Bölüm 52: Boyutlar Arası Toplantı

563 40 2
                                    

İyi okumalar:)

....

Miranda Weifal:

Uzun beyaz saçları ve yırtıcı bir hayvanı andıran kırmızı gözleriyle ben kötü adamım diyen soğuk bir yüz ifadesi vardı.

Dük Jorden Shirupá, gerçekten de...TAM BENİM TİPİM!

Öhöm! Kendimize gelelim! Benim zaten çok tatlı bir sevgilim var!!

Ray'e olan duygularım onun görünüşüyle ilgili değildi. Onun kişiliğini de seviyordum. Biraz tehlikeli bir ilişkiyle başlamış olsak da ona aşık oldum.

Yumruklarını sıkan Ray'in elini sıkıca tuttum. Birazcık da olsa yumuşamış görünüyordu:

( Jordan) " Ray, görüşmeyeli uzun zaman oldu."

Ray daha önce hiç görmediğim bir soğuklukla adama döndü:

" Burada ne işin var?"

( Jordan) " Misafirlerim var dediler geldik."

( Mira) " Az önce ruhları görebildiğimle ilgili bir şeyler diyordun. Bu ateş böcekleri ruh mu? Ve sen bir ruh büyücüsü müsün?!"

( Jordan) " Söylendiği gibi çok zekisin. Herşeyi bir bakışta çözmüşsün gibi duruyor. Öyleyse konuşmak kolay olacak."

( Cris) " Mira fevri bir hareket yapm-!!"

Cris'in konuşmasına fırsat bile vermeden büyük bir büyü yapmaya başlamıştım bile.

Tanrıçadan öğrendiğim boyutlar arası bir geçit büyüsüyle onları kendi yarattığım bir boyuta ışınlamayı planlamıştım ama anlaşılan kaderin başka planları vardı...

Yer sallanmaya başladı ve üstümüzde bir kasırga oluştu çok geçmeden yerde oluşan büyü çemberi dördümüzü de yuttu:

( Jordan) " NELER OLUYOR?!"

( Ray) " BU NORMAL BİR DEPREM DEGİL!"

( Cris) " SANA FEVRİ BİR ŞEY YAPMA DEMİŞTİM!!"

( Mira) " HER ŞEY KONTROLÜM ALTINDA MERAK ETME- YANİ UMARIM!"

( Herkes) " NE?! UMARIM DA NE DEMEK?!- KYAAAA~"

Ve böylece sert bir zemine düşüverdik:

( Cris) " Ugh! Herkes iyi mi?"

( Mira) " Haha~ bu büyü hatırladığımdan farklıydı..."

Yerden kalkmış üstümüzü silkelemiştik.

Burası tıpkı ölmeden önce ders verdiğim üniversitesi sınıfına benziyor. Demek bilinç altım böyle bir yer oluşturdu:

( Ray) " Mira neredeyiz biz?"

( Mira) " Endişelenmenize gerek yok! Burası benim kendi bilinç altım. Burada hiçbir büyü işlemez ve sadece benim kurallarım geçerli. Bu yüzden de herkesi buraya getirdim ki iyi bir konuşma yapabilelim."

Ellerimi esnetirken Jordan'a şeytani bakışlar atıyordum.

Jordan durumu anlamış olacak ki yutkunup bakışlarını başka yöne çevirdi:

( Mira) " Hehehe~ öyleyse kendi isteğinle mi konuşursun yoksa dayak yedikten sonra mı konuşursun?"

( Jordan) " Medeni insanlarız biz canım. Oturup konuşalım, aramızdaki sorunları çözelim."

Cris çoktan masalardan birine geçip oturmuştu bile.

Ray ise hâlâ beni izliyordu. Jordan iç çekerek Cristopher'ın yanına doğru yürümeye başladı ve oturdu:

Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin