OKULDA İLK GÜN

196 16 14
                                    

Selam. Bu benim yeni kitabım. Bu kitap korku kitabı haberiniz olsun. İsteyenler okumayabilir. İyi okumalarrr.

Annemle ve babamla vedalaşıp okula girmiştim. Zaten ben istemiştim yatılı okula gelmeyi. Onlarda kabul edip gönderdiler zaten. Göndermeselerdi ben zorla gelirdim. Zaten burada yalnız olmayacaktım. Eski okulumdan en yakın arkadaşlarım da buraya gelecekti. İnşallah boş bir odaya geçeriz. Benim arkadaşlarımdan başka kimseye ihtiyacım yok ve olmayacak.

Ben girişte arkadaşlarımı beklerken telefonum çaldı. Arayan Merve idi. Merve arkadaşlarımdan biriydi. Bana şöyle dedi

-Gülce ben birazdan geliyorum ama güzel bir yer değil mi yatılı okul?

-Yani biraz korkunç ama güzel eğleniriz.

-Umarım, ben kapatıyorum birazdan oradayım, dedi ve kapattı. Bende onu bekledim. Arkadaşlarımı beklerken acıktım ve kantine gittim. İndim ama henüz kayıt yaptırmadığım için bana yemek vermediler. Bende mecburen aç kaldım. Ben lobiye doğru giderken Merve geliyordu. Bende seslendim.

-Merve.

-Ben geldim.

-Hoş geldin ama geç geldin.

-Kusura bakma çok trafik vardı.

-Neyse boş ver ama bizim kızlar gelmedi hala kayıt yaptırmamız gerekiyor kantine indim kayıtım olmadığı için yemek yiyemedim. Şu anda o kadar açım ki sana anlatamam Merve.

-Kayıt yaptırınca yersin ama kızları beklememiz lazım, dedi ve 5 dakika sonra  Gamze ve Zehra geldi. Hep beraber müdürün odasına gittik.

-Merhaba, müsait misiniz, dedim.

-Buyurun gelin.

-Biz kayıt yaptırmaya gelmiştik.

-Evet sadece isim, soy isim ve kimlik alacağım.

-Tabi ki adım Gülce KAYA, kimliğim 132********.

-Evet seninkini alayım.

-Merve UĞUR, kimliğim 453********.

-Sıra sende.

- Gamze SAKIZ, 845********

-Seninkini de alayım.

-Zehra SAĞLAM, 459********

-Kayıt yapıldı kızlar kızlar ama tüm odalar dolu onda da sadece bir kız var ona yerleştiriyorum sizi. Hadi sizde yoruldunuz biraz yatın dinlenin. Oda numaranız 12 haberiniz olsun.

-Teşekkür ederiz iyi günler, dedim ve odamıza gittik. Bizim yanımızda biri daha kalacaktı ama biz onu tanımıyorduk. Odamıza geçince öğrenecektik kim olduğunu.

Biz odamıza yerleşirken yeni oda arkadaşımız geldi

-Siz yeni gelenler olmalısınız.

-Evet biz yeni gelenleriz.

-Benimle fazla konuşmasanız iyi edersiniz, dedi ve bizde bir şey demeden dolaplarımıza üstümüzü yerleştirdik. Galiba odada kalan kızın adı Döndü idi ama Döndü bizi fazla sevmemişti. Zaten bizde onu sevmemiştik.

Bu bölüm bu kadardı. Oy verirseniz sevinirimm. Öptüm bayss

YATILI OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin