Ouzou Furuya
Erika'nın vurulmasından beş dakika önce:
"Hangi akla hizmet bize baskın yaparsın?!" diye bağırdım Aoto'ya.
"Hey hey hey önce bir sakin olalım size zarar vermeye gelmedim sadece Erika'yla konuşmak istiyorum."
"Lan bütün adamlarımızı öldürdün! Birde neymiş size zarar vermeye gelmedim! Baskın yaptın lan bize!"
"Erika'yla konuşabilir miyim artık Ouzou?"
"Hâlâ Erika diyor ya,senin o Erika diyen ağzını sikerim!" yüzüne yumruk atmak için öne doğru atıldığımda elini kaldırıp bana silah çekti.
"Kıpırdama yoksa vururum,ilk seni sonra kardeşlerini." Cebimdeki varoluşunu unuttuğum silahı yere bıraktım,nasıl olur da cebimde silah olduğunu unuturdum?
"Ne istiyorsun Aoto?"
"Sadece Erika'nın gerçekleri öğrenmesini sonuçta abisini öldüren kişiyi bilmesine onun da hakkı var."
"Zamanı gelince ona anlatacağım zaten neden bu işe burnunu sokuyorsun?" çaresizdim en azından Erika'nın benim ağzımdan bunu duymasını isterdim.
"Eski sevgilisi olarak ona bunu ben söyleyeceğim ama ilk önce seni öldüreceğim buraya boşuna gelmedim sonuçta."
"Eski sevgilisi mi?"
Bunu dedikten sonra silah patladı ölümüm gelmişti gözlerimi kapayıp merminin bana gelmesini bekledim.
Belki başka bir evrende ailemle aram iyi olur diye ölmek istedim.
Gözümü açtığımda ölmemiştim karşımda Erika duruyordu beni kurtarmak için silahın önüne atlamıştı.
Yere tam düşecekken onun düşmesini engelledim sol elimle boynunu sağ elimle belini tuttum.
Ölmesini en istemediğim ve öldürmeye kıyamadığım tek kişi şuan kollarımdaydı.
"Sana o kadar kolonun arkasında kal demiştim neden beni dinlemedin?!" sesim bir fısıltı gibi çıkıyordu her ne kadar gözleri açık olsa bile sesim sanki Erika'ya gitmiyordu.
"Eski sevgilini vurdun aptal! Hiç mi vicdan azabı çekmiyorsun? Yanına bile yaklaşmıyorsun kızın." sanki Erika'nın dört yıl önce yaşadığı şeyi ben yaşıyordum bu kadar can acıtıyor muydu cidden? değer verdiğin kişinin kollarında ölmesi..
Dışarıdan siren sesleri geldiğinde Aoto ve adamları arka kapıdan dışarı kaçtı.
"Ryuuji,Kota biriniz ambulansı arasın!" diye bağırdım.
"Güzelim dayan olur mu?seni şimdi hastaneye götüreceğiz,lütfen gözlerini kapatma,eğer gözlerini kapatırsan dünyam kararır Erika.."
Bunu dedikten hemen sonra gözlerini kapatmıştı.
"Hayır hayır hayır..Erika uyan lütfen.Hay sikeyim ambulansı çağırın!"
"Ambulans geldi hadi onu dışarı taşıyalım!" dedi Ryuuji.
"Kota nerede?" diye sordum.
"Dışarıda bizi bekliyor Reika ile birlikte." kafamı salladım konuşacak takatım bile kalmamıştı.
ω
"Doktor,hemşire biriniz yardım etsin yaralı var!" yanımıza bir hemşire gelince Erika'yı hemen sedyeye alıp acile götürdüler.
"Reika,Erika iyi olacak değil mi? sen onun en yakın arkadaşısın bilirsin,Erika yaşayacak değil mi?"
"Erika güçlü birisi bunu atlatabilir biliyorum ama bu bir intihardı Ouzou bunu da bil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orenda 'Erizou
FanfictionErika isimli genç kız ailesini tanımıyordu ailesinden kalan tek şey ise abisiydi nereden bilebilirdi ki o gece abisinin öleceğini?Ve yıllar sonra abisini öldüren kişiyle tekrardan aynı üniversitede karşılaşacağını? Victory Kickoff fanfic