yerdeki belgeleri alıp onun konuşmasına izin vermeden koşmaya başlamıştım daha fazla geç kalamazdim demistim içimden ve sonunda odaya girmiştim "efendim çok ozur dilerim geç kaldigim için"demistim ve yönetici ile beraber belgeleri imzalamıştık.
"Peki çıkabilirsin çagla seninle mutluluk duyuyoruz peki sen bizimle çalişmaktan mutluluk duyuyormusun"demisti yönetici "evet Galatasaray benim kalbimde çok yer ifade eden bir yerde"demistim.
"Tamam çıkabilirsin çağla"demistim ve yavaş yavaş etrafı inceliyordum boğazının kuruduğunu fark ettim yemekhaneyi aramaya başladım ama nerdeydi ki bu yemekhane nerden bulucaktim ki ben bu yemekhaneyi demiştim kendi kendime "pardon bakarmisiniz"demisti biri arkamı dönüp baktığımda gördüğüm kişi yunustu bu yunus Akgün.
"Meraba"demiştim kendimi kasmamaya çalışarak "meraba burda yenisin sanırım istersen sana burayı gezdirebilirim diycektim senin icin sorun olurmu"demisti yunus "aksine iyi olur yemekhaneyi bulucaktim bende"demiştim.
Ve tam arkadan bir ses daha gelmişti "yunus mk nerdesinn sen sabahtan beridir seni ariyorum olm"demisti bir dakika bu çocuğun sesi tanidik geliyordu Allah kahretsin bu benim çarpiştiğim çocuk
"Kk bağırma kızın yaninda hayvan misin aq"demisti yunus bana dönerek "bu kerem namı benim kankam olur biraz salak ama olsun"demisti yunus
"Sen,sen o kızsın carpiştigim kız"demisti yunus bölüyor mk dercesine bize bakıyordu "kusura bakma kerem sana çarpmak istememiştim sadece yetişmem gerekiyordu iş görüşmesi olduğu için"
"Sorun değil"demisti ve yunus ben kerem yürümeye devam etmiştik ki telefonum titremisti ikiside bana dönmüştü ekrana baktığımda yüzüm dusmus aksine asılmıştı çünkü gördüğüm kişi eski sevgilim yiğitti
"Bir sorun mu var çağla"demisti kerem "yok ya bir dakikanizi alicam sadece hemen gelicem"demiştim ve onlardan baya uzaklaşarak açmıştım telefonu
"Alo ne istiyorsun yine"
"Seni istiyorum çağla"
"Ben seni istemiyorum ne saçmalıyorsun yine içtin mi dogruyu söyle"demiştim ve kapatmıştı noluyordu şimdi buna demiştim ve takmamistim ama korkmuyorum desem yalan olurdu çünkü ondan çok korkuyordum bir daha bana birşey yapar yada arkadaslarima zarar verir diye bunları dusunerek keremgilin yanına gelmistim
Onlar bana merakla bakıyordu "çagla bir sorun mu var bize söyleyebilirsin merak etme"demisti yunus yani soyleesem nolurdu ki ne zarar gelirdi guvenilirlerdir bence diyerek onlara evet onlara söyleyecektim
"Yunus o eski sevgilimdi normalde numaramı degistirmistim ama her türlü rahatsiz ediyor bıktım artık ciddn bıktım tanıştığim güne lanet olsun"demiştim yüzümden yaşlar duşmeye başlamışti yavaş yavaş kendimi tutmak istiyordum ama yapamıyordum olmuyordu "çağla iyimisin gel"yunusun elinden destek alarak yemekhaneye gelmiştik kerem su uzatmisti aldım ama elim titrediği için çok az içip geri koymuştum.
"Çağla sen bu adamdan bu kadar korkuyormusun merak etme bir daha yapamaz"demisti bana guç vermek istercesine "kafamı sağa sola sağlayarak "hayır onu tanimiyorsun neler yapabileceğini bilmiyorsun kerem benim yüzümden kaç arkadasima zarar verdiğini bilmiyorsun"demiştim.
"Pic kurusu"demisti yunus göz yaşlarını silmeye çalışarak kereme baktım "çağla emin benim yanımda yada yunusun yanında sana bir şey yapamaz embesil"demisti.
"Neyse ben elimi yüzümü yıkayıp geleyim bugun gidecegimiz bir maç varmı sizde hem gidin benim yüzümden zaman kaybettiniz"demistim "neyse ben kacarr prenses sakın kendini üzme"demisti tebessüm ederek karşilik vermiştim "kerem sen neyi bekliyorsun"demiştim"ha bende gideyim ama sana ilk önce lavaboyu göstereyim"demisti önden giderek.
Arkadan giderek ona yetişmeye calisiyordum "kerem yavaş yürü yetişemiyorum"demistim kerem bana gülerek "tamam tamam küçük hanım durdum"demisti "küçük hanım derken"demiştim ve kerem kahkaha atarak guluyordu ama güzel guluyordu ne yalan soyliyim.
"Ya ne gülüyorsun boyum kısa degilmi"demiştim evet diyerek bana karşılık vermişti kerem "of kerem komik mi"evet bakışı atmıştı bana "neyse çok oyalandik burasi heralde lavabo"demiştim.
"Evet bekliyoruz seni bak küçük hanım"demisti "kerem!"demiştim bu sefer kızgın bir sekilde lavaboda makyajımı tazeleyip odama doğru yol almıştım ve sporcuların belgeleriyle ugrasicaktim ama yunusgile sözüm vardı.
Odamdan çıkıp sahaya inmistim yunus kerem top paslasiyorlardi yunusun yanına gidip "yunus telefon numarini ver"demiştim biraz anı olduğu için sasirsada sonra vermişti ve geri odama dönmüştüm.
"Of ya bu kadar işi kim yapicak allahim"demiştim ve 14:00 olmuştu bile oha ya zaman ne hızlı geçiyor demiştim içimden ve güzel bir şarkı eşliğinde işimi yapmaya başlamıştım.
Saat baya geçmişti 18:00 geçiyordu gerçekten acikmistim ama diyetteydim Allah'tan yanıma yulaf getirmiştim çıkartıp onu araştırdıktan sonra işime geri dönmüştüm.
"Çağla kalk çağla"demisti biri "birazcık daha lütfen başım çok ağrıyor"demiştim yavaş yavaş gözümü acmistim bir dakika burda keremin ne işi vardi "kerem?" Demiştim oda bana gülerek "çağla?"demisti sonra ikimizde gülmüştük.
"Çağla herkes gitti istersen seni evine bırakayım"demisti kerem çok nazikti gercektende "yok Harry Potter saol ama arabamla giderim"demiştim gülerek.
"Peki peki hadi gidelim o zaman"demisti dosyalarimj alıp çıkmıştık odadan ve arabaya doğru yol almistik...
Evet arkadaşlar nasil olmuş lütfen paun vermeyi ve takip etmeyi unutmayın yarın çok güzel bir bölüm sizleri bekliyor olucak sağlıcakla kalın sizleri seviyorum bu arada bu bir kurgudur yani bunun üzerine bir yorum yaparsanız sevinirim şimdiden güzel okumalar...🌟🙇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çağkem ~ilk görüş aşk
Fantasyçaglanin Galatasaray takımına tercümanlık gelmesiyle başlamişti herşey...