*Hatırlatma*
"Hızlı bir şekilde yesem iyi olacaktı."
*Hatırlatma bitmiştir*
"Hızla çatalı bir zeytine bir peynire batırırken zaman öyle geçmiş ve bayağı yemiştim yine. Neyse ki spor salonuna gidip bu kiloları eritiyorum yoksa evden yuvarlanarak çıkardım. "
"Elimdeki çatal ve bıçağı bıraktıktan sonra üyelere bakmıştım."
y/n: afiyet olsun size.
"Demiş ve ayağa kalkarak sandalyemi çekmiş ve çıktıktan sonra sandalyeyi tekrardan masaya iterek kapıya doğru yönelmiştim. Kapıyı açtıktan sonra çıkmış ve arkamdan kapıyı tekrar kapatmıştım."
"Hızla ilerlerken bahçe kapısına yetişmiş ve direk bahçeye çıkmıştım. Hava soğuktu ve kapalıydı. Umarım kar yağar! Yılbaşında yağmasını bekliyordum ama belki bu günlerde yağabilir."
"Bahçede gözlerim Kwan'ı ararken o el sallamış ve yanıma doğru gelmeye başlamıştı. Bende gülümseyip el sakladığım zaman nihayet yanıma varmıştı."
Kwan: biraz geç oldu ama eve hoş geldin.
y/n: hoş buldum. Neyse gel geçelim.
Kwan: olur.
"Dediğinde birlikte yürüyerek koltuklara geçmiş ve oturmuştuk. Kwan diğer koltuğa geçmiş ve söyleyeceklerimi dinlemeye başlamıştı."
"Dün Min Sung'a söylediğim tüm şeyleri anlatmıştım Kwan'a. Şaşırmıştı duydukları karşısında. O da beklemiyordu böyle şeyler söyleyeceğimi. "
Kwan: normalde ona karşı bunlar söylense alınmaz ama söyleyen kişi sen olduğun için bu kadar alınmış olabilir.
y/n: bende onu düşünmüştüm. Ne zaman benimle konuşacağını bilmiyorum.
Kwan: ben onunla konuşurum. İkna etmeye çalışırım.
y/n: çok teşekkür ederim.
"Dedim gülümseyerek. Aynı şekilde bana küçük bir tebessüm ederek karşılık vermişti."
Kwan: rica ederim. O zaman ben gideyim de biraz konuşayım onunla.
y/n: peki... Görüşürüz.
"Deyip ayağa kalktığımda o da kalktı."
Kwan: görüşürüz.
"Demiş ve yürümeye başlamıştı. El sakladığım zaman o da el sallamış ve yoluna devam etmişti. Yüzüme çarpan soğuk hava ile ayağa kalkmıştım. Derin bir nefes alarak arkamı döndüm ve kapıya doğru yürümeye devam ettim."
.
.
.
*2 Gün Sonra*"Sürekli çalan telefonumun melodisi ile elimi yastığımın altına doğru ittirmiş telefonuma elim çarptığı zaman ise elime almıştım. Bu saatte kimin aradığını merak ederken gözlerim uykudan açılmadığı için direk aramayı onaylayarak yastığımın üzerine indirdim."
y/n: mhm... Alo..?
"Dedim uykulu bir ses ile. "
Minji: aşkım daha uyuyor musun?
"Duyduğum Minji'nin sesiydi ve neşeli çıkıyordu."
y/n: hm.. evet.. uyumak istiyorum çabuk konuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Diversosbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...