«Тот момент, когда ты целуешь кого-то, и все вокруг становится туманным, и единственное, что в фокусе - это ты и этот человек, и ты понимаешь, что этот человек - единственный человек, которого ты должен целовать всю оставшуюся жизнь».
🍷~Okazor pov:
Bir ağacın altına oturmuş çiçekleri izliyorum... Bütün Konsey üyeleri kaleye gitmişti, bende biraz kafa dinlemek istedim... Yavaştan akşam oluyordu. Buradan cidden güneşin batışı çok güzel gözüküyordu, tamamen güneş batınca hava karardı ve etrafımda ateş böcekleri uçuşmaya başladı.Great Master:
"Ateş böcekleri havayı aydınlatır... Yıldızlar gibi..."Bir anda arkama döndüm ve Great Master vardı tam ayağa kalkcaktımki yerime oturmam için işaret yaptı, geri oturdum ve Great Master'da yanıma oturdu... Kalbim hızlı atıyordu... Great Master'a gözümün ucuyla baktığımda kulağının arkasına benim kulağımın arkasına koyduğumla aynı beyaz gülden koymuştu, sonra önüme baktım ve sonra gözlerim kapandı, sonrası karanlık...
...
Uyandığımda Great Master'ın odasındaydım, yataktaydım ve üstümede battaniye örtülmüştü... Etrafıma baktığımda Great Master koltukta oturmuş bazı dosyalara bakıyordu... Yataktan kalktım ve Great Master'da beni fark etmişti.
Great Master:
"Uyanmışsın, odanamı gidiyorsun?"Okazor:
"Evet Great Master, gidebilirmiyim?"Great Master:
"Tamam, gidebilirsin."Odadan çıktım ve kendi odama doğru yürümeye başlamıştım... Biraz yürüdükten sonra karşıma Raxxan ve Harkos çıktı, Harkos elindeki çiçekleri Raxxan'a vermeye çalışıyordu, ama Raxxan pek kabul ediyor gibi gözükmüyordu. Aslında istiyor ama çekiniyor veya heyecanlı duruyordu... Onların yanından geçip gittim ve odama girdim, masamın üzerine bir kaç dosya bırakılmıştı. Sandalyeme oturdum, dosyalara bakmaya başladım...
Saat baya geçmişti, ve ben kahvaltı etmemiştim... Kalkıp mutfağa gittim Miskel ve Kajaros mutfaktalardı.
Okazor:
"N'aber? Nasıl gidiyor işler?"Miskel:
"Harika Great Okazor, bir isteğinizmi varmı?"Okazor:
"Hayır kahve yapıp gideceğim, siz işinize devam edebilirsiniz."kafasını sallayıp Kajaros'a geri döndü... Bende bardak alıp kahve makinesinden kahve doldurdum. Bardağı aldım ve odama geçtim, bardağı masaya koydum ve sandalyeme oturdum ve dosyaları incelemeye devam ettim.
...
Sanırım dosyalara bakarken uyumuşum, uyandığımda üstüme battaniye örtülmüştü. Ayağa kalktım ve battaniyeyi yatağa koydum, kapıyı tam açacakken bir asker elinde yemekler olan bir tepsiyle geldi. Bana tepsiyi verdi ve gitti... Bende tepsiyi masaya koydum ve yemekleri yedim işte ve tepsiyi alıp mutfağa gittim ve tezgaha koydum.
💎~Great Master pov:
Okazor'un sabahtan beri dosyalara baktığını ve yemek yemediğini öğrenince askerlerden birisine söyleyip odasına yemek götürmesini istedim... Normalde Konsey üyelerinin odalarındaki kameralara bakmam ama Okazor'un yemek yemesinden emin olmak için şu anlık bakmıştım... Yemeğini yedikten sonra mutfağa gitti ve tepsiyi oraya bıraktı ama sadece nedense öylece duvara bakıyordu... Brianna 1 yaşında olmasına rağmen yeni yürümeye başlamıştı, gelmiş bacağıma sarılmıştı. Kucağıma alıp yanıma oturtturdum... Bana bakıp gülüyordu, Okazor'dan baya hoşlanmış gibi gözüküyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᯓ★⌞С тех пор, как я впервые увидел тебя...⌝ ⨾ "Okazor × Great Master"
Random┏━━━━━━ ༻ ❁ ༺ ━━━━━━┓ "ɴᴇᴅᴇɴ ᴏɴᴀ âşıᴋ ᴏʟᴅᴜᴍ? sᴀʟᴀᴋᴍıʏıᴍ ɴᴇʏɪᴍ!" ┗━━━━━━ ༻ ❁ ༺ ━━━━━━┛ 🌼B×B 🌼Smut 🌼Küfür 🌼Alkol 🌼Sigara 🍷@Nixie_Lady ile yazıyorum :]