4

21 3 2
                                    

Ellerini kazağımın altına soktu teni benimkine değdiğinde tüylerim diken diken oldu.

Dizini bacaklarımın arasına kaydırdı yavaşça beni baştan çıkarıyordu, çenemden kulağıma kadar öpücükler kondurdu

"Bunu tekrar yapmak ister misin?"

"Tekrar..."

"Soobiin-" haewon kapıda göründüğünde paniğe kapıldım ve yeonjunu ittim."Burada neler oluyor?" Ortam çok kasvetli...

"Soobin, ne yaptığını sanıyorsun?"

"Ne?"

"Choi yeonjunu taciz etmeye nasıl cesaret edersin, seni sapık, buraya gel." Kolumdan tutup beni çekti

Yeonjun, "Hayır aslında öyle değil, ona yaklaşan bendim."

Haewon, "Hadi artık gidelim, çok uzun zamandır buradayız. Seninle tanışmak büyük bir zevkti sevgili choi" Elimden tutup beni dışarı sürükledi. Yakın olmamıza rağmen Haewon bazı şeyleri bilmiyordu

"Soobin, gay misin?"

"Ben biseksüelim Haewon, uzun süredir arkadaşlığımız sırasında bunu sana söylemediğim için üzgünüm."

"Senin bir kez olsun erkeklerle takıldığını görmedim, hep kızlarla çıktın ama."

"Erkekler için çok fazla kriterim var, bu yüzden çoğu erkeği sevmiyorum"

"Choi yeonjundan hoşlanıyorsun, gerçi buna şaşmamalı ve... amanın, Choi yeonjunun da eşcinsel olduğunu yeni fark ettim!"

"Belki de biseksüeldir, bu kadar üzülme."

"Biseksüelliğe inanmıyorum, ya gaysin ya değilsin"

Bir sonraki caddeye doğru yürürken aramızda rahatsız edici bir sessizlik vardı o sonunda pes etti ve içinden geçeni sordu. "Bu beni ilgilendirmez ama... biliyorsun, hâlâ burnumu sokmayı seviyorum. Söyle bana, birbirinizi ilk defa görmüş olamazsınız."

"Üniversitedeki çocuklarla eğlenmeye gittiğim geceyi hatırlıyor musun?O gece tanıştık, bana bir içki ısmarladı ve geceyi birlikte geçirdik."

"İnanamıyorum. Choi yeonjunla yattın, ne kadar şanslısın, bu inanılmaz!"

"Ancak sabah sarhoş olduğunu ve tek gecelik ilişki olduğunu söyleyerek oradan ayrıldı. Benden gerçekten hoşlandığını düşündüm bu yüzden onunla yatmayı kabul ettim o kadar şehvetliydi ki..."

"Choi Yeonjun tam bir pislik"

"Ama zengin"

"Ama zengin"

Parmaklarımızı birbirimize doğrultup gülmeye başladık."İkimiz de zengin erkekleri seviyoruz"

"Paraya ihtiyacımız var hae"

"Sana bana Hae deme demiştim, bu çok çirkin bir lakap."

Gülerek eve döndük

-Yeonjun tarafından

Ayağa kalkıp ecza dolabından ağrı kesicilerimi aldım. Yine çok mu içtim?Başım zonkluyor, inanılmaz bir acı.

Masadaki alkol şişelerine baktım. Ben bir alkoliğim.Her akşam içiyorum, içmezsem düşüncelere dalıp gidiyorum, uykumu kaçırıyor, aklımı kaçırıyor.

Düşünmekten korkuyorum, özellikle geceleri, çünkü hep aklıma geliyor...

"Seni kaybedersem acı çekerim. Üstesinden gelemeyeceğim bir şeyi yaşamak istemiyorum."

Bu sözleri unutmak mümkün değil. Ayrıca Soobin... Dün gece ona tekrar yaklaştım. Sarhoş olduğumda kendimi kontrol edemiyorum. İnsanlara umut vermeyi sevmiyorum!

Ona yine sarhoş olduğumu ve yanlış yaptığımı söylemeliyim

Ne derdi?

"Sana inanmıyorum, normal davranıyorsun, yanıma yaklaşıyorsun ve sabah sarhoş olduğunu söylüyorsun. Ama ben senin eğlence kaynağın değilim, lütfen benimle oynama."

"Seninle oynamıyorum, ben bir alkoliğim"

"Ama sen bir alkolik gibi davranmıyorsun. Ne istiyorsun? Sadece cinselliğe dayalı bir ilişki mi?"

"Hayır, herhangi bir ilişki istemiyorum,  ben-"

"Sen tuhafsın Yeonjun, neden istediğini söylemiyorsun?"

"Bende ne istediğimi bilmiyorum, bunu neden yaptığımı anlamıyorum, belki de bilinçaltımda bir yerlerde senden etkileniyorum."

"Eğer içten içe benden hoşlanıyorsan neden utanıyorsun?"

"Çünkü sen benim için doğru değilsin"

Yeonjun geri dönüyor, işte burada

"Kendine bak, bir de bana bak, kendini bana layık görüyor musun?"

"Benden önde mi gidiyorsun?"

"Doğru, ben choilerin varisiyim, senden çok daha üstünüm. Ve sen? Boş bir üniversite öğrencisinin bir markette 7/24 yarı zamanlı olarak çalışıyorsun gelecek planların var mı? Çünkü hiç ışık göremiyorum."

40 days and 40 nights / yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin