Vzbudila jsem se spocená jako kůl vod plotu.
"Sere mě to."
Prohodila jsem se dveřma do koupelny a napustila si svou křivou vanu, kterou mám už dva roky prolezlou červama.
Po krátkém rozhovoru s červama jsem jich půlku slupla k snídani a hupsla do vany napuštěné horkou ropou.
Upila jsem půlku vany, abych zapila hnusnou pachuť červů, "Ta ropa byla pěknej lepihub!".
Chtěla jsem si zívnout, ale měla jsem držku zalepenou ropou.
V tu ránu začel na dveře bušit Michal, že už mu hovno olizuje spodky, "Foresto koukej pohnout, už mám hovno na krajíčku!", pravil a začal škrábat na dveře.
V ten samý moment se rozzvonila naše stropní telefonní budka, "A kurva", pomyslela jsem si.
Vyhopsla jsem z vany, přisála se na strop a zvedla telefon.
"Foresto kde vězíš, mě už tady hnijou okurky!?", ozvala se má pramáma ze sluchátka.
"HBHGFAJS!!!" vyprskla jsem do sluchátka nazpět.
Po marném pokusu promluvit jsem si uvědomila že mám zalepenou hubu ropou a položila telefon, neboť bábi stejně mlela nějaký sračky.
Ze stropu jsem zahučela rovnou do umyvadla a začala si čistit zuby savem.
Slyšela jsem jak Michal heká za dveřma a otočila se směrem k nim, kde jsem viděla jen Michalova kopyta jak opatrně podsouvájí hovna pod dveřma.
Nechala jsem hovno hovnem a vyšla z koupelny.
Hodila jsem přes sebe Michalův oranžovej župan s ptakopyskem ze 100% bavlny, nastartovala svou tříkolku a vydala se po chodníku směrem k hnijící chatě mé báby.Když jsem dojela na místo, bába už čekala před dveřma a dupala netrpělivě nohou po ještěrce, která se nevinně plazila kolem.
"No to je dost že 'deš ty mladá hadice!"
"Drž hubu ty podvodnice sjetá opice!" zařvala jsem, podrazila jí nohy a vešla do chalupy.
"Solidní smetiště!" konstatovala jsem vřele a přitom mi spadla omýtka na hlavu, obejmula jsem zeď a začla jí olizovat, abych ji přilepila zpátky.
Pohladila jsem pavouka Frantíka po jeho chlupaté noze a zachvěla se vzrušením.
Frantíka jsem měla vždycky ráda, dělal skvělý pomerančový džusy.
Hodila jsem očko na odšťavňovač, který byl zanesený ospalkama.
Bába přiběhla po hlavě do baráku a pro jistotu odšťavňovač zalehla.
Frantík se na mne jen smutně podíval a zalezl pod záchodový zvon, který babičce ležel uprostřed kuchyně.
"Zlatej Michal, kdes toho zavšivenýho poníka nechala!?" prohodila babka mezi zuby.
Zakroutila jsem očima jak orlojem a flusla babce na plešku, která se jí leskla jako dětská prdýlka.
"Co to máš na sobě za hnusnej plesnivej frak!?" řekla a zatahala mě za rukáv.
V ten moment prorazila Šeherezáda okno cihlou.
"Čichám, čichám, máte v baráku nějakýho prevíta!" zaprskala a hodila pohledem směrem k mým nohám.
"To budu já." ukázala jsem svým křivým prstem s neostříhaným nehtem na svou hruď.
Zatáhla jsem Šeherezádu za nos a nacpala jí záclonu do držky.
Ona jen udělala backflip a proskočila oknem zpátky do své zahrádky.
"Taková hodná holka, ty sople! Nestůj tady jak tvrdý i a padej zalít lilky na zahradu" vykřikla bába a zakousla se mi do ruky.
Odfrkla jsem si a odkutálela se na zahradu, při ladných kotoulech se mi nohy zasekly v záhoně a tak jsem si zkurvyla obě kolena.
"To by jebal pes!" udeřila jsem rukou do hlíny, kde na mne vykoukli pochcané batáty.
Poplácala jsem je po kůře a oni jen zaječeli zděšením a zahrabali se zpátky do hlíny.
V tu ránu přicupitala babka, vytáhla mě z hlíny a hodila mě do skleníku, kde mě zamkla.
Podhrabala se pod skleníkem a vylezla vedle mě,
"Páchne to tady jak tvoje fusekle, co?" řekla babizna a odlezla stejnou dírou kterou přišla.
Čapla jsem rychlovarnou konvici a vydala se zalévat.
Při zalévání mě okurky tahali za řiť a chichotali se.
Největší okurák na pravo se na mě ušklíbl a zakoktal "Mě nezalejvej, já už jsem z tebe dosti vlhkej!".
"Drž hubu nebo tě zavařim." zamračila jsem se a střelila po něm svojí gumičkou na vlasy.
Najednou se mi pod nohama vyvrtal Frantík a v ruce nesl prohnilou paruku babičky, "vypadni dokud je čas, bába si na tebe leští kudlu!" vykokrhal a čapl mě za nohu.
"Tak to je konec!" vděčně jsem kývla na Frantíka, který mě vytáhl střechou ven.
Skočila jsem na svojí tříkolku a zadumaně odprděla domu.
Těsně před domem mi chcípl motor a já jsem si vzpomněla, že jsem u báby nechala svojí kartičku do billy, což byla nejcennější věc co vlastním.
ČTEŠ
Limetková citronáda
Manusia Serigalatento příběh jsem sesmolila se svýmy pookies, je to pěkná sračka kterou píšem kdykoliv se vidíme (dvakrát do roka) tak si to užijte a dejte nam nějaky krásný ohlasy😘✊ (předem upozorňuju že tam určitě jsou nějaký chyby, ale když píšem tak nepřemýšlí...