אדומת השיער הקטנה- פרק עשרים ואחד(תעוזה)-מאת דיאנה גולדובניוק

2 1 0
                                    

אדומת השיער ישבה על מיטתה, נשמה עמוק והסתכלה כמה רגעים על הרצפה.
אימא של אדומת השיער שאלה את אדומת השיער איך היא מרגישה ואדומת השיער אמרה לה שכאב לה הראש.
אדומת השיער אמרה שהיא רוצה לשבת בחוץ לנשום אוויר. אימא שלה אמרה שזה בסדר מבחינתה.
אדומת השיער קמה מסוחררת ממיטתה וצעדה לאט לכיוון הגינה של הבית וכשהגיעה לגינה התיישבה מסוחררת על הדשא של הגינה.
אדומת השיער עצמה את עיניה ונשמה אוויר.
היא קיוותה שהבחור יפה תואר שקנה לה פאי תפוחים ישוב והם יפגשו שוב, היא התגעגעה אליו.
בזמן שהיא חשבה התעופפו מסביב עלי פרחים ואותו הבחור הופיע. היא שמעה את קולו, היא פתחה את עיניה והוא ישב מולה וחייך אליה.
אדומת השיער בהתחלה נבהלה אבל שמחה מאוד.
מבעד לחלון, אימא של אדומת השיער ראתה את הבחור ובכעס רב יצאה לגינה ושאלה:"מי הוא ומה הוא עושה פה?"
אדומת השיער ענתה לה:"אני יוצאת איתו, אנחנו מכירים כבר תקופה, אני אוהבת אותו ורוצה להיות איתו!"
אימא של אדומת השיער ענתה:"הוא נראה הרבה יותר מבוגר ממך וגם את לא יפה מספיק כדי שיהיה לך בן זוג."
הבחור התבונן במבטה העצוב של אדומת השיער בצער רב והבין למה אדומת השיער הייתה מבועתת ומדוכאת.
הבחור שם את ידו על הכתף של אדומת השיער וחייך אליה. אדומת השיער חייכה אליו בחזרה עם מבט עצוב.
אדומת השיער אגרה אומץ והשיבה חזרה לאימא שלה:"את יודעת מה, אני יותר לא מתכוונת להיות בובה שלך על חבלים וחפץ שלך שאת מנצלת כדי לטשטש את הבדידות שלך שאת בעצמך בחרת. אני כבר אישה בוגרת ואני רוצה גם להקים משפחה, גם רוצה חיים משלי ולא רק לספק את הצרכים שלך כל הזמן. את צועקת לכולם מסביב שאת אוהבת אותי, שהקדשת לי את כל חייך, אבל זה לא נכון. אני לא מוכנה להיות בודדה בגלל הבחירות שלך. לי נמאס מהחנק הזה שאת גורמת לי וזה הגיע כבר למצב שאני מתעלפת וחולמת סיוטים בגללך".
אימא של אדומת השיער הייתה בהלם וענתה לאדומת השיער בכעס רב:"תעשי מה שאת רוצה, אני מקללת אותך, את הסיבה לכל הכאב שלי בחיים. אני מקדישה לך את חיי וויתרתי על השמחה שלי כדי לגדל אותך וזו הטובה שאת מוקירה לי, חצופה וכפויית טובה, אל תבכי לי כשתהיי לבד."
הבחור היה בהלם אבל היה בוגר מדי בשביל להגיב לסצנה שהייתה ביניהן ואמר לאדומת השיער שהכל יהיה בסדר.
אימא של אדומת השיער הייתה אדומה מכעס והלכה בצעדים כבדים לכיוון הבית, נכנסה לתוכו וטרקה את דלת הכניסה כל כך חזק שהייתה תחושה שהבית יתפרק.
אדומת השיער בכתה ועיניה נהיו אדומות ומנופחות מהדמעות. הבחור ניגב לה את הדמעות ואמר שהכל יהיה בסדר וחיבק אותה.

יום אחד הכל יסתדר ויהיה יותר טוב

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

יום אחד הכל יסתדר ויהיה יותר טוב.

אדומת השיער הקטנה-מאת דיאנה גולדובניוקWhere stories live. Discover now